TMS #568 + Bobblehead Big Eyes Princess + Giveaway

Ik heb hiervoor de New Release van Catch the Bug gebruikt: Bobblehead Big Eyes Princess.
Ik heb weer een de slimline stans van CarlijnDesign gebruikt, heeeeel oud designpapier van Marianne Design, cirkelstans van Ali, en het prinsesje is met copics gekleurd met accenten van Nuvo Crystal Drops.



Excuses voor het rommelige tekstbeeld, maar Blogger bleef me dwars zitten. Ik kreeg het bericht niet goed uitgelijnd en de blauwe tekst kreeg ik ook niet weg.
Challenges:
Sparkles Monthly Challenges: Use at least 3 patterned papers

Reacties

Schattig kaartje, leuk papier gebruikt Margreet fijne dag xx
Caroline zei…
Wat een leuk kaartje met deze sketch!
Groetjes Caroline
Elle-Jeanne zei…
Wat een leuke kaart, met deze sketch.
Ook de digi vind ik super mooi.
Groetjes Elle-jeanne
Mrs A. zei…
Such a sweet card for your princess. Hugs Mrs A.
aussie aNNie zei…
Love this card, love the sketch and wow the colours are just gorgeous. Great card. xx
Marja zei…
Leuke kaart heb je met de sketch gemaakt!
Groetjes Marja.
Crealientje zei…
Leuke kaart met de schattige prinses!
Sketch heb je leuk toegepast.Digi mooi ingekleurd.
Wil je zo vriendelijk zijn om even in je leeslijst te kijken of je mijn blogje ziet. Caroline gaf aan dat ze me niet zag. Dat nieuwe blogger vind ik ook niet veel soeps:( blijft wennen die veranderingen.
Ik ben gek op bugabootjes en doe graag mee met de weggever!
Alvast bedankt voor de kans en je hulp.
Lieve groetjes Crealientje.
Je@net zei…
Erg leuke kaart, Margreet.
Ja...dat gestoei met die tekst bij blogger herken ik wel. Vreemde lettertypes of rare groottes, terwijl ik alles hetzelfde erin gezet heb. Geen idee wat je daar mee aan moet.
Crealientje zei…
Gelukkig!
Dank je wel. Dikke knuffel, Isolina.
Een leuke slimline card Margreet met dat grappige prinsesje. Ja het blijft stoeien met Blogger, hij blijft bij mij steeds alinea's overslaan, heel irritant en eigenlijk helemaal geen zin in.
Lieve groetjes Miranda
Freubelmina zei…
Ik zag jouw prachtige inspiratiekaart al voorbij komen op TuesdayMorningSketches, geweldig is hij.
Ik vind het weer een leukerd en ben er vanmiddag meteen aan begonnen en hij staat er al gelinkt.
Ik zag dat je volgster was geworden bij mij, wat gezellig! Ik ga even kijken waar ik moet klikken bij jou om je te volgen want dat is wel zo gezellig toch?! Ik waag ook graag een kansje voor wat gratis digi’s, ik werk er eigenlijk nooit mee en zo kan ik het eens proberen ;)
Fijne avond en lieve groetjes xx
*Vicki* zei…
That little princess girl is too cute! Really love the pinks and patterns on your desin here and a lovely take on the sketch as well!! Sending HUGS
Hazel (Didos) zei…
Ahhh what a sweetie. Love her big eyes. Thats such a kind gesture for someone to win the digis. (I still have some of a voucher left so please dont add me to the draw) Love Hazelxx
Jane zei…
So sweet! And I love the pink and yellow combo. Thanks for playing at Polkadoodles, hope to see you join in with future challenges too. Stay safe and keep crafting!
Wies zei…
Leuke kaart heb je met de sketch en de nieuwe digi van het prinsesje gemaakt.
Ja, het blijft een beetje tobben met de nieuwe blogger. Ik heb al allerlei dingen geprobeerd om het laden mijn pagina, en dan vooral de zijkant, weer sneller te krijgen. Het is me nog niet gelukt.
Eri zei…
Wat een leuke kaart met die slim line mal en al die cirkels. Ik heb van narigheid blogger weer op het oude gezet, wat een ergernis. Binnenkort zal ik het nog wel eens proberen.
Groetjes, Eri
Wat een snoezig prinsesje in deze vrolijke achtergrond. Heel mooi gedaan. En ja we zijn met zijn allen aan het stoeien met Blogger, het is er niet echt beter op geworden..
Chrissy zei…
She is so adorable Margreet, fabulous colouring and I love your circle background..

Luv CHRISSYxx
GerJanne zei…
Heel leuk voorbeeldkaartje! En de bugabootjes laat ik even voorbij gaan, heb er zelf heel veel!
Claire zei…
Love the soft colours
Thank you for joining us at Polkadoodles DigiChoosday Craft Challenge

Claire Guest DT
Mrs H's Crafty Corner
Marijke zei…
Wat een schattig prinsesje en wat een leuke kaart heb je er van gemaakt! Een leuke sketch met al die cirkels! Leuk dat je meedoet met de uitdaging van GCC. Groetjes Marijke.
Aunty Sue zei…
Great card and thanks for sharing at Colour crazy this time and good luck
Anoniem zei…
Wat een leuke kaart. Dankjewel voor het meedoen aan de challenge. Groetjes Helma DT Member Girlz Creative Crafts
Ellen zei…
Heel leuk kaartje zo met de cirkels. En bugabootjes heb je nooit genoeg, dus.....ik doe mee!

xxx Ellen

Andrea W zei…
Using the slimline design for the sketch was great idea. A lovely card!
Nicolette zei…
Heel leuk Margreet!
Groetjes Nicolette
Dawn Phillips zei…
That image looks fab in pink and your pretty paper selection is perfect. Thanks for joining my challenge at Sparkles Monthly. Love Dawn x
Debi zei…
Adorable card for this week's sketch, teamie! Love the princess!
Hugs, Debi
Debbie zei…
Such a cute card! Love your mix of papers!
Patti zei…
I love the papers you picked so much Margreet and that little image is adorable and plus you colored her perfect!
Melissa Craig zei…
Ooh what a great take on the sketch. I love the slim card.
What a great way to use the pattern paper! It's perfect for our challenge over on the Sparkles Monthly Forum Blog! Thanks so much for joining us!
Rachelle DT : )
mooie kaart
bedankt voor het meedoen
groetjes jolanda bongers
dt girlz creative crafts

Populaire posts van deze blog

Quirky birds