KKT Perzikoranje met fel geel

 Bij het KleurenKaartenTeam van Martine mocht Jantine deze keer de kleur kiezen. Bij het perzikoranje van vorige maand koos zij fel geel.
Ik had deze tulp al ingekleurd (met copics) liggen en dat is mijn uitgangspunt geworden. Ik kon geen leuk bijpassend DP vinden en ben toen zelf aan de slag gegaan met 2 oxide inkten. Ik heb wat details aangebracht met een Pronty stencil van By Jolanda de Ronde. De stempel is merkloos. 
Ik had nog een stuk van mijn oxide achtergrond over en besloot weer eens een crazy bird van Tim Holtz te gebruiken. Ik heb hem 2 wiebeloogjes gegeven en onder zijn pootjes een stukje washitape geplakt, zodat hij op de 'grond' staat. De tekst is van een vel Clipping Stickers van Tim Holtz.  
Ik ga nu gauw kijken wat de andere deelnemers van het KleurenKaartenTeam gemaakt hebben.
Fijne woensdag!
xxx Margreet
Challenges:
Hobby Vision: Dieren
Cute N Crafty: AG
Crafty Sentiments: AG
Digi Choosday 17: AG
Lemon Shortbread: AG

Reacties

leuke en grappige kaartjes heb je gemaakt ! alles opgebruikt tot de laatste strook, goed gezien, anders blijf je weer met restjes zitten
fijn dat je deze maand weer van de partij bent ! top
grtjs, martina
x
Elle-Jeanne zei…
Wat leuk gedaan Margreet.
Als je design papier hebt in de kleur, ga wel op zoek naar iets anders.
goed gelukt toch.
Groetjes, Elle-jeanne
Je@net zei…
Wat mooi geworden, Margreet!
chantal zei…
Beide kaartjes zijn geslaagd.
De kleuren passen hier supergoed bij mekaar.
De vogel vind ik top
liefs Chantal
Mariken zei…
Geweldige kaartjes, leuke stempels! Daar word je vrolijk van, zeker met deze toffe voorjaarskleuren! Fijne dag!
Marfien zei…
twee hele leuke kaartjes in deze kleuren, wat niet in onze voorraad zit maken we gewoon zelf, mooie achtergrondjes heb je er bij gemaakt
Jantine zei…
Heel leuk, Margreet. Zeer geslaagde kaartjes. Leuk dat jij ook met inkt abn de slag ging.
Groetjes,
Jantine
Nelleke zei…
Ja leuk geworden, lastige kleuren dat lees ik meer. Het is je goed afgegaan hoor! groet, Nelleke
mooie achtergronden heb je gemaakt en wat leuk het reepje washitape! groetjes Petra
wat een vrolijke kaartjes Margreet, ja moeilijk he soms om designpapier te vinden in de passende kleur.
Jij hebt dat wijs opgelost door zelf de achtergrond te maken..

liefs Annemarie en merit
Creatiels zei…
twee leuke en mooie kaartjes heb je gemaakt.
groetjes
Els
handig hé als je zo zelf je achtergrondpapier kan maken! heel mooie kaartjes Margreet!
groetjes
Nancy
Eri zei…
Toffe kaart en label heb je gemaakt Margreet! Je kleuren Zijn prachtig gelukt.
Groetjes, Eri
ze zijn beiden mooi Margreet
Gr Karin
Wat zijn je kaarten leuk Margreet! Ik ben weg van de "angry-bird" kaart, toppertje :)
Lieve groetjes Miranda
Ans S. zei…
Twee super mooie kaartjes.

Groetjes Ans
Ans Gilbert zei…
Mooie kaarten Margreet vooral de 1ste met de leuke tulpen, de 2de is vooral grappig,
Ansx
Femminde zei…
Wat een leuke kaartjes Margreet!! En door die andere stempels zo lekker verschillend.
Tot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde
Ellen zei…
De tulp is hartstikke mooi en de crazy bird hartstikke leuk (zeker met die wiebeloogjes!).
Nancy zei…
Hey Margreet,

Wat ben je goed bezig geweest!
Leuke set kaarten maakte je...

Liefs,
Nancy
GerJanne zei…
Wat een supermooie kaartjes Margreet! Met de tulpen is een heel mooie en die crazy bird is echt tof!!
Sarah zei…
Je eerste kaart is heel stijlvol, de tweede is grappig, tof accentje met het tapeje!
Gina zei…
Leuke kaartjes ! Vooral die met de 'crazy' bird ! Groetjes, Gina
Altijd leuk om met Oxide inkten zelf een achtergrondje te maken. Het geeft zo een mooi effect vind ik. Je kaartjes zijn prachtig geworden!
Trijntje zei…
Wat een leuke kaarten Margreet in deze kleuren combin.groeten Trijntje
Ellen zei…
Leuke kaartjes zeg met deze kleurencombi. Vooral de kaart met het vogeltje vind ik gaaf, komt vast door de wiebeloogjes :)
Weer back in town: heerlijk genoten van de wandelingen en de relaxstand. Beetje jammer dat ik de laatste dag kiespijn (blijkt zenuwontsteking te zijn) kreegg en morgen 'gezellig' naar de endodontoloog mag. Nou ja, daarna is het leed vast geleden.

xxx Ellen
KT Fit Kitty zei…
So cute! The bird makes me smile! Great colours too!
Francisca zei…
Ze zijn balletwee zeer leuk geworden !
Die vogels van Tim Holtz zijn en blijven geweldig .
Vele creatieve groeten ,
Francisca

Populaire posts van deze blog

Quirky birds