Turquoise + goud

De oproep voor het KKT voor deze maand is turquoise met goud. De keuze is van Anita.

Ik ben onderhand net zo lang bezig geweest om de foto te maken als om de kaart te maken. Zal wel door de goudkleur komen, denk ik. 
De JIJ stans gebruikt in combinatie met de glazen pot van Carlijn Design. Hoe toevallig dat ik een potje goud embossingpoeder gewonnen had  en daar zat toevallig dit leuke touw omheengestrikt. 
De bloemetjes in de pot zijn met een Fiskars pons gemaakt.

Zoals ik hierboven al schreef, had ik een potje gouden embossingpoeder gewonnen en ik voelde me "verplicht" om daar toch ook iets mee te doen.
En dat is dus onderstaand kaartje geworden met een heel oude stempel van Marianne Design.
De ondergrond is gemaakt met Dylusions Paint.
Het gouden kader is gemaakt met een stans van AveryElle en het gouden papier stamt nog uit de tijd dat ik aan origami vouwen deed (ook toen had ik al een hebberig hoog papiergehalte en aangezien ik slecht ben in het weggooien.....)
Ter decoratie nog wat gouden sequins opgeplakt.

Hieronder nog een foto op een andere manier gefotografeerd. 
Maar het blijft moeilijk om goud goed te vangen.
Ik ben benieuwd naar de kaartjes van de andere KKT leden.
Straks met Joop voor controle naar de cardioloog (we zijn inmiddels alweer een half jaar verder en vinden zelf dat hij niet mag klagen (en ik dus ook niet)).
Fijne dag!
xxx Margreet
Challenges:
The Sisterhood of Crafters: Use Gold on your project
Try it on Tuesday: Embossed
Crafty Sentiments: AG
Let's Squash It!!: Geometric pattern card 1 (Marianne Design embossingfolder) 



















Reacties

Wat een prachtige kaart en die pot is super leuk! Ook een leuke kerstkaart!
groetjes, Caroline
waw, die is fantastisch leuk Margreet! Prachtige kaart.
Ik had ook heel wat problemen met fotograferen van al dat blinkend papier... wel wat donkerder turquoise, maar ben pas zondag beginnen zoeken naar de kleurtjes...
Groetjes
Nancy
Wat een ontzettend leuke kaart heb jij gemaakt met deze kleuren.
Leuk dat potje...ziet er gezellig uit,
Liefs Annemarie en Merit
Jantine zei…
Toffekaart Margreet! Leuk met dat shakerpotje! Een feestelijk geheel.
Groetjes
Jantine
Diny zei…
Wat heb je leuke kaartjes gemaakt met het goud Margreet.
Ik vind de JIJ kaart echt schitterend!
Het is inderdaad moeilijk om goed op de foto te zetten....maar het is je goed gelukt.
Groetjes Diny
Mooie kaarten, ontzettend leuk gemaakt 😍 groetjes Petra
Hele leuke kaartjes in KKT kleurtjes. Vooral de pot met de sterretjes en vrolijke strikken vind ik prachtig! Succes met Joop vandaag, hopelijk is de cardioloog ook zo tevreden!
Femminde zei…
Wat een toffe kaarten!! Die met dat potje is mijn favoriet. En ja dat foto's maken is in dit seizoen wel een dingetje.
Tot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde
Prachtig en dat shaker potje is heel leuk Margreet, fijne dag xx
Rosina zei…
2 hele mooie kaartje heb je gemaakt in deze KKT kleurtjes Margreet...en die JIJ stans blijft het goed doen...
succes bij de cardioloog met de controle...zoiets blijft altijd spannend..
groetjes Rosina
Dotty Jo zei…
Lovely card, the colours are fabulous - I'm always a sucker for turquoise! Thanks for playing at Let's Squash It Challenge #1, Jo x
Helen zei…
Gorgeous colors for your card! LOVE that embossed sentiment! Thanks for joining us at Try it on Tuesday! Helen
Marfien zei…
leuke kaartjes heb je weer gemaakt, fotograferen blijft een lastig dingetje met al dat bling bling
Marijke zei…
Wat een mooie kaartjes heb je ervan gemaakt! Het was een mooie combinatie en het is leuk om te zien wat iedereen ervan gemaakt heeft! Je potje is ook een leuke trouwens! En van dat weggooien komt me heel bekend voor, kan ik ook niet hoor zeker geen papier wat je "misschien" nog kunt gebruiken! haha! Maar nu toch maar mooi gebruikt, anders had je het mooi niet meer! ha! Groetjes en een fijne dag, Marijke.
!neke zei…
Wat leuk met die pot met bloemetjes erin !
Marjolein zei…
Het is ook zulk slecht licht momenteel en goud en zilver vind ik ook erg lastig om goed op de foto te krijgen. Je kaart is in ieder geval mooi!
En die je mij hebt gestuurd is ook superleuk! Dank je wel daarvoor. Zo gezellig om al die verjaardagspost in de boekenkast te zien staan; ik voel me echt jarig.
Groetjes Marjolein
Heel leuk kaartje! Mooi met het potje en de grote letters!
ionabunny zei…
Loving that turquoise and gold combo and lovely idea to emboss your sentiment. Thanks for joining the fun at Let's Squash It! Hugz
Laurespage zei…
Mooi, mooi ! De kaartje met het potje en de leuke accentjes is mijn favorietje, maar de tweede maar er ook zijn hoor.
Voor de,kaart te fotograferen had ik hetzelfde probleem, mijn goud staat niet mooi op de kaart. Maar bij mij was het al avond en dan is het zeker moeilijk. Maar je bent geslaagd hoor in je opzet.
Groetjes en hou het gezond.
Laurette
Henriët zei…
We gebruikten dezelfde stans (JIJ) maar het zijn heel verschillende kaarten. Mooi met dat potje. Ook je tweede kaart met embossingpoeder is mooi geworden.
Groetjes van Henriët
Elle-Jeanne zei…
Prachtige kaarten Margreet.
De pot staat mooi op je kaart.
Groetjes Elle-jeanne
*Vicki* zei…
Both of your creations are stunning with the turquoise colors! Love that wonderful shaker jar element and the pretty gold frame on the second one! Love them both!!
Nancy zei…
Hey Margreet,

