Have a great day

Vrijdag is een oud-collegaatje van me jarig en zij is altijd gek met haar konijn. Gezocht in de voorraad en toen kwam ik dit olijke konijn van Katzelkraft tegen. Het papier komt uit een Paasblokje van de Lidl van vorig jaar. Ik heb voor het stippeltjespapier mijn pas gewonnen stans van Avery Elle gebruikt. Het konijn is eerst ingekleurd met copics en daarna wat streperig gemaakt met Derwent Procolours.
De woordjes komen uit een chitchat blok van Tim Holtz en heb ik na het opplakken met zwart potlood omlijnd.
Onder zijn pootjes dun washitape geplakt, zodat hij niet zweeft. 
Hebben jullie ook zo genoten van deze mooie dag?
Wij zijn weer in Scheveningen wezen lunchen (wok gamba's had ik deze keer genomen....heerlijk!!). Natuurlijk waren alle parkeerplaatsen bezet in deze vakantietijd. Dus toen zijn we thuis nog maar een eindje gaan lopen.
Ik wens jullie een fijne avond.
xxx Margreet
Challenges:
Addicted to Stamps: Anything but a square
Di's Digi Design: Include an animal
Inkspirational: Use your stash


Reacties

Dora zei…
Haha...wat geweldig konijn. Het past ook allemaal bij elkaar. Wat mooi dat je zo'n papiertje met konijntjes had.
Hoi Margreet, wat een leuk konijn staat er op je vrolijke kaart. Mooi zoals je hem ingekleurd hebt en slim die washi-tape onder de pootjes. Een kaart waar je blij van wordt ;p Ik heb inderdaad ook genoten van het heerlijke weer. Lekker aanrommelen in de tuin...en het blijft nog een paar dagen lekker zeggen ze.
Lieve groetjes Miranda
Wies zei…
Leuke kaart met dit grappige konijn en bijpassend achtergrond papier.
Het was zeker genieten van deze mooie zondag.
Caroline zei…
Leuk konijntje!
Het zal inderdaad best druk zijn geweest in Scheveningen, iedereen gaat naar buiten.
Ik heb heerlijk met mijn nieuwe spulletjes gespeeld hihi.
Groetjes Caroline
Ans Gilbert zei…
Keileuke kaart met het konijn, grappig zo met het washi tape, ik zag je foto op IG, is het dan te ver om vanaf het restaurant te gaan wandelen?
Ansx
wat een grappig konijn! leuk voorjaarskaartje!
zalig he dat mooie weer! Wij zijn gisterennamiddag gaan wandelen, zelfs een heel eind zonder jas, nadien buiten koffie gedronken , echt genieten!
Nancy
Je@net zei…
Leuke kaart heb je gemaakt, Margreet!
Elle-Jeanne zei…
Grappig konijn heb je gebruikt op je kaart,Margreet.
Echt een voorjaarskaartje.
Natuurlijk genieten we van het mooie weer.
Groetjes, Elle-jeanne
Eri zei…
Grappige kaart met dat konijn! leuk die tekst op deze manier.
Groetjes, Eri
GerJanne zei…
Ontzettend leuk kaartje! Ik moest lachen om het washitape, maar ik begrijp dat wel. En ja wat was het heerlijk! En deze week wordt het echt lente. Wel lekker, maar niet goed eigenlijk.... ik geniet er van, dat wel.
aussie aNNie zei…
Had to have a chuckle at those bunny teeth, so cute and love this design..xx
Joanne kramer zei…
Hahaha...wat een leukerd!! Goed bedacht die washitape, anders zou het konijn ook zo in de ruimte hangen... groetjes Joanne
Ellen zei…
Wat een gaaf kaartje zeg! Het konijntje is erg leuk en het DP is er helemaal voor gemaakt.
Heerlijke dagen zijn het: wat een toeval dat ik nog heerlijk vrij ben, woensdag weer aan de slag.

xxx Ellen
Lisa Lynn zei…
Your card is adorable with that rabbit. Glad that you had a wonderful day. We are had rotten weather again on the weekend.
Joy Wilson zei…
Cute idea with the rolodex! You are so creative! Have a great week!
Hugs, Joy
Joyfully Stamps
Bugaboo DT
Nicolette zei…
Dit is een lief kaartje. Leuk gedaan om die woordje met een zwart potlood te benadrukken.
Groetjes Nicolette

Populaire posts van deze blog

Nog 2 condoleancekaarten