Panda's gefilmd

Met de nieuwe filmstrip van Dutch Doobadoo deze pandakaart gemaakt.
Alle vierkantjes er uit snijden vraagt wat geduld, maar dan heb je ook wat.
Achteraf heb ik er flink wat gebladerte overheen geplakt, dus je ziet de gaatjes alleen aan de onderkant goed.
 
Hier de zittende panda. 
En deze komt net aansluipen.

Heb je nu producten gezien die je ook graag wilt gebruiken? Dan kan je ze bestellen bij Kreatrends. Alle materialen staan hieronder. Als je op de afbeelding klikt, kom je meteen bij het juiste product terecht. 

ADD10180 Snijmal Amy Design - Wild Animals 2 - Panda BearADD10172 Snijmal Amy Design - Wild Animals 2 - Jungle FrameADPP10026 Paperpack - Amy Design - Wild Animals 2470.713.725 Dutch Doobadoo Card Art Filmstrip
Als je naar de KnotsgekkeKaartenDagen in Den Bosch gaat, kun je deze kaart in het echt zien.
Ik zal zelf zaterdag in de kraam van Kreatrends aanwezig zijn (kraam 126).
Misschien zie ik je daar?

Vanmiddag kom ik nog even terug met de wekelijkse Freebie Friday van Bugaboo.

Reacties

Larissa zei…
Leuk kaartje!
& succes morgen in de stand. Altijd leuk om te mogen helpen.
Ik ga heel misschien ook, vandaag of morgen. Even kijken nog.
Joanne kramer zei…
Wauw! Wat is ie mooi! Veel plezier op de beurs.
groetjes Joanne
Lisa Lynn zei…
Margreet those are the pandas that I love so much!!! I also think the foliage is wonderful and the way a jungle is. Wish I could come visit you this weekend, lol.
Je@net zei…
Wat een leuke kaart heb je gemaakt, Margreet!
aussie aNNie zei…
Sweet as can be love this and oh I see a die I have, the gorgeous leafy one..not used it yet.xx
Eri zei…
Wat een leuke kaart is dit geworden met de pandaberen. Een heel werk om al die vierkantjes mooi uit te snijden. Een paar weken geleden is in een Belgische Zoo nog een tweeling panda geboren.
Groetjes, Eri
Mooie pandakaart. Kom ik morgen bij je bewonderen, Angelique en ik komen 2 dagen naar de beurs, rustig genieten....
Fijne dag
Nancy
Elle-Jeanne zei…
Wat leuk is je kaartje geworden.
Leuk de panda's in de filmmakers.
Wens je een gezellige dag op de beurs zaterdag.
Groetjes Elle-jeanne
*Vicki* zei…
The pandas are so adorable Margreet!! I love the way you've arranged the fern branches in different shades around them! What a really cool film strip die, never seen one in that size before! :) Thanks for sharing! HUGS
heel lieffffff en leukkkkkkk Margreet
Gr Karin
Ans Gilbert zei…
Prachtige panda's op deze mooie filmstrip kaart, wat een werk om alles uit te snijden, ziet er wel heel leuk uit. Veel plezier morgen op de beurs,
Ansx
Nicolette zei…
Leuke kaart Margreet, gisteren al op de beurs gezien.
Veel plezier vandaag.
Groetjes Nicolette
Caroline zei…
Hele leuke kaart en ik heb de mal steeds in mijn handen gehad maar toch niet gekocht.....
Groetjes Caroline
Nota Bene zei…
Ook al zo'n leuke kaart! Lekker exotisch met al dat groen.
Groetjes, Nele

Populaire posts van deze blog

Nog 2 condoleancekaarten