Always & Forever Happy Together

Voor mijn laatste creatie van 2019 heb ik me aan een pagina in mijn Art Journal gewaagd.
Ik heb een gelliprint op ruitjespapier gemaakt (nog vaag te zien op de benen van het linker meisje). Deze heb ik in mijn Art Journal geplakt, nadat ik de pagina eerst zwart had geverfd met de black marble paint van Dylusions.
Met white linen van Dylusions de halve cirkels gemaakt met het Mandala Circle stencil. Hierop met een zwarte Posca pen accenten aangebracht. De zigzagrand is met het Grungestencil  gemaakt.
De drie meisjes zijn gemaakt met het stencil Silhouettes people. De silhouetjes met witte white linen paint van Dylusions geaccentueerd.
Al deze stencils zijn van Prontycrafts by Jolanda de Ronde.
De tekst komt van een Quotations vel van Tim Holtz.
Ik vond het ontzettend leuk om te doen en moet hier gewoon wat meer tijd voor vrij maken.

Ik wens jullie allen een gezellige jaarwisseling en een goed 2020.
Bedankt voor alle bezoekjes en leuke berichtjes. Ik lees ze altijd met plezier!
Op 1 januari ben ik weer terug met een GD kaartje voor Sweet Sketch Wednesday.
Afbeeldingsresultaat voor vuurwerk foto
xxx Margreet



Reacties

Elle-Jeanne zei…
Leuk gedaan deze art journaal.
Heel apart.
Mooie warme tinten.
Groetjes Elle-jeanne
Heel mooi gedaan weer Margreet! Fijne jaarwisseling gewenst, groetjes Linda
Eri zei…
Wat een prachtige pagina. Ik zou niet weten hoe ik eraan moest beginnen.
Een fijne jaarwisseling, en een gezond en creatief 2020 toegewenst!
Groetjes, Eri
*Vicki* zei…
WOW Margreet, this is really fantastic! I love your gelli print and the marble paint looks amazing! Thanks for the inspiration this year and best wishes for a happy and healthy New Year my friend! HUGS
Ans Gilbert zei…
Hele mooie pagina Margreet, ik zou ook niet weten hoe ik dat zou moeten doen..
Fijne jaarwisseling
Ansx
aussie aNNie zei…
Popping in to say Happy New year and thanks for being a great crafting on line friend.xx
aussie aNNie zei…

Love this design..xx
Lisa Lynn zei…
Wonderful journal page Margreet. That's awesome. Have a Happy New Year!
Super mooie pagina Margreet. Ik wil ook zo graag aan een pagina beginnen, maar er komt steeds iets tussen!
Voor jullie ook een fijne jaarwisseling en een goed en creatief nieuwjaar!
groetjes, Caroline
Gina zei…
Prachtig resultaat ! Goed gelukt hoor ! Beste wensen voor het Nieuwe Jaar! Groetjes, Gina

Populaire posts van deze blog

Nog 2 condoleancekaarten