Het Zwanenmeer

Vandaag laat ik jullie nog een stempelkaartje zien, gemaakt met de Silhouette Wetlands & Swans clearstamps van Marianne Design. Het is dezelfde stempelset als die ik afgelopen vrijdag heb gebruikt, maar toch is het kaartje heel anders.
Eerst heb ik een achtergrond gestempeld met distress inkt van Tim Holz. Ik heb hiervoor 3 tinten blauw gebruikt
Daarna heb ik de kaart op mijn stempelhulp gelegd en ben van lieverlee begonnen met het opbouwen van een scene. Ik gebruik voor silhouette stempels meestal zwarte Versafine inkt.
Toen de randen nog bewerkt met Black Soot distress inkt en het geheel eerst gemat op een wiite en daarna op donkerblauwe cardstock kaart.
Ik hoop jullie wat inspiratie te hebben gegeven wat je zoal met deze stempels kunt doen.
Onderstaande producten komen uit de webwinkel van Kreatrends:
CS1017 Clearstamps Silhouette WetlandsSTB002 Stamping Buddy Pro  Distressinkt Black Soot  Distressinkt Broken ChinaDistress inkt pad Salty OceanDistressinkt Tumbled Glass  6200-0222 Ink blending Tool Joy!CraftsVersafine stempelinkt onyx black

Vrijdag waren Joop en ik naar het Jan Cunen Museum in Oss (een aanrader trouwens), toen we door het ziekenhuis werden gebeld dat de poliepen van Joop goed waren. Ik schrok wel even, want ze zouden maandag bellen, dus ik was bang dat er iets gevonden was. Maar gelukkig niet dus.
Hij hoeft nooit meer voor dit onderzoek, want over 5 jaar is hij de 75 gepasseerd en dan val je buiten de doelgroep.
Gezellige zondag!
Wij zijn weer lekker lunchen met moeders in Scheveningen.
xxx Margreet
Challenges:
Daring Cardmakers: Just stamping
Creative Friday: AG
A Gem of a Challenge: AG
Lost Coast Portal to Creativity: Silhouettes
CHALLENGE #68 - SILHOUETTES

Reacties

MiamiKel zei…
Margreet -this is absolutely beautiful! I love your zindorf inspired card and the shading and beautiful scene you've created - just WOW! xx
Lisa Lynn zei…
Margreet this is awesome. Your scene is incredible.
Can you send me where on can get the die for that card? When I look up Studio Light, I can't find it...it pulls up photography lighting even when I put in die cut, hehehe.
Irene zei…
Óók heel mooi Margreet en gefeliciteerd met het goede nieuws, opluchting!
XxIrene
Je@net zei…
Vind dit ook weer een pracht van een kart geworden, Margreet.
Museum houd ik in gedachten, misschien iets voor een vrij weekend. En wat fijn dat Joop een goed uitslag kreeg!
prachtige kaarten heb je gemaakt Margreet zet ze in mijn stempelgroep op facebook.

Gr Karin
Nicolette zei…
Kan me voorstellen dat je schrikt als je eerder gebeld wordt, maar fijn dat alles goed is. Mooie kaart, zo knap gedaan.
Fijne dag,
Groetjes Nicolette
carla zei…
Wauw Margreet dit ziet er weer geweldig uit.
Hele mooie stempels een daar heb je een prachtige kaart mee gemaakt.
Straks bezoek van mijn zus en wij gaan ook stempelen.
Groetjes,
Carla
Ans Gilbert zei…
Ook dit is een hele mooie en gefeliciteerd met het goede nieuws, toch een opluchting. Fijne dag
Ansx
Crealientje zei…
Prachtige kaartjes met de stempelset!
Gefeliciteerd met het goede nieuws, nu heerlijk genieten samen!
Stress even de deur uit, wat een opluchting voor jullie. Toppie!
Fijne Zondag verder, liefs Crealientje.
Angelnorth zei…
Beautiful, restful scene you’ve created here - a great example of what you can do with a limited colour palette and where embellishments are absolutely not necessary, love it! Thanks for joining us at Daring Cardmakers this week!
Monique zei…
Wat zal dat weer een opluchting zijn. Ik geloof zeker dat je schrok, gelukkig was een vroeg telefoontje deze keer positief!
Je kaartje is prachtig, hele mooie verhoudingen.
Lieve groet, Monique
Nota Bene zei…
Je kaart is echt prachtig! En wat een opluchting dat jullie goed nieuws gekregen hebben.
Groetjes, Nele
Just beautiful Margreet, love the pretty scene you created. Thank you for playing along with our Challenge at The Paper Shelter. We would love to see you again ... Anet DTx
Miri zei…
Thanks for sharing your beautiful stamped scenes with the Daring Cardmakers this week!
Laurie zei…
beautiful stamp set and love how you have used it. love the blue background - it really shows the silhouettes. thanks for joining the lost coast design challenge!
Dawn zei…
Stunning creations. I do love cards with beautiful scenes. Thanks for joining in at Daring Cardmakers. x
*Vicki* zei…
This one is so stunning Margreet! I just LOVE the silhouettes with the blue background scene! Amazing in every way my friend! HUGS
Fikreta zei…
beautiful card!
hugs
Stempelomi zei…
lovely silhouette card!Thanks for joining us again at creative friday.
ionabunny zei…
Another beautiful scene Margreet. Love these bird silhouettes. Thanks for joining the fun at the Lost Coast Portal to Creativity. Hugz
This is such a calming beautiful scene you have created. Thank you for joining us for our 'Anything Goes' Challenge #1 at A Gem of a Challenge.

Why not join our other other challenges at Polkadoodles and Digi Choosday.
Fabulous card design,love it...thank you for joining us at A Gem of A Challenge,hope to see you again
Željka DT xx
Polkadoodles

Populaire posts van deze blog

Nog 2 condoleancekaarten