Paashaas Margaret

Maandag is bij Bugaboo Anything But A Card (ABAC) dag, oftewel alles behalve een kaart.
Zoals jullie misschien inmiddels weten ben ik bezig om in mijn Rolodex een maandkalender te maken en ik gebruik daar graag 1 van de Bugaboo dames voor.
Deze keer was Margaret Calendar Easter aan de beurt. Na het inkleuren met Twinmarkers heb ik haar uitgeknipt en met foam verhoogd opgeplakt. Daarna heb ik uit digi Funny Bunny Babies de kleine konijntjes en de losse eieren uitgeknipt, gekleurd en opgeplakt.
Aan de achterkant heb ik de jarigen van maart geschreven. Dat zijn er 13 deze maand, dus ik kan weer aardig wat kaarten versturen.
 
Genieten jullie ook zo van dit voorjaarsweer? Van mij mag het voorlopig zo blijven hoor!
Fijne maandag.
xxx Margreet
Challenges:

Reacties

Je@net zei…
Wat leuk geworden, Margreet!
Elle-Jeanne zei…
Dat is leuke paas digi, en je hebt er een mooi kaartje mee gemaakt.
Mooie voorjaarskleuren.
Fijne dag verder.
Groetjes, Elle-jeanne
Ans Gilbert zei…
Ja, drukke maand, ik heb dan ook een heleboel verjaardagen, goed idee om een kalender in je Rolodex een maandkalender te maken, deze pagina ziet er fleurig uit,
Ansx
Ellen zei…
Wat een leuke maand is het zo in je Rolodex! Bij mij is maart juist erg rustig, slechts een enkele jarige (ik noem geen namen, haha!).

xxx Ellen
Wat leuk gedaan Margreet...
Margaret is weer op haar best, ik zie ze al door dat hok lopen en wild woest eieren om zich heen rapen, ik geloof niet dat het zo'n voorzichtige tante is..hahaha.
Hier in maart ook heel veel jarigen, dus we kunnen weer aan de slag!!!

liefs Annemarie en merit
Lisa Lynn zei…
Wonderful rolodex card and that is such a wonderful image. This year my son's birthday is on Easter.
Eri zei…
Haha, wat een gave digi heb je voor je rolodex gebruikt!
Groetjes, Eri
Joanne kramer zei…
Wat een leukerd! groetjes Joanne
Dora zei…
Leuke kaart gemaakt.
Sandy zei…
Cute Easter card. Thanks for sharing with us at Crating With Friends challenges.
Hugs, Sandy DT
Wendy zei…
Great card...Thanks for joining us at Di’s Digi Challenge:)
Wendy xx
Larissa zei…
Wat een super leuk kaartje voor je Memory dex! Erg lief design papier in combinatie met die grumpy dame. hihihi. Bedankt voor je deelname aan de Di's digi designs challenge.

Liefs,
Larissa

Populaire posts van deze blog

Nog 2 condoleancekaarten