KKT Aubergine met donkerzalmroze

Vandaag kleurt blogland in de kleuren van het KKT.
De kleurenkeuze is ditmaal van GerJanne: aubergine met donkerzalmroze. 

Een mooie, warme keuze vind ik. Al bleek het in de praktijk best moeilijk om iets in deze kleuren te vinden.
In mijn voorraad designpapier gezocht en ik vond dat dit streepje het gevraagde zalmroze het meest benaderde (op de foto lijkt het iets meer oranje dan in het echt).
Voor de aubergine kleur heb ik een copic marker en pan pastel gebruikt om de bloemen mee te kleuren. Voor de blaadjes heb ik gesmokkeld en wat groen toegevoegd.
De bloemen zijn van een Art Stamp van Carabelle-studio.
Ik vond in mijn voorraad lintjes nog een passende kleur. Heb hiervoor 2 sneetjes in het DP gemaakt en het lint er doorheen gehaald en gestrikt, zodat het lijkt of het lint het bosje samenbindt.
Voor de tekst heb ik eerst papier gekleurd met de copic marker en dit met de Carpe Diem stans uitgestanst.
Ik ga gauw kijken wat de andere KKT-leden ervan gemaakt hebben.
Gaan jullie mee?

Vorige week hebben er 3 dames gereageerd op mijn giveaway voor een Bugaboo gift card.
Ik heb de namen op een papiertje geschreven, dubbelgevouwen en Joop er eentje uit laten halen.

De winnaar is geworden.........

TROMGEROFFEL....

ISOLINA
Proficiat Isolina!
Als je mij een mailtje stuurt, dan zorg ik dat jij de giftcard krijgt.
Veel plezier ermee!
Fijne dag!
xxx Margreet
Challenges:


Reacties

Heel mooi Margreet, mooie gestempeld de strik is een echte blikvanger en trekt je naar de bloemen toe.
Groetjes, xx
Nicolette zei…
Heeel mooi geworden.
Groetjes Nicolette
Elle-Jeanne zei…
Prachtige kaart in deze kleuren, Margreet.
Groetjes Elle-jeanne
Freubelmina zei…
Wat een leuke kaart Margreet! Leuk idee om het lintje door je dp-papier te rijgen en zo om de bloemetjes te doen.
Het papier is prachtig. Lieve groetjes xx
MiamiKel zei…
Margreet,this is wonderful! I love the clean and elegant look to it! Hugs!
Jantine zei…
Heel tof kaartje, Margreet! Mooie bloemen!
En leuk dp, in de goede kleur, wat goed dat je dat had!
Je verloting had ik gemist, ik kom niet zo aan bloggen toe, helaas.
Wel leuk dat je dat had georganiseerd.
Fijne dag,
groetjes
Jantine
Irene zei…
Beeldig met die bloemen en mooie strik (slim gedaan!). Gefeliciteerd Isolina!
XxIrene
Heel leuk kaartje Margreet! Mooie bloemen Voor het KKT!
Je@net zei…
Erg leuke kaart, Margreet!
Sarah zei…
Ik vond het ook geen gemakkelijke combo. Net als jij koos ik voor een bloem. Leuke kaart!x
Fabulous card Margreet, two colours I never would have thought to put together, possibly as I don't have aubergine!

June x
Deze vind ik in deze kleurencombinatie wel heel mooi geworden, erg geslaagd! Groetjes Linda
ik merk dat ik ook snel naar bloemen (maar dan meestal stansen) grijp voor het KKT, past altijd wel he.
Heel mooi gedaan met die stempels, leuk met de strik rond de rechte stengels...
Groetjes
Nancy
Ela zei…
Het is je toch goed gelukt, deze kleurencombi. Mooi met de bloemen en strikjes. Groetjes Ela
aussie aNNie zei…
I must have missed your give away, but a lovely gesture it was. I love these colours they look so good together on this card. x
Laurespage zei…
Een hele mooie kaart ! Ja soms moet een mens op zoek naar een oplossing, maar die vinden we wel, en jij hebt dat perfect opgelost. Nog een fijne dag. Laurette
Nelleke zei…
Prachtige bloemen hoor, en kunstig bij elkaar gehouden met het strikje. Mooie kaart geworden. Groetjes, Nelleke
Marijke zei…
Een mooi kaartje en leuk idee die strik er zo doorheen te doen! Ik vind je stippen schaaltje ook mooi! Groetjes Marijke.
!neke zei…
Super mooi geworden!
Groeten Ineke
Ans Gilbert zei…
Hele mooie kaart in de gevraagde kleuren leuk hoe je de strik hebt verwerkt,
Groetjes
Ansx
Femminde zei…
Wat een super leuke bloemen kaart Margreet!!
Mooi bedacht om met een strik de bloemen samen te binden.
Tot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde
Henriët zei…
Jij maakte ook een mooie bos bloemen. Mooi met het papier met een streepje er achter. En zoals je al schreef: allebei een bos bloemen maar erg verschillend. leuk om te zien.
Groetjes van Henriët
Fikreta zei…
Its so wonderful card!
Rosina zei…
Prachtig kaartje heb je in deze kleurtjes gemaakt Margreet...heel leuk detail die strik om die mooie bos bloemen...Ook jij bedankt voor je prachtig kaartje dat we gekregen hebben voor onze gouden bruiloft..het maakt je dag nog feestelijker...en nu lekker nagenieten van die mooie kunstwerkjes...
groetjes Rosina
Diny zei…
Wat een gave kaart Margreet......heel erg leuk gedaan met de bloemen!
Groetjes Diny
GerJanne zei…
Geweldig zeg! Wat een mooie kaart! Leuk met die aubergine kleurige strik!
Nancy zei…
Hey Margreet,

Wat een feestelijke kaart met die strik er om!
Goed gevonden!!

Liefs,
Nancy
*Vicki* zei…
What a stunning card here Margreet!! I love the pretty flowers with your ribbon and your colors are perfect!! HUGS
Lia zei…
Mooie, stijlvolle kaart!
Lia DT S4F
hoi Margreet,
gisteren verliep onverwachts een beetje anders, daarom ben ik er pas vandaag... :0
Een hele leuke kaart heb je gemaakt,ook jij bloemen, uiteraard !
Zeer geslaagd !
fijn dat je weer van de partij bent deze maand,
nog een fijne dag,
grtjs, martina
een hele mooie kaart Margreet
Gr Karin

Populaire posts van deze blog

Quirky birds