KKT Pistachegroen met lilapaars

Femminde mocht voor het KleurenKaartenTeam van Martina de nieuwe kleur kiezen bij het pistachegroen van de vorige challenge en zij koos voor lilapaars. (Martina vroeg om de DISTRESS INKT kleuren aan te houden).
 
Geen probleem. 
Voor de buitenkanten heb ik de oxide inkten gebruikt en voor de cirkels de gewone distress inkt.
Verder nog wat Dutch Doobadoo stencils en cirkelstansen van Crealies en Spellbinders.
De stempeltjes zijn van Cats on Appletrees. Beide kaartjes afgewerkt met wat sequins.
Op het kaartje met pistachegroen als hoofdkleur nog wat gedoodled met een zwarte Posca pen.
Bij het kaartje met lilapaars als hoofdkleur is de cirkel met de stempel op de binnenkant geplakt.
Ik vind wel dat de kleuren in het echt wat zachter zijn dan op de foto.
Ik ben benieuwd wat de andere meisjes hebben gemaakt, Ga je mee hier kijken?
Fijne dag!
xxx Margreet

Challenges:
Crafty Calendar: Use die cuts/punches
PIP 2008: AG
Crafty Sentiments: AG

Reacties

Hele leuk kaartjes zijn het geworden Margreet, wat heb je de kleuren prachtig met elkaar gemengd...
n die stempeltjes zijn ook zo lief!!!

Liefs Annemarie en Merit
Elle-Jeanne zei…
Leuke kaartje in deze kleuren, met de grappige stempels er op.
Groetjes Elle-jeanne
Prachtig vind je stempeltje heel leuk.
Groetjes, Anita
Twee prachtige kaartjes in beide kleuren geworden! Heel mooi! Groetjes Linda
Je@net zei…
Wat een leuke kaarten heb je gemaakt, Margreet!
Moeilijk he ? =) Jawel, heb ik ook ondervonden ! Je hebt er in ieder geval twee leuke kaartjes mee gemaakt !
blij dat je er deze maand (weer) bij bent !
grtjs,martina
x
Irene zei…
Leuk zijn ze Margreet!
XxIrene
Rosina zei…
2 super leuke kaartjes heb je gemaakt in deze kleurencombinatie Margreet...Weer super KNAP gedaan!!!

groetjes Rosina
Wat zijn ze toch altijd weer leuk deze COA stempeltjes! Mooi met die geblende achtergrondjes!
Marfien zei…
Vrolijke kaarten heb je gemaakt, knap uitgewerkt in groen en lila
aussie aNNie zei…
These are fabulous and love them but the purple grabs me so quickly, just gorgeous.xx
Linda zei…
Wauw wat een super leuke kaarten Margreet!
Groetjes, LindaT
Marijke zei…
Wat een leuke kaartjes! Super leuk deze stempels! En mooi gedaan in deze kleuren de een meer groen en de ander meer lila! Ik vind ze leuk Groetjes Marijke.
Gina zei…
Twee leuke kaartjes met leuke dierenstempels Margreet ! groetjes, Gina
Diny zei…
Ach....deze kaartjes zijn super gaaf Margreet....wat leuk gedaan!
Groetjes Diny
Jantine zei…
Prachtige kaarten Margreet! Handig dat je de juiste kleuren Distress ook echt hebt. Mooi gedaan met die cirkels.
Groetjes
Jantine
Ans Gilbert zei…
Mooie kaarten Margreet, ik vind ook dat vooral paars erg hard over komt op een foto,
Ansx
Heel mooie kaartjes, lila is altijd lastig te fotograferen vind ik, maar heb wel een idee hoe je kaartje er in het echt uitziet qua kleur, geslaagde uitwerking van de KKT uitdaging, groetjes Petra
Colien zei…
Mooie kaartjes in de KKT-kleurtjes, gaaf met die silhouette stempeltjes!
grtz Colien
Nicolette zei…
Leuke kaarten. Doet me een beetje aan Takkie van Jip en Janneke denken.
Groetjes Nicolette
chantal zei…
Ik vond het ook niet gemakkelijk.
Maar jij hebt er gelijk 2 gemaakt, ze zijn mooi geworden
Liefs Chantal
Hazel (Didos) zei…
These are both super, I love the colour combo that you were given, Hazelx
Grietje zei…
Prachtig kaartje ik ben het met Nicolette eens het hondje lijkt wel wat op Takkie van Jip en Janneke.

Groetjes Grietje
Laurespage zei…
Twee mooie kaartjes Margreet. Met de fijne stempeltjes zijn het fijne werkjes.
Groetjes, laurette
toffe kaarten Margreet! allebei mooi, maar die 2de vind ik echt te gek met die ruitjes die terugkomen in je achtergrond, wiebertjes of zo noemen jullie die zeker he?
groetjes
Nancy
GerJanne zei…
Dat is ook en leuk idee! Ze zijn allebei erg leuk en mooi!
Sarah zei…
Heel tof gespeeld met de kleuren! X
creatiels zei…
Mooie combinatié met de grappige stempeltje. Leuk gedaan
Bedankt voor je reactie op mijn blog en groetjes
Els



MiamiKel zei…
OH wow, these colors are just a vision! So soft and pretty together - lovely silhouette!
Femminde zei…
Wat een mooie achtergronden. En die mooie dierenstempels in het zwart maken het helemaal af!!
Tot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde
gerrie zei…

Hele leuke kaarten allebei, de kleuren zijn perfect natuurlijk als je zelf distress oxide inkt hebt. Ik heb moeten zoeken naar de perfecte kleuren met StampinUpinkt.
Groetjes, Gerrie.
Ellen zei…
Heel leuke kaartjes heb je gemaakt! De stempeltjes maken ze ook nog eens erg schattig.

xxx Ellen
Lisa Lynn zei…
Those colors are wonderful and hopeful of spring. My Friday card is pistachio and I just LOVE that color. Your stencils and backgrounds are gorgeous.
Nancy zei…
Hey Margreet,

Een dagje later dan voorzien, maar hier ben ik!!
Wat een super leuke kaarten in de kleuren van deze maand.
Cats on Appletrees... Ik ben er dol op, heb er een hele hoop en gebruik ze veel te weinig!!

Liefs,
Nancy
*Vicki* zei…
Your colors turned out brilliantly on these Margreet! Love the different backgrounds and fun images!! HUGS
Nelleke zei…
Prachtige kaartjes zeg! Ik denk dat ik dezelfde kleuren inkt hebt gebruikt. Ik zag ook de kaarten van de laatste dagen. leuk! Je bent enigszins in de paarse sfeer. groet, Nelleke
Lovely cards and beautiful colors! Thanks for playing along with us at PIP Challenges!
Hugs
Beverley zei…
Gorgeous cards. Thanks for joining in this months 'Use Die-Cuts or Punches' challenge over at Crafty Calendar.
Hugs
Bev x

Populaire posts van deze blog

Fractured card