Sofa So Good

Het is weer tijd voor een reminder voor de challenge bij Cheerful Sketches.
Ik heb mijn kaartje gemaakt met Sofa So Good van onze sponsor Dr Digi.
Doctor Digi
Het DP is van een oud blok van Craft Sensations.
De digi is ingekleurd met copics en uitgestanst met een Crealies stans. Rand bewerkt met distress inkt Vintage Photo.
De tekst is van Ruff Day Sentiments van de Whimsy Sentiments Collection (uit 2009).
De hondenbotjes zijn van Crafty Ribbons en zijn HIER te koop.
Hier is de schets
Je kunt meedoen tot de 28e mei.
Fijne dag!
xxx Margreet
Challenges:
Crafty Creations: May AG
Knutsels & Kadootjes: Old Stuff (2e inzending)
Ally's Angels: AG
Simon Says Monday: It's a dogs life
Crafty Sentiments: AG
Digi Choosday 19: AG
Tuesday Throwdown: Tic Tac Toe: an image - buttons - blue



Reacties

Wat een leuke kaart kijk die hond nu heerlijk liggen op de bank!!

liefs Annemarie en Merit
Je@net zei…
Erg leuke uitwerking van de sketch, Margreet!
Heel erg leuk geworden! Haha, zie hem genieten op de bank! Groetjes Linda
Ela zei…
Mooie kaart met deze grappige digi. Ik herken de schets, er ligt een kaartje op mijn bureau met deze schets maar is nog niet helemaal af. Ik lees net je bericht over Joop. Jeetje wat een schrik! Sterkte met alles en veel beterschap. Groetjes Ela
Elle-Jeanne zei…
Leuk kaartje met een grappige hond.
Die neemt even zijn rust moment.
Leuk de hondenbotjes.
Groetjes Elle-jeanne
Caroline zei…
Heel leuk kaartje Margreet.
Mijn kaartje staat al een poosje klaar maar het komt er niet van om hem te plaatsen, ik hoop donderdag.....
Groetjes Caroline
Hi hi wat een leukerd deze hond op de bank! En heel herkenbaar want onze hond doet ook niets liever dan op de bank liggen slapen, al denk ik dat hij eerst die botjes op zou eten!!
Tis een leukerd je kaartje mooie kleurtjes, te leuk de hond en de honden botjes.
Groetjes xx
Irene zei…
Het lijkt wel of ik bij de meiden ben, dáár liggen die 2 koffertjes óók dolgraag op de bank!
Heeft Joop last van boezemfibrilatie dat ze dát nu willen inbouwen?
XxIrene
Gina zei…
Grappige kaart Margreet ! Groetjes, Gina
*Vicki* zei…
OMG! That doggie on the couch is hilarious!! LOL! What a really cute image and great take on the sketch too! Love the papers you've used with it! HUGS
Eri zei…
Wat een leuke kaart Margreet, heel tof de tekst, en de botjesknopen.
Groetjes, Eri
Ellen zei…
Heel leuk kaartje, vooral natuurlijk door de geweldige digi. Geinige naam hebben ze eraan gegeven.

xxx Ellen
Ans Gilbert zei…
Hele mooie kaart met de leuke digi en bijpassende tekst, mijn kaart met deze sketch ligt ook klaar,
Groetjes
Ansx
hahahahah gaaf kaartje Margreet
Gr Karin
GerJanne zei…
Heel leuk Margreet! Ik vind het een heel leuke sketch ook. Vandaag mijn tweede kaart er al mee gemaakt. De eerste zie je morgen!
aussie aNNie zei…
haha I think we all feel like this nowdays Margreet whether we are working or not, once we can get out and about it will be better...Great card.xx
Wat een mooie kaart heb je gemaakt Margreet, Mooie sketch. Bedankt voor je deelname bij K&K. Groejtes Ingrid.
Nicolette zei…
Het papier heb ik ook nog, jij hebt er een mooie kaart mee gemaakt.
Groetjes Nicolette
Beautiful creation, funny image!
Thanks for playing at Crafty Creations Challenge.
Ileanaxx

Populaire posts van deze blog

Fractured card