Hello Friend

Vandaag is het alweer de laatste woensdag van de maand, dus tijd voor het KleurenKaartenTeam van Martina.
Chantal koos de kleur oker bij het steenrood van vorige maand. Past mooi in deze herfstmaand.
Bij het bij elkaar zoeken van geschikte kleuren kwam ik er achter dat ik geen okergeel cardstock meer had. Daarom maar wit gepakt en met distress inkt (Wild Honey) okergeel gekleurd. 
Het leuke beestje van PaperArtsy lag in mijn la te roepen dat hij weer eens gebruikt wilde worden en ik kon daar geen weerstand aan bieden. Kleurde hem in met copics en knipte hem daarna uit.
In de la met washitapejes zag ik ook nog een geschikt rolletje.
De tekst 'hello friend' komt van een quotations vel van Tim Holtz.

Ik weet niet of ik vandaag tijd heb om bij de andere deelnemers te gaan kijken, want ik ga zometeen naar Utrecht om met een oud-collegaatje te gaan shoppen. Dat doen we 2x per jaar sinds ik gestopt ben met werken. Jammer genoeg werkt het weer niet erg mee.
Fijne woensdag!
xxx Margreet
Challenges:

Reacties

Lisa Lynn zei…
So adorable. Great washi tape. Hope you have a fun day with your former co-worker.
Wat een leuk kaartje Margreet! Idd erg mooie herfstkleuren! Wat een grappige afbeelding! Groetjes Linda
Rosina zei…
Het is je perfect gelukt om een mooi kleurenkaartje te maken Margreet..ondanks je geen okergeel papier meer had...altijd een creatieve oplossing bij de hand..
Veel shopplezier in Utrecht...
en ja het weer hum,.. niet echt lekker nee..
Ik ga met Lydia en haar dochtertje en vriendinnetje naar de efteling
hopelijk wordt het het straks een beetje droog...anders valt deze dag echt in het water...

groetjes Rosina
hele leuke kaart ! geslaagd hoor
bedankt voor je deelname (alweer) deze maand, fijn !
Nog een fijne dag,
grtjs, martina
Elle-Jeanne zei…
Mooie kaartje Margreet. Mooie warme kleuren.
Wens je een fijne dag.
Groetjes Elle-jeanne
Irene zei…
Óveral zie ik herfstkaartje voor deze uitdaging dus LEUK bij jou iets heel anders te zien Margreet..GOED opgelost je okergeel en een énig beestje! Shopse...
XxIrene
prachtige warme kaart, met een super ;leuk afdrukje.
Veel plezier in Utrecht...overdekt dan maar.

liefs Annemarie en Merit
Joanne kramer zei…
Leuke kaart! groetjes Joanne
Een heel leuk kaartje Margreet! De afbeelding is echt heel grappig.. Leuk gedaan!
Je@net zei…
Erg leuke kaart, Margreet.
En een gezellige shopdag gewenst!
Heel creatief om je witte papier gewoon in de juiste kleur te veranderen, mooi KKT kaartje, groetjes Petra
chantal zei…
OOOH dat is een mooie cute kaart in deze warme herfstkleuren
Liefs Chantal
Colien zei…
Wat een leuk, vrolijk kaartje in de warme KKT-kleurtjes!
grtz Colien
Bernadet zei…
Wat een leukerd Margreet
een super leuke gave kaart Margreet
Gr Karin
Gaaf kaartje, en goed gevonden van je okergeel cardstock.

Groetjes, Anita
Marijke zei…
Een super leuk kaartje. Het is zo leuk al die verschillende kaartjes te zien! Veel plezier met je collega, hopelijk wordt het weer beter!Groetjes Marijke.
carla zei…
Een mooi kaartje in deze warme kleuren.
Groetjes,
Carla
Femminde zei…
Wat een leuke kaart Margreet!! Leuk om zo een ongebruikte stempel te gebruiken.
Shop ze!! Ik hoop dat het weer een beetje meevalt (het is hier vanaf 13 uur al droog)
Tot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde
gerrie zei…

Leuke kaart in de juiste kleuren voor het KKT.
Groetjes, Gerrie.
Dawn zei…
Cute little card! I love the image & the colours are great!
Thanks for joining the fun at QKR this weekend!
Good Luck
Hugs
Dawn xx
Jantine zei…
Jammer van het weer inderdaad met shoppen, hoop dat het toch een leuke dag was.
Je kaartje is top, mooi gedaan.
Groetjes,
Jantine
*Vicki* zei…
Your little critter is too cute ith the polka dots on him! :) Love that face! Nicely done with the colors and patterns on your design here Margreet! HUGS
Ans S. zei…
Super leuke kaart in de kleuren van het KKT.

Groetjes Ans
Nancy zei…
Hey Margreet,

Drukke werkdag en lange file overleefd, opgeruimd en nu met een tas thee mijn blogrondje doen...
Wat maakte jij een leuke kaart in deze kleuren...
Kleuren zijn perfect gecombineerd!

Liefs,
Nancy
Creatiels zei…
Leuke kaart is het geworden. Geniet van je uitstapje. Groetjes Els
Marfien zei…
ondanks alles toch weer gelukt, je wordt er creatief van, vindt je niet?
leuk stempel heb je gebruikt.
Nelleke zei…
Leuke stempel heb je gebruikt en dan maar wit papier kleuren toch? Ziet er prachtig en vrolijk uit. Groetjes, Nelleke f
Sarah zei…
Wat een grappig diertje! Je koos mooi papier en tapejes bij elkaar!
GerJanne zei…
Een dagje te laat, maar natuurlijk kom ik nog even kijken wat jij met de kleuren van het KKT gemaakt hebt. gaaf dat je dat washi tape had liggen. Past er echt perfect bij! Heel mooie kaart!
Het met distress inkt gekleurde papier vind ik misschien nog wel mooier dan cardstock in okergeel. Je krijgt nu toch een beetje licht en donker verschil wat je kaart toch iets extra's geeft. Superleuk kaartje en de washi in de hoekjes is ook een leuk detail. Hoop dat je dagje shoppen leuk was, volgens mij viel het wel mee met het weer.
Ellen zei…
Ik denk dat je ondanks het vreselijke weer toch wel een leuke dag hebt gehad en heerlijk hebt kunnen bijkletsen. Ik ga zaterdag met een oud-collegaatje op stap in Amersfoort en ook dan beloofd het weer weinig goeds>
Je kaartje is hartstikke leuk!

xxx Ellen
Such a fun card! I love the hot colour combination that you chose - beautiful 😀. Thanks so much for joining in the fun at Try it on Tuesday! Hugs, Jo x
Glenda Atkins zei…
Wonderful colours and such a fun image. Thanks for joining us at Crafty Cardmakers for our Autumn Colours challenge! Have a great day!
Hugs
Glenda
Marjut zei…
Pretty card. Thank you for joining us at TioT.
Judy McKay zei…
Lovely card Margaret. Love the autumn colours. Thank you for joining us at Crafty Cardmakers this month. Judy DT

Populaire posts van deze blog

Nog 2 condoleancekaarten