In a Nutshell

Wat ligt dit lieve muisje lekker te dobberen in zijn notendop met een grote bloem als parasol.
Die had je onderhand wel nodig gisteren achter in de tuin. Het is voor de natuur niet goed, maar voor mij wel.
Ik heb er een ronde easelkaart mee gemaakt. 
Het stempeltje had ik vorig jaar gewonnen bij een HM challenge. Het DP is de nautical lijn van Marianne Design.
Alle randjes zijn afgewerkt met Iced Spruce distress inkt.
De tekst 'Have a Sweet Day' hoort bij de stempelset en heb ik verhoogd met foam, zodat de bovenkant kan blijven staan.
De bubbels zijn van Joy!craft.
Fijne dinsdag en ik ga mijn hoofd breken over de opdracht voor morgen van het Kleurenkaartenteam: goud met bordeauxrood. Ik heb nog steeds geen idee wat ik ermee aan moet.

Bij Scribbles Designs ben ik in de Top 3 van 2 van hun challenges gekozen (ze lopen een beetje achter, want dit zijn nog challenges van vorig jaar, maar het blijft toch leuk):
 
xxx Margreet
Challenges:
The Daily Marker - 30 Day Colouring Challenge - Day 26
House Mouse & Friends: AG option All about the weather
Penny's Paper Challenge: AG
PIP 1908: AG

Reacties

Lief muisje op je mooie Easelkaart.
Leuk he die toppertjes!
Mijn kkt-kaartje is af van gisteren...
Fijne dag
Nancy
Elle-Jeanne zei…
Wat een leuk kaartje Margreet.Het muisje geniet ook van het mooie weer.
Succes net je kaart van het kkt.
Fijne dag.
Groetjes, Elle-jeanne
aussie aNNie zei…
Love this Margreet, fabulous stamping and gorgeous stepper...hugs.
Je@net zei…
Wat een leuke kaart is dit, Margreet.
En gefeliciteerd met je toppertjes!
lief kaartje Margreet, schattig dit afdrukje...
Inderdaad voor ons is dit weer heerlijk, als het er toch is er maar van genieten...
En heeeel veel succes met die KKT kleuren...nachtmerrie werk!!

liefs Annemarie en Merit
Marja zei…
Prachtige kaart Margreet!
Lief stempeltje en heel leuk om er easelkaart van te maken.
Groetjes Marja.
Nicolette zei…
Zo zou ik ook wel willen liggen, hihi. Mooie kaart Margreet en succes met je kaart voor KK.
Groetjes Nicolette
Lorraine A zei…
Gorgeous card Margreet :-) the little mousey image is so sweet and I love the circle easel design and the little fish on the paper, absolutely fabulous :-)

thanks for joining us on the House Mouse and Friends Challenge
Luv
Lols x x x
Joanne kramer zei…
Wat is ie super leuk!! Heerlijk zoals muis ligt...dat doe ik nu ook in de zon hoor. Even van genieten. groetjes Joanne
Eri zei…
Superleuk deze easelkaart! Wat ligt het muisje heerlijk te genieten van het zonnetje! Toch leuk dat je nog een paar toppertjes had.
Groetjes, Eri
Marijke zei…
Wat een leuk kaartje en deze muisjes vind ik altijd zo leuk! Ik heb mijn kaartje al klaar staan voor morgen! Ben blij dat ik niet de enige ben die er moeite mee heeft!haha! Veel succes, groetjes Marijke.
een mooi kaartje Margreet en gefeliciteerd met je toppertjes

Bedankt voor het meedoen bij House Mouse and Friends Monday Challenge.
Succes en hopelijk tot de volgende keer.

Gr Karin DT Member.

Bunny zei…
This is a great shaped easel cards. They are such fun. The mouse looks so relaxed. This is really a cute card. Thank you for joining us at House Mouse and Friends Monday challenge. {Bunny} Designer for House Mouse and Friends
Trudy zei…
Schattig kaartje en een parasol is inderdaad nodig met dit warme weer en dat in februari! Goud met bordeauxrood klinkt als een kerstkaart.
groetjes Trudy
Crealientje zei…
Leuke kaart!
Schattig met de muis erop.
Succes met de KKt kaart, niet makkelijk bordeaux met goud!
Gefeliciteerd met je toppertjes.
Lieve groetjes Crealientje.
Caroline zei…
Superleuk dit muisje die heerlijk ligt te zonnen. Tja parasol of zonnebril is nu echt nodig.
Groetjes Caroline
Ans Gilbert zei…
Wat een leuke easelcard met het schattige muisje, is dit ook de Action stans? Gefeliciteerd met je top plekjes,
Ansx
A wonderful design, super paper and adorable image. Love the die cuts too! Thanks so much for sharing your easel card with us at Penny's Paper-Crafty Challenges!
Linda
Ans S. zei…
Wat een schattig kaartje.
Hopelijk is het kaartje af voor het KKT.

Groetjes Ans
Lisa Lynn zei…
Margreet that is such a sweet image and love the circle easel card. Too cute.
GerJanne zei…
Oh ja, deze digi/ stempel is zo leuk! Ik heb hem ook! Je kaartje is ook schattig.
En ja, ik moest ook even denken met goud....het is goed gekomen. Bij jou ook??
Gina zei…
Heel leuke house mouse kaart Margreet ! Zalig he dit weer? Geniet er nog maar van, morgen zou het minder worden! Groetjes, Gina
Sue zei…
Margreet, your circle easel card is lovely with that sweet little floating mouse image. Beautiful! Thanks for sharing with us at the House Mouse and Friends Monday Challenge.

Hugs
Sue
Tracie zei…
Adorable card. Love the circle shape. Thanks for playing along with us at PIP challenges.
Dora zei…
Wat een mooie kaart met deze afbeelding. Gefeliciteerd met je nominaties.
Fikreta zei…
gorgeous card!
Ellen zei…
Je kaartje past helemaal bij het weer van afgelopen week! Erg leuke stempel heb je gebruikt, mooi gekleurd!

xxx Ellen

Populaire posts van deze blog

Fractured card