Meeeow

De oproep van het KleurenKaartenTeam van Martina is deze maand oranje + lichtblauw, gekozen door Nancy
Ik zag een leuke techniek bij Ludiek en dat bracht mij op dit idee. Met de kleuren Summer Sky en Tangelo van Memento de cirkels gemaakt. De zijkanten gemaakt met een stempel van Art by Marlene. De poes is van Aall & Create, ingekleurd met Promarkers en daarna uitgeknipt.
 Ik heb de poes ook op de ondergrond gestempeld en daarna de uitgeknipte er
verhoogd opgeplakt. Onder de poes wat lichtblauw washitape, zodat hij niet 'zweeft'. Her en der het woord 'meeeow' gestempeld (hoort bij de set met de poes).
Ik ben benieuwd naar de creaties van de andere leden van het KleurenKaartenTeam.
Fijne dag!
xxx Margreet
Challenges:

Reacties

Wat is hij leuk en ook lief tegelijk, mooi met deze techniek Margreet.
Fijne dag xx
Rosina zei…
Heel leuk deze kaart Margreet...zo gaaf die rode kater op de mooie bokey achtergrond hij kijkt wel een beetje boos zo lijkt het...Naar echt keileuk...
groetjes Rosina
Chantal zei…
Wat een leuke kaart, die kat is super schattig.
Groetjes, Chantal S
Je@net zei…
Wat een super leuke kaart in deze kleurencombi, Margreet!
Lisa Lynn zei…
That cat is adorable. Great colors and technique. That's how I look in the morning because I stay up too late, lol.
leuk die oranje kat met de oranje en blauwe bollen op de achtergrond! toffe kaart voor het KKT Margreet!
groetjes
Nancy
Irene zei…
Erg vrolijk kijkt de poes niet en dat terwijl hij zó mooi pronkt op de leuke achtergrond !
XxIrene
Elle-Jeanne zei…
Leuke grappige kaart met de kat er op.
Toch mooie kleuren zo gecombineerd.
Groetjes Elle-jeanne
chantal zei…
Wat een leuke kaart. Ook technieken zijn super.
De poes is geweldig
Liefs Chantal
Marfien zei…
Een "rode" kater, wat een gaaf idee voor deze uitdaging, leuk kaartje Margreet
Eri zei…
Leuke kaart, met die achtergrond en "rode" kater!
Groetjes, Eri
Caroline zei…
haha jij gaat ook nog lekker door met cirkels stempelen. Ik heb gisteren ook weer een kaartje zo gemaakt.
Deze is ook weer erg leuk!
Groetjes Caroline
Jantine zei…
Geweldig, Margreet! Superleuke achtergrond en dan die chagrijnige kat erbij, helemaal top!
Groetjes
Jantine
Diny zei…
Wat een grappige kaart heb jij ervan gemaakt Margreet....de poes kijkt het nog even aan!
Groetjes Diny
Linda zei…
Hoi Margreet,
Wat heb je een leuke kaart gemaakt.
Mooie achtergrond ook.
Groetjes, Linda
aussie aNNie zei…
Cool pussy cat, looking grumpy, hey, doesn't like the lock down? Well the cats were out in full force in my front yard last night and making a hell of a noise so had to shoo them off around 3am....grrrrr.
Ik had deze Ludiek-cirkels al vaker voorbij zien komen. Gaaf zijn ze, ik moet toch eens die tutorial gaan bekijken. Die dikke rode boze kat is echt geweldig grappig!!
Marijke zei…
Toen ik je kaartje zag dacht ik gelijk o ja! natuurlijk een rode kater had ook gekund!Zo leuk, wij hadden zo'n kater namelijk! Maar ja, andere keer! Jou kaartje is leuk geworden, en die achtergrond in leuk gedaan! Ik vind het wel dat je veel verschillende technieken ziet deze keer, ja kan zien dat mensen veel meer tijd hebben om te knutselen! (denk ik)Groetjes Marijke.
Nicolette zei…
Mooie kaart, leuk is deze achtergrond.
Groetjes Nicolette
!neke zei…
Gaaf met die oranje kater !
Groeten Ineke
KT Fit Kitty zei…
Such a cute card! Haha, such a funny cat! This stamp has the shape of my kitty Honeydew!
Nat zei…
Love this fun cat and fabulous background!
Thanks for sharing at PFP
Natx
Trijntje zei…
Wat een prachtuge achtergrond heb je gemaskt Margreet. Het is een hele leuke kaart geworden. Mooie rode kat. Groeten Trijntje
Ans Gilbert zei…
Gave achtergrond heb je gemaakt en leuk met de rode kater erop, hij kijkt wel wat bozig,
Groetjes
Ansx
Fabulous fat cat and background Margreet

June x
Hahahaha, wat een eigenwijze kater ! Leuk kaartje heb je gemaakt,
bedankt voor je deelname deze maand !
Hou het vooral gezond,
lieve groetjes, Martina
Wat gaaf gedaan met de cirkels, erg leuke KKT kaart, groetjes Petra
Creatiels zei…
De poes is precies niet blij met deze leuke kaart. Mooi resultaat.
Groetjes en hou jullie gezond
Els
Heel leuk gedaan! Grappig met die poes erop!
Laurespage zei…
En daar zijn de cirkels weer..... ik ben er absoluut fan van.. je hebt er prachtig kaartje mee gemaakt en met de poes is het prachtig.
Ik heb deze avond met het cirkel- idee nog 3 kerstkaartjes gemaakt.
Ik vind je kaart super !
Groetjes en Hou het gezond.
Laurette
Femminde zei…
Oh wat een mooie achtergrond. Tof!! En die kat heeft een mooi plekje zo.
Tot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde
GerJanne zei…
Superleuk! Goed dat je eraan dacht om deze techniek te gebruiken voor het KKT. Hij staat ook op mijn to do lijstje, maar voor het KKT heb ik er niet aan gedacht...
Nancy zei…
Hey Margreet,

Geweldige kattenkaart! En helemaal geslaagd met de KKT-kleuren als achtergrond!!

Liefs,
Nancy
Sarah zei…
Weer eentje met die leuke techniek.
Leuk idee met Dikkie dik ( look a like ).
Tof gedaan! X
gerrie zei…

Erg leuk gedaan en die poes is echt een plaatje.
Groetjes, Gerrie.
Jen Leeflang zei…
The orange and blue colour combo is lovely! Thank you for joining us at Lil Patch of Crafty Friends; good luck! We hope to see you in the next challenge, too.
Jen Leeflang
Lil Patch of Crafty Friends DT
Ellen zei…
Hartstikke leuk kaartje! Ik ben ook bezig geweest met deze techniek, maar dat zie je binnenkort wel :)

xxx Ellen
Nelleke zei…
Gave kaart en leuk hoe je gestempeld hebt. Als ik dat zie denk ik zo moeilijk is dat toch niet, het stempelen wil wel, maar het kleuren.... Toch maar weer eens proberen. groet, Nelleke
A purrrfect card for our challenge this week, thanks for sharing it with us at Passion for Promarkers this week.
Lorraine DT
ike zei…
Fantastic ! I love your background and that cat makes me laugh :-)
Thank you for purring along to play at SUYP Cats Challenges.
Hugz
IKE =^..^=

My Challenge Blog
My Shop
My Blog
FB Fan Page
Cat Lovers Challenge Blog

Populaire posts van deze blog

Stag