New Home




Bij het KleurenKaartenTeam van Martine mocht Ineke kiezen. En zij koos steenrood bij het geoxideerd koper van vorige maand. Ik heb me laten inspireren door onderstaande fotocollage en heb een verhuiskaartje gemaakt. De achtergrond heb ik op de gelliplate gemaakt met acrylverf en het Dutch Doobadoo mask stencil Bricks. Alle alle zaken zijn stansjes van de Action. Ik heb ze met wit cardstock uitgestanst en 'geoxideerd' met 2 kleuren Gilding wax van Coosa (groen en turquoise).
Ik ben benieuwd naar de andere creaties en ik ga gauw kijken.
Fijne woensdag!
xxx Margreet

Bij PIP ben ik de random winner geworden:
 
Challenges:
PIP1934: AG
Dragonfly Dreams: No patterned paper
A Bit More Time to Craft: AG
A Perfect Time to Craft: AG
Pearly Sparkles: Something beginning with B = bricks

Reacties

toffe kaart Margreet! de terracotta-steentjesachtergrond is perfect voor een verhuiskaartje!
Fijne dag
Nancy
Joanne kramer zei…
Wat een mooie kaart heb je gemaakt met de kleuren. groetjes Joanne
hahaha, grappig dat jij ook aan een verhuiskaartje gedacht hebt ! leuk kaartje is het zo geworden ! mooi
fijn dat je er (weer) bij bent deze maand,
grtjs,martina
Elle-Jeanne zei…
Leuk verhuiskaarten.
Mooi gedaan de stansjes gekleurd.
Gefeliciteerd met je toppertje. Altijd leuk.
Groetjes Elle-jeanne
Marfien zei…
Heerlijk om op deze manier aan de gang te gaan, goed gelukt met deze kleuren, kraft past er mooi bij
Jantine zei…
Tof verhuiskaartje! Leuk gedaan, deze kleuren knallen wel lekker...
Groetjes
Jantine
Femminde zei…
Wat super leuk gedaan Margreet!! Zo mooie achtergrond en die stansjes erop maken het helemaal af.
Tot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde
aussie aNNie zei…
Lovely Margreet, a great card to give to someone who has moved...fabulous.xx
Leuk kaatje Margreet!Een echt verhuiskaartje, ook met de steentjes op de achtergrond.. Groetjes, Yvonne
Marijke zei…
Een mooi kaartje en je achtergrond is prachtig! Mooi gedaan, moet ook weer eens meer met inkt aan de gang!Groetjes Marijke.
!neke zei…
Helemaal leuk !!!!
grappig , beiden dezelfde stans !

groeten Ineke
chantal zei…
Leuk, origineel en grappige kaart.
Mag er zijn!
Liefs Chantal
*Vicki* zei…
Your card is fabulous with that painted brick background Margreet!! What a really darling "new home" card for someone! Beautiful take on the challenge and congrats on your win!! HUGS
Prachtig kaartje! Heel mooi geworden met je achtergrond! Groetjes Linda
Caroline zei…
leuke kaart Margreet! En wat leuk je toppertje, gefeliciteerd!
Groetjes Caroline
Ans Gilbert zei…
Hoi Margreet,
Ook van jou kreeg ik vandaag een hele mooie kaart, wat lief, ik ben er blij mee. Ik heb nog niet veel geblogd, heb heel veel pijn en ook zware pijnstilling, dat voelt allemaal niet zo lekker. Ik vind je verhuiskaart ook heel leuk geworden
Ansx
Gave stoere kaart in de gevraagde kleuren Margreet. Geniet je van je airco ;p bofferd hihi.
Lieve groetjes Miranda
Wat een gaaf gelly-achtergrondje heb je gemaakt! Mooi met dat groene sleuteltje! Ik had vorige keer al sleuteltjes gemaakt dus moest nu iets anders verzinnen. Maar een stenen achtergrondje met een geoxideerde sleutel vind ik ook wel heel erg slim bedacht!
GerJanne zei…
Wat en mooi effect en knap met de gelliplate zo'n achtergrond voor elkaar krijgen! Heel gaaf verhuiskaartje!
Nancy zei…
Hey Marfien,

Làp, ik ben dus niet de enige met een verhuiskaart, maar hey zeg, da's niet erg hé! Dan liggen die ook nog eens een keer bij de voorraad... Ik kon dus echt niks anders verzinnen...
Toffe kaart maakte je!

Liefs,
Nancy
een hele leuke verhuiskaart Margreet en gefeliciteerd met je toppertje
Gr Karin
Creatiels zei…
't is me gisteren niet gelukt om langs te komen, de wifi was niet alleen de oorzaak, de adapter van mijn computer heeft het gisternamiddag begeven, maar ik ontdekte het pas 's avonds, dus vandaag op zoek naar een nieuwe adaptor.
Je kaartje vind ik heel leuk en mooi geslaagd.bedankt voor je reactie
groetjes
Els
Nelleke zei…
Ja leuk geworden, de combi is ook zo mooi. Mooi voor deze gelegenheid toch?
Groetjes, Nelleke
Lisa Lynn zei…
Wonderful card with those house dies and keys. Congrats on your win.

Populaire posts van deze blog

Stag