Wat een mooie kaart en wat een leuk potje heb je er op gezet. Lintje is perfect!!

Hou je veilig en blijf gezond!

Liefs,
Nancy
Ellen zei…
Hartstikke leuke kaart, vooral je eerste kaartje! De kleurencombinatie is ook erg mooi.
Het is inderdaad niet altijd makkelijk om een goede foto te maken, best irri.

xxx Ellen
Nelleke zei…
Prachtige kaarten Margreet, vooral de eerste vind ik helemaal te gek. Mooi hoe je alles combineerde. Groetjes, Nelleke
KT Fit Kitty zei…
Hello, Margreet! I am finally popping in for a visit! Your card is gorgeous and the colour combo is stunning! Your teammate made a great choice of colours! I adore the gold frame and stars!
Creatiels zei…
Leuk hoe je die mooie JIJstans hier hebt gebruikt. Mooie kaartjes zijn het geworden.
Bedankt voor je reactie op mijn Blog en hou je gezond
Groetjes
Els
oh, die is leuk geworden zo, geslaagd kaartje
bedankt voor je deelname deze maand,
grtjs, martina
aussie aNNie zei…
Stunning make love the jar. x
GerJanne zei…
Leuke kaarten heb je gemaakt. De eerste is heel gaaf. EN ik zit me nu te bedenken dat ik ook nog origami papier heb... toch eens even opzoeken...dank je voor de tip!
Wat een leuke kaart is dit Margreet, mooi de grote letter JIJ en heel gaaf dat jampotje..Groetjes Ingrid.
Wauw wat een mooie kaart Margreet, ik vind de kleurencombinatie zo chique. Gaaf met dat shaker-gedeelte erbij.
Lieve groetjes Miranda
Caroline zei…
heel mooi uitgewerkt
groet caroline
Bernadet zei…
Geweldig leuke kaart Margreet
Darlene zei…
Absolutely beautiful creation Margreet! Love the jar and yes photographing gold or any metallic is very difficult! You did a great job! Thanks so much for joining in the fun at our Sisterhood of Crafters challenge! Good Luck and we hope you’ll come back often.

Darlene
SISTERHOOD OF CRAFTERS
DAR’S CRAFTY CREATIONS
Please stop in for a visit!

carla zei…
Oh zo leuk gemaakt Margreet.
Een mooie JIJ en leuke (bloemen)pot.
Prachtig !
Groetjes,
Carla
Freubelmina zei…
Wie wat bewaart die heeft wat Margreet. Wat een mooie kaart,leuke gouden kader is een prachtige blikvanger.
Lieve groetjes xx
Chrissy zei…
Beautiful papers Margreet the colours are gorgeous and I love your cute jar and great embosssing..

Luv CHRISSYxx
aussie aNNie zei…
Stunning card, superbly created and love your Gold added. Many thanks for joining us in our current challenge at The Sisterhood Of Crafters Challenge.. good luck with your lovely entry.[aNNie design team member for The Sisterhood of Crafters Challenges
https://thejourneyisthestarthere.blogspot.com/{My Blog}
Sarah zei…
Tof met die grote jij en het bokaaltje, leuke Stans trouwens.
Ook de kerstkaart is mooi met de centrale 'schitterende ' tekst.
Sorry voor mijn late reactie, maar afgelopen dagen waren zo hectisch, maar nu met de Lockdown is er verplichte rust.
Fijn weekend x
wat een mooi kaartje met dat leuke weckpotje leuke details heb je erbij gebruikt
groetjes ellen
Waauw! Wat een super gave kaart is dit zeg. Erg mooi deze kleuren ook bij elkaar en hoe je de kaart hebt gemaakt.
wat een mooie kaarten heb je gemaakt Margreet

Gr Karin
Joan zei…
Lovely card

Thanks for joining us at Try It On Tuesday challenge

Joan

Populaire posts van deze blog

Quirky birds