Lichtpuntjes

Een regenboogkaartje gemaakt en naar mijn kapper gestuurd. Ik was blij dat ik een uitgroeisetje op kon komen halen.
De cirkels zijn gemaakt met distress oxide.
De regenboog is een Creatables en gekleurd met copics.
De tekst is van Nellie Snellen.
Dit is trouwens mijn 100e kaartje van dit jaar, waarvan 19 kerstkaarten. En ik ga gewoon door. Blijf het een heerlijke hobby vinden.
Hopelijk zijn jullie ook allemaal nog gezond. Wij gelukkig wel.
Gisteravond zijn we wezen bbq-en bij Femke en Paul om te vieren dat zij 6 jaar getrouwd waren. Normaliter gaan ze samen uit eten, maar dat zat er helaas nu niet in.
Hebben jullie nog bijzondere plannen voor Koningsdag?
Ik denk dat ik voor de verandering maar eens een kaartje ga maken....haha.
Fijne dag!
xxx Margreet

Reacties

aussie aNNie zei…
Lovely rainbow of colours.xx
Die Margreet toch je gaat als een speer met de kaartjes. Dit kaartje vind ik heel mooi, leuk die cirkels en een mooie tekst en regenboog.
Geen idee nog wat we gaan doen met Koningsdag, normaal gingen we naar Duitsland plantjes halen en een hapje eten ..... zit er nu niet in.
Veel plezier met je volgende kaartje!xx
Eri zei…
Tof kaartje met de regenboog cirkels, en mooie tekst! Fijne zondag!
Groetjes, Eri
kleurrijk kaartje Margreet leuk
Gr Karin
ziet er helemaal leuk uit ! mooi
grtjs, martina
Diny zei…
Wat een leuke kaart voor je kapster Margreet!
Ja het is nodig om soms iemand een hart onder de riem te steken....wordt zeker gewaardeerd!
Wij gaan zo weer een fikse wandeling maken en nemen ook zelf een lunchpakketje mee.
Groetjes en fijne knutseldagen,
Diny
Nicolette zei…
Heel erg leuk Margreet.
Morgenavond mag ik werken, overdag zal ik misschien nog even mijn hobbykamer opzoeken.
Groetjes Nicolette
Lisa Lynn zei…
This is gorgeous with those rainbows. You are on a roll with all your cards.
Elle-Jeanne zei…
Leuke regenboog kaart voor je kapper.
Mooie tekst Margreet.
Misschien wandelen, met koningsdag.
Groetjes Elle-jeanne
Mrs A. zei…
What a lovely idea for your hairdresser. That is one shop I really miss. I have managed to Trim The Doc’s hair for him to his liking. It is not forbidden to go to the supermarket here in UK but The Doc and I are in one of the Vunersble categories that our government says should stay at home to be safe so we are self isolating. It has been a challenge to find food delivery slots with the supermarkets as they have been overwhelmed with panic buyers both on line and in the shops. I cannot see restrictions being lifted for a while at least. So thankful that the weather has been fine to be able to be ou5 in the garden. We go for a short walk most evenings and make sure that we stay a safe social distance from other couples doing the same. Thank goodness for crafting and having many indoor activities to do. Stay safe and well. Hugs Mrs A.
Caroline zei…
Heel leuk kaartje voor je kapper. Mijn haarkleur verandert langzaam aan naar blonder met een flinke landingsbaan haha maar ik durf het nu niet zelf te kleuren. Ik wacht toch maar tot de kapper weer opengaat.....
Ik ga morgen lekker voor de tv, volgens mij is er best wel wat te zien.... en anders is knutselen ook nog een oplossing.
En het wordt mooi weer dus de tuin in kan ook nog!
Groetjes Caroline
Hazel (Didos) zei…
Ahh your card is super and Im sure your hairdresser will love it, Thankfully I am growing my hair so its not too in need of a cut. Will be soon though!! Hazelxx
Ans Gilbert zei…
We zullen wel thuis moeten blijven.. Maar kaarten maken is ook leuk, ik vind deze met de kleurrijke cirkels en de leuke tekst, echt leuk,
Groetjes
Ansx
Ellen zei…
Heel vrolijk gekleurd 100e kaartje en wat een lief gebaar! Ik hoop dat de kappers binnenkort groen licht krijgen.
Morgen willwn we een wandeling maken, een vroege wordt het, want ik denk dat het best druk wordt overal later op de dag. Je merkt dat het er toch insluipt als het mooi weer is. En anders blijven we thuis, genieten in de tuin.

xxx Ellen
GerJanne zei…
Wat een mooi kaartje en wat een vrolijke kleuren. Attent van je weer. En veel plezier morgen met freubelen! EN 1600 uur toosten op de Koning!
Cute rainbow card Margreet and good to hear you had an enjoyable time at the BBQ

June x

Populaire posts van deze blog

Nog 2 condoleancekaarten