Imagination and creativity

Dit is de ochtendcreatie van de workshop bij Noor&Zo, gegeven door Cordine v.d Touw.
We begonnen met acrylverf en 2 vellen papier. We moesten 3 kleuren gebruiken. Op het ene vel dik en op het andere dun aanbrengen. Daarna kiezen welke je wilde gebruiken als ondergrond. Op de andere gingen we stempelen met PaperArtsy stempels.

Wat vind ik die weer gaaf (en er vielen er dus wat in mijn winkelmandje). Daarna uitknippen en positioneren op de ondergrond, waarop eerst met stencils (Dutch Doobadoo) en verf details waren aangebracht. Als je het naar je zin vond, kon je de boel op gaan plakken. Met een crayon de vormen omgetekend en met een natte vinger uitgevaagd. Als laatste nog wat accentjes met de witte uni-ball pen aangebracht.
Thuis heb ik er nog de stempels op aangebracht en een doodlelijntje rondom.

Ik vond het een leuke workshop.
Mijn 2e creatie laat ik een andere keer zien.
Wij zijn weer een visje eten in Scheveningen.
Fijne zondag!
xxx Margreet
Challenges:
Creative Artist Mixed Media: Anything Mixed Media Goes
Mix It Up: Anything Mixed Media Goes

Reacties

heel tof gemaakt Margreet!
Geniet van jullie Scheveningse zondag!
Nancy
Lisa Lynn zei…
I am so jealous at the fun workshops that you go to. That card is awesome and love the technique. Glad that you were able to have fun.
Elle-Jeanne zei…
Wat een mooie kaart heb je gemaakt op de workshop.
Heel mooi gedaan, Maar je hebt er iets aparts van gemaakt.
Groetjes, Elle-jeanne
Irene zei…
Super super gaaf Margreet!
Fijne zondag 🐟🐟🐟
XxIrene
Bernadet zei…
Wat is dit ontzettend mooi Margreet!
Caroline zei…
Lekker bezig geweest Margreet! Heel leuk.
Groetjes Caroline
Eri zei…
Wow, dat is supergaaf geworden! En wat een mooie kleuren heb je gebruikt. De stempels komen er heel mooi op uit. Fijne zondag!
Groetjes, Eri
Wat een gave kaart heb je op de workshop gemaakt Margreet. Leuke vrolijke kleuren en gave stempels. Ik ben benieuwd naar de andere creatie ;p
Lieve groetjes Miranda
Hello Margreet... Thanks for entering our ‘Anything Goes’ Challenge. Your card is absolutely stunning, loving all the inks... it will certainly brighten someone's day! Good luck in the draw and hope you will come back again soon.
Diane Louise
[Team Leader for Crafty Friends Challenge Blog]
Ans Gilbert zei…
Dat ziet er supermooi uit, geniet van jullie visje,
Ansx
Joanne kramer zei…
Wat prachtig gemaakt! groetjes Joanne
Je@net zei…
Zo leuk en wat een mooie kleurtjes, Margreet!
Wies zei…
Wat een mooie creatie heb je gemaakt op de workshop.
Ellen zei…
Wat gaaf zeg! Lijkt mij ook een superleuke workshop. Heel benieuwd naar je andere creatie. Visje gehaald bij Damen?
GerJanne zei…
Prachtig!! Ga je nu meer met mixed media doen?? Dat is altijd het gevaarlijke van een workshop! Ik kan er over mee praten, want die stippen workshop was zo gaaf!
Super mooie kaart Margreet! Ik hou hier wel van. Leuk om te doen inderdaad.
Gr Anita
Ellen zei…
Gave kaart zeg, leuke techniek en geweldige stempels!
Ik geniet altijd enorm van de workshops bij Noor & Zo.

xxx Ellen
*Vicki* zei…
I bet this was such a fun class to take!! LOVE your colors and the design!! Thanks for sharing! :)
Nicolette zei…
Dat ziet er erg leuk uit. Zo te lezen een geslaagde dag.
Groetjes Nicolette
Anne Wilding zei…
Very modern colours and techniques. Thanks for joining us at Mix It Up this month. Anne MIUCB DT .
Andree zei…
A wonderfully cheerful project. Gorgeous colour blends, details and stamps.
Thank you for joining in with our May challenge "Anything Mixed Media Goes" at Creative Artiste Mixed Media. Good luck x

Populaire posts van deze blog

Fractured card