De uitdaging bij het KleurenKaartenTeam is deze keer zilver met donkerblauw. Een tijdje terug had ik een mooie candy bij Crealientje gewonnen en daar zat dit lieve stempeltje van Lilly Luna en de stans van MD bij. De grote stans met stippen en sterren komt bij Ali vandaan. Lilly Luna heb ik met copics gekleurd en de ster, die zij vasthoudt, gemaakt met een zilverkleurige Pearl Pen. Ik weet eigenlijk niet goed of dit kaartje wel of niet onder de kerstkaartjes valt. Wat vinden jullie? Ik ben benieuwd naar de creaties van de andere deelneemsters. Straks met mijn moeder naar de tandarts, vanmiddag workshop bij 't Scraphuis en vanavond hachee eten bij moeders. Ik weet niet of ik het vandaag red om bij iedereen langs te komen, maar anders maak ik het morgen beslist goed! xxx Margreet Challenges: Crafting from the Heart : Always AG Digi Choosday : AG A Gem of a Challenge : Cool in Blue The Cutie Pie : January blues The Paper Shelter : Shades of blue
Reacties
leuke kleurencombinatie
groetjes ellen
Groetjes Caroline
gr karin
Een grappige digi met de eigenwijze (Garfield) poes.
Groetjes,
Carla
mooi papier heb je hiervoor gebruikt en dan die tekst....leuk!
Groetjes Diny
Groetjes, Eri
Groetjes, Merit en Annemarie
Groetjes
Ansx
Knap gemaakt met de sketch .
Groetjes Elle-jeanne
Vind dat papier ook superleuk en dan die kat en de tekst.... hilarisch!!!
Ik denk niet dat het mij deze week lukt om mee te doen,ik heb ook nog helemaal geen idee.
Een fijne woensdag xxx
Hug Ginny
SUYP Cats Challenges.
My Blog As I do Rodos
Smiles!
:) Janis, Owner & Design Team Member @ Crafting Happiness Challenges
My Craft Blog: PauseDreamEnjoy.blogspot.com
DT Maria
Gaaf kaartje heb je gemaakt.
xxx Ellen
Hugs