Ik heb mijn wagen volgeladen


Dit is de laatste reminder voor de challenge bij Cheerful Sketches.
Ik heb mijn kaartje gemaakt met Summer-Holiday van onze sponsor Doctor Digi.
Deze keer heb ik weer eens met mijn Derwent Procolour potlodengekleurd. DP is Color Me Silly van Basic Grey. Dit is de 1e serie papier die ik in het formaat 30x30 kocht (ongeveer 10 jaar geleden) en ik vind het nog steeds leuk.
De vrolijke vakantieganger heb ik uitgestanst met een nestabilities. 

Doen jullie weer mee? Je hebt nog tot de 28e om mee te doen.
Hieronder zie je de leuke schets en op het blog van Cheerful Sketches kun je de mooie voorbeeldkaarten van de andere DT leden zien.
Vanmiddag ben ik weer terug met mijn creatie voor dag 3 van de Christmas in July challenge van Bugaboo.
Kom je nog even kijken? En misschien ga je wel meedoen?
Fijne zondag!
xxx Margreet

Challenges:
Cardz 4 Guys: Transport
Scrapy Land: AG (Spellbinders)






Reacties

Je@net zei…
Leuke kaart heb je gemaakt, Margreet!
Elle-Jeanne zei…
Oh ik dacht je gaat op vakantie, met je vol geladen wagen.
Leuke stempel, Margreet.
Groetjes, Elle-jeanne
aussie aNNie zei…
Fabulous fun card, oh these images crack me up.xx
Eri zei…
Wat een gave vakantie kaart met deze grappige stempel. Bij het zien van deze kaart krijg je een echt vakantiegevoel.
Groetjes, Eri
Gina zei…
Heel leuk met dit autootje ! Groetjes, Gina
Hazel (Didos) zei…
Oh what a great card, love the bright colours, Hazel xx
Ellen zei…
Heel leuk kaartje! Leuk toch dat zulk 'oud' DP nog steeds leuk is. Daarom gooien we dus (bijna) nooit iets weg!

xxx Ellen
Wat een grappig kaartje! Hij is helemaal klaar voor de vakantie zo te zien. En het papier is zo net zo lekker retro als het volkswagenbusje. Ik heb dat papier volgens mij ook nog ergens liggen, ik was dol op Basic Grey vroeger. Jammer dat het niet meer bestaat.
cass zei…
Wonderful card with great paper. Thanks for joining us at CHNC Patterned Paper Challenge this month.
Lisa Lynn zei…
What a fun card.
Dawn Phillips zei…
What a fabulous card. I love this stamp, it's one of my favourites. I also love all the colourful papers you've used with it. Thanks for joining us at Cardz4guyz. Love Dawn x
Nicolette zei…
Wat een leuke reminder Margreet.
Groetjes Nicolette
Margo zei…
Toffe reminder met ee leuke digi !
Groetjes
Margo
Julie Odil zei…
This is super fun, Margreet! I've used that sketch myself a couple times this month and really like it. This is also a great image and you have colored it well. Thanks so much for joining us at Scrapy Land Challenges. Julie, DT Member
Cazro zei…
Super cool ready for the hols. A great card. Thanks for sharing with us at Cardz 4 Guyz. We value your support. Caz. DT.
een super leuke vrolijke kaart Margreet

Bedankt voor het meedoen bij
{Kleurenmetpotloden DT Member}
Succes en hopelijk tot de volgende keer.

Karin

Populaire posts van deze blog

Fractured card