If not us, who?

Deze pagina in mijn Art Journal gemaakt naar aanleiding van Grete van Asperen live op Facebook.
De achtergrond eerst met gesso gedaan.
Daarna met acryl verf en stempel van Studio Light gewerkt.
De cirkels zijn gekleurd met 3 tinten Dylusions verf.
De afbeeldingen zijn Paper Dolls van Tim Holtz.
De tekst komt van Sticker Sheets van Art by Marlene. 
Ik vind dit zó leuk om te doen, maar er komt haast nooit wat van.
Toch maar eens verandering in gaan brengen.
Momenteel ben ik bezig met doodlen. Ook weer zo leuk om te doen. Zal binnenkort wat resultaat laten zien.
Fijne dag!
xxx Margreet
Challenges:
We Love 2 Create: Anything mixed media goes
PIP 2043: AG





Reacties

prachtig gedaan Margreet, zag een stuk van de FB-live van Grete. Kriebelt ook bij mij als ik dat zie!
gaaf gedaan Margreet zoet er erg leuk uit
Gr Karin
Hazel (Didos) zei…
Oh this is super, what a great page, I love the vintage pictures on it, enjoy the doodling, Hazelxx
Je@net zei…
Wauw...wat mooi gedaan, Margreet!
Rosina zei…
Heel mooi deze 2 pagina's in je Art Book Margreet een prachtige achtergrond gemaakt met die verschillende inkt en verfjes...
groetjes Rosina
Diny zei…
Ben jij ook besmet met het Art Journal virus Margreet.....ziet er wel heel erg leuk uit moet ik zeggen.
Alweer een hobby erbij....haha!
Groetjes Diny
Eri zei…
Wat een mooie pagina. Er zouden nog veel meer uren in een dag moeten zitten, en dan kom je nog tijd tekort;-)
Groetjes, Eri
Wat een mooie pagina heb je gemaakt Margreet!

Liefs, Merit en Annemarie
*Vicki* zei…
Wow! This is absolutely brilliantly done Margreet! I love the texture you've created in your design! I haven't done an AJ page for quite a while and really itching to try one out! TFS!
Gaaf Margreet!
Fijne avond xx
Ellen zei…
Dat ziet er gaaf uit zeg! Ik snap dat dat naar meer smaakt, maar ja, er is ook zo veel leuks.
Ben benieuwd naar je doodle resultaten.

xxx Ellen
Elle-Jeanne zei…
Wow , wat mooi gemaakt, deze pagina's.
Heel apart. Knap werk.
Groetjes Elle-jeanne
Mrs A. zei…
Absolutely fabulous. I love your background to the figures. Can't wait to see your doodling. Hugs Mrs A.
Trijntje zei…
Wat een prachtige creatie. Super gemaakt . Groeten Trijntje
GerJanne zei…
Hoi Margreet,
dat heb je heel mooi gedaan. Ik vind het knap! EN wat leuk dat je er zoveel plezier in hebt. Gewoon tijd voor vrij maken...
Chrissy zei…
What a fabulous journal page Margreet, love the colours and pictures and layout, fabulous..

Luv CHRISSYxx
wat een mooi pagina heb je gemaakt mooie kleuren
groetjes ellen
Nicolette zei…
Wat mooi gemaakt.
Groetjes Nicolette
Vickie Y zei…
Love the project design. Thank you for sharing with us at The PIP Challenge.
NanaConnie zei…
Lovely layout, Margreet! Thank you so much for playing in our "anything Goes" challenge at Pammie's Inky Pinkies this week. Good Luck.
NanaConnie DT
Monique zei…
Hoi Margreet, daar ben ik weer....ik ben eens even gaan scrollen. Op alle berichten die ik gemist heb kan ik niet reageren. Maar bij deze moet ik wel. Wat heb je dit mooi gemaakt. Ik hou ervan!
Ik hoop weer vaker bij je langs te komen.
Lieve groetjes, Monique
hazel zei…
Fabulous project,thanks for joining❤️

Populaire posts van deze blog

Wonderful time of the year