Koperen tag

Koper met gepatineerd/geoxideerd koper is gekozen door Colien voor deze uitdaging van het KKT van Martina
In eerste instantie zag ik de kleurencombinatie helemaal niet zitten. Ik vind vooral gepatineerd/geoxideerd koper erg mooi, maar kon niets vinden in de papiervoorraad wat er op leek.
Tot ik een tag nodig had en inspiratie kreeg. Helaas vallen de kleuren op de foto anders uit dan in het echt.
Ik heb de tag eerst bestempeld met een tekstlap van Artemio en heb hem daarna met Brushed Corduroy oxide inkt bewerkt. De randjes deed ik met Evergreen Bough. Daarna heb ik het grunge Pronty stencil by Jolanda de Ronde gebruikt om er wat accenten aan te brengen. Hiervoor heb ik modeling paste gemengd met Evergreen Bough oxide inkt.
Toen nog een strook bewerkt met zowel Evergreen Bough als Brushed Corduroy en de tekst Cheers 2x uitgestanst en op elkaar verhoogd opgeplakt. Touwtje erdoor en ik was tevreden.
Ben benieuwd of er nog meer KKT-leden dit een moeilijke opdracht vonden.
Fijne woensdag.
xxx Margreet
Challenges:
Dare2BArtzy: Masculine birthday
International Art & Soul: Monochromatic
The Corrosive Challenge: AG
Get Creative: AG option monochromatic
Make My Monday: For a guy - any age





Reacties

Nicolette zei…
Het is je toch geluk. Heel mooi!
Groetjes Nicolette
Je@net zei…
Wat een gaaf label, Margreet!
Elle-Jeanne zei…
Wat leuk gedaan die tag.
Hele mooie kleuren.
Groetjes, Elle-jeanne
super gave tag Margreet, en hier vonden we het ook een hele moeilijke opdracht...
En het fotograferen was inderdaad ook een dingetje, je krijgt dat bling er niet zo goed op...
liefs Annemarie en Merit.
chantal zei…
Wat een leuke tag heb je gemaakt in deze kleurencombinatie
Liefs Chantal
Gina zei…
Mooie tag, Margreet ! Groetjes, Gina
Mariken zei…
Zeker moeilijk, ik zag het even niet, dus haak de e keer af...Maar jouw tag is supergaaf geworden, heel knap gedaan!
Jantine zei…
Het was een echte uitdaging deze maand, voor het KKT. Maar het is je wel gelukt, Margreet. Mooi gedaan.
Fotograferen van dit soort kleuren valt niet mee.
Groetjes
Jantine
Nelleke zei…
Nou je mag tevreden zijn hoor, prachtige uitvoering. Ik heb genoten van de mooie combinatie en ben alweer benieuwd hoe het de volgende maand is. Groetjes Nelleke
Marijke zei…
Het was inderdaad even denken hoe je deze kleuren nu moest combineren voor een kaartje! Maar je ziet het, je krijgt een ideetje en het is gelukt! Mooi geworden en mooi gemaakt! Groetjes Marijke.
Femminde zei…
Ja ik vond het ook een hele uitdaging. Maar jij hebt wel een super mooie tag in deze kleurtjes.
Tot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde
Colien zei…
Mooi label, Margreet! Ik vond het ook een uitdaging, ondanks dat ik zelf deze combi had aangegeven. Maar dat is nu juist het leuke, toch? En als je dan een blogrondje doet, zie je zoveel gave creaties, echt erg leuk!
grtz Colien
Nancy zei…
Hey Margreet,

Het was zeker een uitdaging, deze kleurenkombo. En al zeker niet gemakkelijk om ze te fotograferen...
Maar het is toch weer gelukt bij de deelnemers want we zien mooie dingen voorbij komen.
Mooie tag maakte je ook!

Liefs,
Nancy
Marfien zei…
Zo, je hebt nogal wat geroerd en gemixt, maar het is gelukt: een hele gave tag
Dank voor het recept
Margo zei…
Superleuk dit label ! Mooie kleuren !
Groetjes
Margo
het was inderdaad hier ook even zoeken, maar kijk ! het lukt op het einde van de rit toch goed !
mooi labeltje
fijn dat je er ondanks de vakantie en warmte weer bij bent !
grtjs,martina
x
*Vicki* zei…
Very cool tag!! I think you've done a wonderful job at getting it all come together for a fun mixed media style design! Nicely done with the concept! HUGS
!neke zei…
Super mooie tag Margreet !
Groeten Ineke
aussie aNNie zei…
Fabulous tag, mmmm, I don't make many of these maybe I shoud.xx
Helaas lukte het me gisteren niet om een blogrondje te doen, natuurlijk kom ik vandaag even kijken. Wat een leuke uitwerking van de kkt, groetjes Petra
GerJanne zei…
Ik ben zoals je weet een dagje te laat. Maar natuurlijk sla ik je niet over. Heel mooie tag heb je met de gevraagde kleuren gemaakt! Super!
Een dagje te laat wegens werkzaamheden maar wat was ik benieuwd naar de uitwerkingen met deze kleuren! Het was inderdaad een lastige combinatie maar jou tagje is superleuk geworden!
Dawn Phillips zei…
it's a lovely project. Thanks for joining us at Make My Monday. Love Dawn x
Ellen zei…
De opdracht lijkt me ook niet eenvoudig, je moet maar net de juiste kleuren hebben. Een beetje inspiratie helpt natuurlijk ook! Jouw tag is hartstikke leuk geworden met de verschillende stencils en de tekst op de achtergrond.

xxx Ellen
Sue - zei…
Lovely tag! Thanks for joining us at Make My Monday.
Josephine zei…
A beautiful tag!

Thanks for joining us at International Art and Soul!

Populaire posts van deze blog

Quirky birds