KKT Donkerzalmroze met turquoise

Voor het KleurenKaartenTeam heeft Caroline de nieuwe kleur bij het donker zalmroze van vorige keer gekozen en het is turquoise geworden.

Een spannende uitdaging.

Vorige keer had een van de KKT-leden (ik ben helaas de naam vergeten te noteren, maar bij deze mijn dank) de volgende distress inkten gebruikt: Dried Marigold - Barn Door - Aged mahogany. Ik vond dat haar donker zalmroze goed geslaagd was en had deze kleuren dus opgeschreven.
Ik heb ze gebruikt in gewone distress en in distress oxide inkten.


Oxide inkt:
De 3 hierboven genoemde kleuren geblend en er met wat water op gespetterd.
Ik had toevallig een turquoise Gelly Roll Stardust Glitter pen en heb er een kader mee om de kaart getrokken. Het hart is gestanst uit een Grunge stans van Studio Light. Het vrouwke is van een stansblok van Art by Marlene en aan haar voeten wat washitape geplakt. De tekst komt van een sticker sheets boekje van Art by Marlene. Drie parels maken de kaart af.


Distress inkt:
Ook hier de 3 kleuren geblend en daarna met Aged mahogany en een stencil gewerkt. De honden en de tekst zijn van een clear stamps set van Art by Marlene. Ingekleurd met copics BG000, BG05, BG07 en R05. De gaatjesmal is ook van Art by Marlene (dit is allemaal gratis reclame voor haar hoor). Met wit cardstock gestanst en op kleur gebracht met distress ink Peacock feathers.

Ik ben benieuwd naar de creaties van de andere KleurenKaartenTeam leden. Ik ga gauw kijken.

Vanmiddag kom ik nog even terug met een DT kaartje voor Gerda Steiner Designs.
Fijne dag!
xxx Margreet



Reacties

aussie aNNie zei…
Beautiful design and fabulous colours. xx
Sarah zei…
Je speelde weer leuk met materiaal.
Leuke quote op je eerste. Die 🐕jes zijn schattig. X
Ik vind het geweldig mooi wat je maakte met de leuke stempels en kleuren. xx
Wat een leuke kaarten! De diertjes zijn wel erg leuk! Groetjes Linda
Chrissy zei…
First off, I LOVE those shoes Margreet, and I love the colour combo and your card looks terrific, the colours are a perfect match, love the image and the doggies are fun too..

Luv CHRISSYxx
Eri zei…
Twee leuke kaarten heb je met deze kleuren gemaakt.
Groetjes, Eri
Rosina zei…
2 super leuke kaartjes Margreet...wat een gave afbeeldingetjes erop
Ik heb voor mijn kaartjes de kleur 'ripe persimon' en 'broken china' oxideinkt gebruikt.. vond die er ook heel goed voor uitkomen...
groetjes Rosina
Femminde zei…
Wat een super leuke kaartjes!! Tof die zelfgemaakte achtergrond in de gemengde kleurtjes.
En super dat door gebruik van verschillende plaatjes ze zo lekker anders zijn geworden.
Tot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde
Nelleke zei…
Wat een leuke kaarten heb je gemaakt en wat een mooie stempels gebruikte je. Vooral de eerste vind ik geweldig! groet, Nelleke
Diny zei…
Wat heb je er twee leuke kaartjes van gemaakt Margreet.
Goed gelukt met de Distress oxide inkt.
Ik ga volgende week een workshop doen met deze inkt....ben benieuwd!
Groetjes Diny
Wat een toffe kaartjes Margreet! Heel mooi hoe je de KKT kleurtjes gebruikt hebt!
Jantine zei…
Je kaartjes zijn erg leuk Margreet. knap om die kleuren nu ook te combineren tot een mooi zalmroze!
Groetjes
Jantine
Je@net zei…
Wat leuk gedaan, Margreet!
Wat een geinige KKT kaarten, missie geslaagd, groetjes Petra
Wat ben je lekker bezig geweest met je distress inkt, allemaal mooie kaartjes zijn er voorbij gekomen. groetjes Ingrid
Henriët zei…
Mooie kaarten! Knap om zo je eigen kleur te mengen.
Groetjes van Henriët
*Vicki* zei…
Really love how the colors turned out on thse Margreet!! Gorgeous designs and really fun images for them too!! HUGS
!neke zei…
Ik vind ze geweldig!
Groeten Ineke
Freubelmina zei…
Wat een prachtige artistieke kaarten maakte je Margreet, de kleuren zijn perfect passend zo.
Lieve groetjes xx
GerJanneke zei…
Supermooi! Ik had van SU inkt die ook perfect was. Soms heb je geluk.
Ik reageer even met mijn andere Google-account, want blijkbaar weet de computer met dat account dat ik geen robot ben. En dat blogt een stuk prettiger.
grappige kaartjes heb je gemaakt, mooi en geslaagd !
fijn dat je er deze maand (weer) bent !
grtjs, martina
Nancy zei…
Hey Margreet,

Kleuren van deze maand super gecombineerd! En super tekst op de eerste kaart!
Leuk!

Liefs,
Nancy
hele leuke kaarten Margreet
Gr Karin

Populaire posts van deze blog

Stag