Racewagens



Een DT kaartje gemaakt voor Crafty Ribbons.
De kleinzoon van mijn neef is 2 jaar geworden. Hij heet Milan en is stapelgek met auto's.
Ik had nog het leuke Racing Cars lint liggen, wat je hier kunt vinden.
Zijn naam heb ik gemaakt met de typewriter keys van Joy!crafts en het cijfer 2 is gemaakt met een Sizzix stans. 
Er is een lichtpuntje in deze vervelende Coronatijd: mijn verjaardagskaartjes beginnen op de mat te vallen. Daar word ik dan weer vrolijk van.
Tot nu toe hebben we (gelukkig) geen lichamelijke klachten. Zelfs mijn 93-jarige moeder niet. Al hou ik mijn hart vast voor haar. Blijft toch een broze leeftijd.
Gelukkig blijft mijn zin om te knutselen, dus ik verveel me helemaal niet.
Sterkte voor iedereen.
Fijne dag!
xxx Margreet
Challenges:
Cute Card Thursday: Just for fun
Crafty Catz: AG option twine/ribbon


Reacties

Irene zei…
Hij is superrr!
Jouw verjaardagskaart...helluup, wanneer ben je jarig???
XxIrene
Eri zei…
Meer heeft een leuke kaart ook niet nodig, mooi lint, naam en leeftijd! tof gedaan.
Groetjes, Eri
Milan zijn dag kan niet eer stuk met zo`n prachtige kaart Margreet.
Liefs xx
Marijke zei…
Een leuk kaartje voor een jongen met die race auto's. Leuk gedaan met die letters! Groetjes Marijke.
Diny zei…
Wat een mooi kaartje Margreet....en het lint is echt heel leuk!
Groetjes Diny
*Vicki* zei…
What a really adorable card Margreet and I love that fun ribbon! So perfect for a little boy!! Hope that you and your loved ones continue to stay happy and healthy my friend! Take care!
Irene zei…
Dank! Gaat nu op de kalender, ik doe mijn best..❤❤
XxIrene
Elle-Jeanne zei…
Oh verjaardag!!!
Wat wanneer en waar woon je?
Je kaartje is schitterend voor de jarige Milan.
Groetjes Elle-jeanne
Caroline zei…
Hele leuke kaart voor Milan!
En wat leuk dat je nu al kaarten ontvangt. Staat meteen heel feestelijk!
Fijn dat je moeder nog gezond is, houden zo.
Groetjes Caroline
Trudy zei…
Gave kaart voor de kleinzoon van je neef!
Fijn dat je moeder nog niks mankeert.
Hopelijk gaat het haar deur voorbij.
Groetjes Trudy
heel gaaf en vrolijke kaart Margreet
Gr Karin
Nicolette zei…
Wat een gave kaart, leuk met de raceauto.
Groetjes Nicolette
Gina zei…
Leuke kaart voor Milan ! Groetjes, Gina
Ans Gilbert zei…
Dan krijg je wel heel vroeg post.. Wat een gave verjaardagskaart voor de kleine man en wat een leuk lint,
Ansx
Mrs A. zei…
Wonderful use of the car ribbon. Card looks perfect. The Doc and I are both ok but isolating as much as possible. Hugs Mrs A.
What an awesome ribbon! Your card is wonderful Margreet! Perfect for a little guy! Thanks for sharing it with us at Penny's. Be safe!
Linda
Monique zei…
Wat een superleuke kaart!
Gelukkig zijn jullie nog gezond. Houden zo!!
Lieve groetjes, Monique
GerJanne zei…
Zo wat leuk voor Milan! En dat lint is geweldig!!
Je@net zei…
Wat zal Milan blij zijn met deze stoere kaart!
aussie aNNie zei…
Fabulous card and gorgeous ribbon.x
Lisa Lynn zei…
This is a great card for a 2 year old boy. That ribbon is just so fun.
Alex zei…
Beautiful quick made card. Love the ribbon -so wonderful for a little boy!
Thanks for playing along with us at our present challenge at Creative Crafting Uncles and good luck. Hope you will join us next challenge again.

Crafty greetings
Alex

*Owner* Creative Crafting Uncles {#03 – Birthday}
*DT + Admin* Do-Al(l) Kreatives {#39 – masculine birthday}
*DT* Kreativ-Tanten Challenge {#39 – Spring / Easter}
*GDT* Cards und More {#46 – Moodboard}
Alex' Kreative Seite

Zora zei…
Oh what wonderful card.
Thanks for joining us at Crafty Catz Challenge. Sorry for the late coment.

Populaire posts van deze blog

Fractured card