Cheers

 Bij het KleurenKaartenTeam van Martina heeft Sarah het 'vriendje' mogen kiezen bij het bordeauxrood van de vorige keer en het is perzik oranje geworden.
Ik heb dit kaartje voor Ellen gemaakt met de mooie 'Cheers' stans, die ik laatst bij haar gewonnen had. Ik hoop dat ze het leuk vindt.
Omdat ik nog papier over had, heb ik er meteen maar een 2e versie bij gemaakt. Komt altijd wel een keer van pas.
De fles is gestempeld met een foam stempel van Paper Journeys. Al tig jaren in mijn bezit (2 dozen met 6 verschillende stempels) en nog nooit gebruikt. Tot nu. 
Ik ben benieuwd naar wat de andere teamleden hebben gemaakt.
Ik vind het altijd leuk dat op de laatste woensdag van de maand een groot deel van blogland de kleur van het KleurenKaartenTeam krijgt, in dit geval dus bordeauxrood met perzik oranje.
Gezellige woensdag!
xxx Margreet
Challenges:




Reacties

Sarah zei…
Leuk met de grote cheers! Deze combi staat chique op je kaartjes!
je creaties zijn mooi geworden, makkelijk, negatief en positief ineens opgebruiken, heb je geen restjes meer, goed gezien
fijn dat je er deze maand (weer) bij was, top !
nog een fijne dag, grtjs, martina
x
leuke kaartjes in deze kleuren van het KKT!
Tof he als je al die variatie ziet met 2 kleuren!
Nancy
Elle-Jeanne zei…
Wat leuk gedaan, Margreet.
Wel apart de kleurtjes kkt.
Ik denk dat we allemaal wel iets hebben liggen wat we minder gebruikt hebben.
Groetjes, Elle-jeanne
Eri zei…
Twee leuke kaarten Margreet, mooi deze kleuren bij elkaar.
Groetjes, Eri
Jantine zei…
Heel mooie kaarten in de KKT kleuren. Je dp vind ik ook heel mooi. En wat leuk dat je eindelijk je stempels gebruikt hebt!
Groetjes
Jantine
Marfien zei…
Handige stansen, je hebt zo weer 2 leuke kaarten, gaat in een moeite door.
Leuke foto met de fles erbij
Wat een leuke kaartjes in de kleuren van het KKT! Namens mams super bedankt voor het lieve verjaardagskaartje, ze ligt helaas op bed met griep dus haar feestje kon vandaag niet doorgaan. Gelukkig fleurt ze wel op van alle lieve verjaardagspost!

Groetjes, Merit en Annemarie
Soms komen ver weg gestopte spullen ineens weer van pas, mooi! Groetjes Petra
KT Fit Kitty zei…
Beautiful cards! Cheers to you! Thank you for following my blog and for commenting on my Purple Day blog post - I am your newest follower! Have a wonderful day!
Mariken zei…
Toffe kaarten heb je gemaakt, ik vind de kleuren prachtig bij elkaar! Zo'n stans doet het altijd goed!!
Joanne kramer zei…
Mooi hoor! groetjes Joanne
Je@net zei…
Erg leuke kaarten, Margreet!
Leuk gemaakt en leuk op de foto met die fles wijn erbij. Geen gemakkelijke kleurencombi maar jij hebt er twee leuke creaties mee gemaakt. Cheers Margreet..LOL
Lieve groetjes Miranda
Leuke kaartjes Margreet! Leuk gedaan in de KKT-kleuren!
Groetjes, Yvonne
Nicolette zei…
Heel mooi gemaakt Margreet.
Groetjes Nicolette
Rosina zei…
Heel mooi zijn deze kaartjes in de KKT kleurtjes van maart Margreet ...Het is zo een leuke stans die je bij Ellen heb gewonnen...echt gaaf!!!

groetjes Rosina
!neke zei…
Super leuk met die grote tekst !
GerJanne zei…
gaaf kaartje en die kleuren zijn heel mooi bij elkaar! Ellen zal het vast en zeker waarderen!
hartstikke leuk Margreet
Gr Karin
Nancy zei…
Hey Margreet,

Tijd voor mijn blogrondje... Zelfs nog op woensdag!
Topcombo van fles met bijpassende KKT-kaart!

Liefs,
Nancy
Ellen zei…
Jaaaaaa!!! Daar is het mooie kaartje dat ik van jou heb gekregen :-) Ik ben er echt heel blij mee. Het staat hier in de kamer op de kast te pronken. Superleuk dat je met ‘mijn’ cheers-stans twee van zulke mooie kaarten voor het KKT hebt gemaakt. Dankjewel voor je lieve post xxx
Rhodé zei…
Je kaarten hebben iets chiques. Prachtig gedaan!
Ans S. zei…
Twee prachtige kaarten in de kleuren van het KKT.

Groetjes Ans
Femminde zei…
Leuke kaartjes Margreet!! Top dat je stempels kon gebruiken die je nog niet eerder had gebruikt.
Tot de volgende x !!
Groeten van Femminde
Creatiels zei…
leuke kaartjes zijn het geworden.
groetjes
Els
aussie aNNie zei…
Sensational make.xx
Ja slim om wijn-kaartjes te maken met deze KKT kleurtjes! Rood en rosé zeg maar ha ha. Ik vind ze heel leuk. De cheers stans is perfect, klinkt zo lekker feestelijk. Ik zag dat het vandaag kerst-kameel-dag is ha ha, hilarisch kaartje ook!!
Ellen zei…
Deze bijzondere kleurencombi pakt heel goed uit! En het blijkt maar weer dat wat in het vat zit...ik weet zeker dat iedereen zich hier nogal 'schuldig' aan maakt. Moet kunnen toch?!

xxx Ellen
Dora zei…
Mooie kaart.
*Vicki* zei…
You've done a great design with that die!! Love the pretty colors and accents on this!! HUGS

Populaire posts van deze blog

Fractured card