Rolodexkaart Margaret Calendar August

 Op maandag is het bij Catch the Bug ABAC dag, oftewel Alles Behalve een Kaart dag.
Ik zag dat ik nog 3 kalendermaanden mis op mijn Rolodex. Ik heb ze allemaal met een digi van Marg gemaakt, dus deze traditie wil ik even voortzetten.
Ik heb vandaag Margaret Calendar August gebruikt, en je kunt haar HIER vinden.

Nu september en december nog een keer maken en dan zal ik ze alle 12 bij elkaar op de foto zetten.
Fijne dag!
xxx Margreet

Bij Mijn Hobbyhonk is mijn eenhoornkaartje 1 van de random winnaars geworden. Super!
 
Challenges:

Reacties

Hetty zei…
Wat een leuk idee, Margreet, zo al die maanden op je rolodex. Is het dan ook een verjaardagskalender.
Je kaartje ziet er geweldig uit!
aussie aNNie zei…
Ahh an amazing card for your rolodex looks summerie...
Marijke zei…
Wat een leuke aanvulling voor je rolodex! Een super leuk plaatje en past goed bij de maand augustus. Groetjes Marijke.
heel leuk Margreet en gefeliciteerd met je toppertje
Gr Karin
Mrs A. zei…
Putting the months on your rolodex is a great idea. I see she is already with her towel to bag her chair. hugs Mrs A.
Je@net zei…
Weer een leuk rolodexkaartje, Margreet.
En gefeliciteerd met je toppertje!
Diny zei…
Wat een leuk idee Margreet!
Mooi gedaan....jij zit al met je hoofd in de zomer!
Groetjes en gefeliciteerd met je winnende kaartje,
Diny
Gina zei…
Wordt leuk jouw rolodex kalender ! Groetjes, Gina
Linby zei…
This looks good on your Roladex. Fun image. Thanks for joining in with my "make it girly" challenge at Allsorts.
Lynn x
DT
Rosina zei…
Heel mooi dit zomerse rolodexkaartje Margreet...was het alvast maar zomer...dit is ook geen winter,...zo nat en onstuimig
gefeliciteerd met je winnende kaartje...zo leuk voor je...
lieve groetjes
Rosina
Elle-Jeanne zei…
Leuk Margreet.
Mooie aanvulling voor je rolodexkaarten.
Krijg wel zin in de zomer zo.
Groetjes Elle-jeanne
Hazel (Didos) zei…
Oh this is super, She looks like shes been out a good while in the sun!! Love it, HAzelx
Trijntje zei…
Wat een leuk rolodex kasrtje Margreet. Groeten Trijntje
Ans Gilbert zei…
Leuke kaart voor je rolodex, echt helemaal mooi met deze digi,
Ansx
Eri zei…
Wat is dit kaartje leuk geworden Margreet, dat wordt een leuke verzameling.
Gefeliciteerd met je eenhoorn toppertje!
Groetjes, Eri
Wat zul jij genieten van die rolodex op je bureau. Superleuk deze eigenwijze dame met haar hippe zonnebril! En proficiat met je winnende kaartje!
Heel leuk gefeliciteerd met je toppertje.
Groetjes Anita
GerJanne zei…
Enig kaartje Margreet voor de rolodex! Zomers en vrolijk!
brenda zei…
A really fun bright and happy creation, thanks so much for sharing with us at Allsorts challenge and joining in with our 'Make it Girly' theme this week.

B x
Joanne kramer zei…
Zomer! mooi geheel!
groetjes Joanne
Ellen zei…
Zo krijgt je rolodex steeds meer inhoud: deze maand ziet er leuk uit met Margaret.
Gefeliciteerd met je kaartje!

xxx Ellen
Heerlijk vrolijk kaartje Margreet, met die grappige Margret...
Bedankt voor het aanbod om te komen eten...hahaha zou grappig zijn als ik voor de deur stond.
Alleen eten is eigenlijk het minst leuke van alleen zijn, verder vermaak ik me altijd prima.

liefs Annemarie en Merit
Wat een leukje weer! Heel leuk idee! Laat het strandweer maar komen! Groetjes Linda
A super feminine creation that made me smile. Thank you for joining us in our 'Feminine' challenge at Stamping Sensations and good luck. Sandra x
Janette zei…
This looks really great, thankyou for sharing with us at CraftyCatz this week.x
*Vicki* zei…
Really love seeing your fun index cards Margreet! What a fun cene you've made with this image!! I'm ready to start seeing the warmer weather for sure! :)
Ellibelle zei…
What a great idea and nicely done with the fun image!
Thank you so much for joining us this week at Allsorts challenge!
Ellibelle's Corner
Lisa Lynn zei…
Another great Roladex card project. Love your scene with the great colors and coloring.
jimlynn zei…
Great idea and just as cute as can be! Love that image and the scene you created. Thanks for joining us at Pammie's Inky Pinkies.
Lynn
I love your Roladex card project and Margi is quite a character, she did make me smile. Thanks for joining our challenge this month at Daisy Chains and good luck! Michelle DT x
cohenna zei…
Beautiful! Thank you so much for joining with ust at Daisy Chain Challenges this time and good luck :)

Populaire posts van deze blog

Nog 2 condoleancekaarten