Build your wings

Ik heb me weer eens aan een pagina in mijn Dylusions Art Journal gewaagd, na op Facebook geïnspireerd te zijn door een video van Leuke Stempels over Gesso Resist.
Hieronder heb ik redelijk uitgebreid beschreven hoe ik een en ander gedaan heb. Dit heb ik vnl voor mezelf gedaan, zodat ik laten nog weet hoe en wat.
Dus je mag dit gerust overslaan.

Ik ben begonnen met stukjes papier uit een boek op te plakken. Daaroverheen met een foam stempel van Dutch Doobadoo en gesso gestempeld. De gesso gelijkmatig aangebracht met een brayer. Goed laten drogen.
Daarna distress inkten Rusty Hinge, Fossilized Amber en Carved Pumpkin op een stuk hard plastic gedrukt en nat gespoten. Dit over de pagina gehaald tot ik tevreden was.
Toen ben ik gaan 'versieren' met diverse stencils van Dutch Doobadoo en stempels van Crealies en Marianne Design (texture stamps door Henriëtte Geurkink), gebruik makend van Aged Mahogany, zwarte Versafine en een witte Posca pen. Met een zwarte Posca pen een doodlelijn om de pagina gemaakt. 
Van Art Journal 'words stickers' op wit karton gedaan en met foam tape opgeplakt. Met de zwarte Posca pen een lijntje eromheen gezet.
Tenslotte een die-cut uit een stansblok van Art by Marlene gebruikt. Ook de vleugels komen uit hetzelfde blok. Rondom een lijn gezet met een zwarte art crayon van Vicki Boutin en deze met mijn vinger uitgevaagd.
Fijne maandag!
xxx Margreet

Dit kaartje is gekozen in de Top 3 van The Sketchy Challenges:
    Don't forget your TOP 3 Badge

Challenges:
Creative Artist Mixed Media: Anything Mixed Media Goes
Love to Create: Anything Mixed Media Goes

Reacties

Mrs A. zei…
Oh soooooo cute. I love the little angel. Such an expression. Hugs Mrs A.
mooi Margreet en gefeliciteerd met je toppertje
Gr Karin
Heel erg mooi geworden! Gefeliciteerd met je geplaatste kaart! Groetjes Linda
aussie aNNie zei…
Brilliant themed card and awesome designing xx
Elle-Jeanne zei…
Wow wat mooi Margreet.
Gefeliciteerd met je toppertje.
Groetjes Elle-jeanne
Terry zei…
https://welove2create.blogspot.com/
Hey Margreet, dank je wel voor het meedoen met de challenge van We Love To Create, erg leuke creatie die je gemaakt hebt, leuke achtergrond en een schattige afbeelding. Liefs Terry (DT) xxx
Ans Gilbert zei…
Wat een mooie kaart Margreet,
gave achtergrond en het plaatje mét vleugels echt super.
Gefeliciteerd met je toppertje,
Ansx
Je@net zei…
Erg leuk, Margreet.
En gefeliciteerd met je toppertje!
Gina zei…
Heel leuk deze pagina. Lijkt mij heel moeilijk, maar je bent tot een mooi resultaat gekomen ! Groetjes, Gina
GerJanne zei…
Oh wat een kunstige pagina. Heel erg leuk!
Eri zei…
Wat een prachtige pagina Margreet! Handig dat je alles opgeschreven hebt hoe je het hebt gemaakt, voor je zelf en iedereen! Gefeliciteerd met je toppertje!
Groetjes, Eri
Cathy F zei…
What an adorable journal page! Thanks for joining us at Creative Artiste Mixed Media!
Lisa Lynn zei…
Margreet that is gorgeous. You do such unique things. It's so creative.
Marja zei…
Leuke pagina Margreet!...duidelijke uitleg heb je erbij gezet.
Gefeliciteerd met je toppertje.
Groetjes Marja.
*Vicki* zei…
Wow Margreet, your page is amazing!! I just love all of the details you've put into this and such a darling image to play with too!! So glad you're enjoying your AJ time!! HUGS
Ellen zei…
Gaaf Margreet! Ik heb wel even gelezen hoe je het hebt gedaan en hoop het ook eens toe te passen: sowieso inspiratie gekregen!
Gefeliciteerd met je kaartje.

xxx Ellen
Hello Margrett… Thanks for joining our ‘lace and/or ribbon’ challenge with your lovely journal page… loving the little girl image, so sweet. Please join us again next time at Crafty Friends Challenge Blog. Good luck in the draw!
Diane Louise [Team Leader for Crafty Friends Challenge Blog]
Great card and amazing inspiration. Thanks for joining in with us at PIP Challenges!
Hugs
Monique zei…
Ik heb al je kaarten bewonderd, ze zijn supermooi.
Maar deze pagina heeft mijn hart gestolen! Wat heb je dit prachtig gedaan.
Mijn pagina voor vandaag is wat simpel. Maar ik wilde de achtergrond niet verpesten.
Fijne zondag, liefs Monique
WOW, love this Margreet!

June x

Populaire posts van deze blog

Nog 2 condoleancekaarten