Gestipte passiebloem

Zoals sommigen van jullie weten, vind ik het ook heel leuk om te stippen.
Vorig jaar heb ik samen met Femke een workshop gevolgd van Nienke van der Zwan van Stipstijl.
Tijdens de lockdown had zij het concept "Dots of Hope" geïntroduceerd. Hierbij kregen we 5 weken lang per mail de beschrijving van een patroon door en na die tijd was het project af. Was heel leuk om te doen.
Inmiddels kondigde zij een 2e boek aan, waarvoor je je kon inschrijven. Je maakte dan kans op een gratis (online) workshop. Laat ik nou 1 van de 8 gelukkigen zijn!
We kregen een ontzettend gaaf pakket thuisgestuurd met een gesigneerd exemplaar van haar boek, een groot en een klein bord, potjes verf, stipstokjes, malletjes, en allerlei leuke hebbedingetjes.
En afgelopen dinsdag was het zo ver. Via ZOOM heb ik met de andere winnaars, samen met Nienke, een begin gemaakt met het patroon Passiebloem. Het was heel gezellig en onderwijl kon je de "juf" eventuele vragen stellen. Gisteren en vandaag ben ik verder gegaan met het patroon en nu is het bord af. 
Ik heb zin om alweer aan een nieuw project(je) te beginnen.
Fijne dag!
xxx Margreet

Reacties

Hazel (Didos) zei…
Oh this is so pretty, what a lovely plate and great that you won the workshop. Ive seen this a few times and think it would be really mindful to do making all the dots. Hazelxx
Irene zei…
Bofbips dat je bent😊! Dit bord verdient een stelletje op tafel Margreet! Ik heb nog nóóit gestipt, lijkt me énig!
XxIrene
Eri zei…
Wow, dat ziet er gaaf uit Margreet! Jij bent ook van alle markten thuis. En dan ook nog zo'n prachtige prijs winnen, ik kan geloven dat je direct met het volgende project verder wil.
Groetjes, Eri
dat ziet er mooi uit Margreet goed gedaan

gr karin
Elle-Jeanne zei…
Mooi stippen werk Margreet.
Mooie kleuren.
Groetjes Elle-jeanne
Schitterend Margreet en wat leuk dat je de workshop won!
Fijne avond xx
Wies zei…
Wat ontzettend leuk dat je één van de gelukkige winnaars van een gratis online workshop. Gefeliciteerd! Je bord is heel mooi geworden. Ben benieuwd naar wat je verder gaat maken met stipwerk. Misschien ook wel leuk op een kaart?
Groetjes, Wies
Nicolette zei…
Wat leuk dat je een van de winnaars was. Mooi gedaan.
Groetjes Nicolette
Diny zei…
Wat ontzettend gaaf dat je een pakket hebt gewonnen Margreet....gefeliciteerd!
Je hebt er een prachtig stippen bord mee gemaakt.....een heel mooi patroon is dit!
Groetjes en succes met het volgende project,
Diny
WOW Margreet, your dots are divine! Gorgeous coloured plate and I do hope you are one of the 8 winners!

June x
GerJanne zei…
Supermooi! Dat heb je goed onder de knie zeg, dat stippen!
aussie aNNie zei…
Beautiful and love the colours and concept of this design. xx
*Vicki* zei…
This is so beautiful Margreet! It sounds like you're having a great time with the classes and having some wonderful completed projects like this one you're happy with! Looking forward to seeing more! HUGS
Freubelmina zei…
O wat mooi Margreet,lijkt me wel een priegelwerkje maar hier kun je mooie dingen van maken.
Een fijn weekend en lieve groetjes, Wilma Xx

Populaire posts van deze blog

Fractured card