Glinsterende kerstballen

De New Release van Bugaboo voor deze week is Scene it Ornaments Brats.
Gedurende een hele week krijg je 50% korting op alle nieuwe afbeeldingen.
Ik heb de digi vrij groot uitgeprint, zodat hij een groot deel van de kaart beslaat. Ik had nog wat DP met NOEL er op en heb daar het kleurwerk (met copics) op aangepast. De kerstballen heb ik met Gelly Roll Stardust Glitter pennen ingekleurd. Ik kreeg het zowaar redelijk goed op de foto.

Kunnen jullie het een beetje uithouden met deze hittegolf?
Ik zit heerlijk op mijn kamertje met een ventilator naast me en dat is goed uit te houden.
Fijne dinsdag!
xxx Margreet

Challenges:

Reacties

Eri zei…
Wat een grappige digi heb je voor deze leuke kaart gebruikt Margreet! Leuk met die letter achtergrond! op mijn hobbykamer is het ook goed uit te houden!
Groetjes, Eri
Deze leuke digi heeft verder weinig nodig, er is al zoveel op te zien, leuk! Ook mooie kleurtjes heb je gebruikt. Hier in Frankrijk is het nu 37 graden maar niet zo vochtig als in Nederland dus goed te hebben.
carla zei…
Een hele leuke kerstdigi en een mooie kaart meegemaakt.
Groetjes,
Carla
Je@net zei…
Vind dit zo´n leuke kaart, Margreet.
Kan normaal best goed tegen die hitte, maar begin het nu toch wel warm te krijgen!
Elle-Jeanne zei…
Een hele leuke kaart Margreet.
Met zo weer,denk ik niet zo aan kerstkaarten.
Het is toch echt warm hier in Ospel.
Groetjes, Elle-jeanne
Hazel (Didos) zei…
Oh this is super, what a great card, Love the sparkle on the baubles, Hazelxx
Ans Gilbert zei…
Wat een leuke digi Margreet, mooi gecombineerd met het papier.
Ik vind het echt vies warm, hoop dat het morgen koeler is,
Ansx
GerJanne zei…
Heel gaaf! Mooie digi en je kaart is heel vrolijk!
aussie aNNie zei…
You certainly enjoy colouring in these images as it shows clearly on your cards, lovely one here.x
Lisa Lynn zei…
Just love the glittery ornaments and the beautiful colors of your card.
Joanne kramer zei…
Wat een leuke kaart. Leuk gedaan die kerstballen. groetjes Joanne
Nicolette zei…
Leuk gedaan Margeeet.
Ben blij dat het vandaag even wat koeler is. Nu 18 graden, heerlijk, haha.
Groetjes Nicolette
Marja zei…
Superleuke kerstkaart Margreet!..leuke digi heb je gebruikt.
Zit ook binnen bij de airco..kan ook niet tegen de warmte gewoon rustig wat kleuren in mijn kamertje daar is het nu het beste om te zijn.
Groetjes Marja.
Ellen zei…
Wat een leuke digi om te kleuren, het levert ook een gaaf kaartje op!
Dinsdagavond pas weer wat gefreubeld en zo ook weer even verder, het was mij tot dan te warm.

xxx Ellen
Julie Odil zei…
Great card, Margreet! I'm looking forward to the Bugaboo week long Christmas event! Thanks for joining us this week at the Colour Crazy Challenge Blog. Julie, DT member
Silke zei…
Das Bild aus dem neuen Release von Bugaboo hast Du toll in Szene gesetzt. Klasse gemacht. Vielen Dank fürs Zeigen bei Colour Crazy Challenge.
Silke
So sweet. Nice coloring. It is so great that you're playing with us at Polkadoodles. DT Beata

Populaire posts van deze blog

Nog 2 condoleancekaarten