Sjouwende kerstman

En dan ineens zijn de kerstdagen alweer voorbij.
Wij zijn 1e kerstdag bij Femke en Paul geweest en 2e kerstdag bij mijn moeder. Die had enorm haar best gedaan met kalkoen braden, appeltaart en koekjes bakken. Wat een energie heeft zij voor een  91-jarige (ben er jaloers op).
En dan het laatste kaartje voor 52WTC voor dit jaar.
De kerstman sjouwt de kerstboom alvast naar het nieuwe jaar. De bomenrij op de achtergrond is gemaakt met een stans van Crafts-Too en ik heb er glitterfoam voor gebruikt (te koop bij Kreatrends).
Volgend jaar ga ik proberen iedere week mee te doen, want ik ben zo goed als helemaal door mijn voorraad heen.
xxx Margreet
Challenges:
52WTC
Crafty Cardmakers: Christmas
Creativ Fusion: Non-traditional Christmas
Dream Valley: Christmas


Reacties

Mooie kerstkaart Margreet!
Ik heb ook nog kaartjes bijgemaakt...gisteren nog 4 nieuwjaarskaarten...
Fijne donderdag
Nancy DT52WTC
aussie aNNie zei…
Lovely and sweet card Margreet, love that image. xx
Je@net zei…
Erg leuke kaart heb je gemaakt, Margreet!
Marja zei…
Mooie kerstkaart Margreet!
Ben dit jaar ook echt door al mijn kaarten heen en had toch elke week meegedaan...had er wel een stel verkocht maar heb er voor mezelf elk jaar minder nodig de mensen versturen geen kaarten meer...kreeg er dit jaar al weer minder in de bus.Krijg je een berichtje fijn dat je een kaart stuurt maar ik verstuur geen kaarten meer...dus ik dan ook niet meer.
Groetjes Marja.
Jantine zei…
Heel leuk kaartje met die kerstman, Margreet!
Groetjes
Jantine
Nota Bene zei…
Mooie kaart, het komt heel chique en stijlvol over!
Groetjes, Nele
Eri zei…
Alweer een mooi begin deze kaart voor het nieuwe jaar! Leuk toepasselijk plaatje!
Groetjes, Eri
Irene zei…
Jeetje Margreet, jouw schoonmoeder is idd in topvorm! Met de kerstman heb ik medelijden, loopt hij zelfs vandaag nóg te sjouwen 😉! Ik ga óók nog even door maar elke week gaat ook 2019 vast niet lukken.
XxIrene
wat een mooie kaart met de kerstman
groetjes ellen
Ans Gilbert zei…
Je hebt een heel mooi plaatje gebruikt,
Leuk met de bomenrij op de achtergrond,
Ik ga ook gewoon door met het hele jaar kaarten maken,
Fijne jaarwisseling
Ansx
Wat een mooie klassiek kaartje Margreet. Je moeder is erg quick voor haar leeftijd zeg. Wat mooi dat ze nog zo goed de dingen kan doen. Fijne jaarwisseling en bedankt voor het mee doen bij 52 WTC. Groetjes, Ingrid
Enny zei…
Een prachtige kaart Margreet, ja, het gaat allemaal vlug hé, kerst is alweer voorbij. Ik probeer januari/februari nog een serie kerstkaarten te maken, zo heb ik toch wat voorraad voor de zomer, want dan ben ik liever buiten, dan binnen knutselen... :) Groetjes, Enny
Marijke zei…
Een mooi kaartje en gewoon doorgaan! Doe ik ook, ben al druk bezig voor het volgend jaar! Wat fijn dat je moeder nog zo actief is! Geniet ervan en een fijne jaarwisseling! Groetjes Marijke.
Trudy zei…
Mooi kerstkaartje heb je gemaakt en wat fijn dat je moeder nog zo veel energie heeft op die leeftijd!
groetjes en een fijne jaarwisseling, Trudy
Knap, knap om nog een kerstkaart te laten zien Margreet. Ik ben er even klaar mee maar kom wel jullie kaarten bewonderen ;P Mooi met dat subtiele goudkleurig patroontje en die bomenrand. Heerlijk dat je moeder nog zo actief is(komt vast van al die visjes die jullie in Scheveningen gaan eten..LOL).
Lieve groetjes Miranda
Sylvia zei…
Mooie kaart,Margreet.Leuk gedaan met de bomen achter de kerstman.Fijne jaarwisseling.

Groetjes,Sylvia.
*Vicki* zei…
Oh wow I just LOVE these old fashioned Santas!! What a beautiful and elegant design my friend! A huge hug and welcome for the New Year!!
marian zei…
Erg leuk dit kerstkaartje, en zeker geweldig dat je moeder op deze leeftijd dit nog allemaal kan. Ook een gezellige jaarwisseling gewenst.
Groetjes van Marian.
Suzan zei…
Prachtig kaartje met schitterend plaatje!
Groetjes Suzan
DT 52WTC
Trijntje zei…
Heel leuk deze kaart Margreet. Fijn dat je moeder nog zo fit is en allerlei lekkere dingen maakt. Laat haar lekker zo doorgaan.... mijn moeder is niet zo fit mee veel pijnen en niet bijna niet meer lopen. Maar ieder week komt ze een dag dan gaan we knutselen en zij neemt het eten mee. De saus voor lasagne of voor de nasi of een stampotje. En mijn man maakt het warm of af met rijst of pasta. Dat blijf ik maar stimuleren. Want het is heel goed als oudere mensen wat doen.... mijn moeder kan met de scootmobiel boodschappen doen. Heel goed om bezig re blijven. Zo ook met de kerstkaarten. Handig om op het laatst geen stress meer te hebben..... dus ook ik doe weer mee. Ik probeer het. Dit jaar iedere week gelukt. Een goede jaarwisseling en de beste wensen voor 2019. Groeten Trijntje
wat een mooi sfeervol kaartje ! geslaagd hoor
fijn dat je er bij bent voor de laatste keer dit jaar !
tot volgend jaar
grtjs,martina
x
Gina zei…
Wauw dat je mama dat nog allemaal zelf doet ! Hoedje op ! Leuke kerstkaart heb je gemaakt ! Ik wens je alvast een fijne jaarwissel toe ! Groetjes, Gina
Ellen zei…
Erg leuk kaartje weer! Ik heb hetzelfde voornemen als jij: ben benieuwd of het me gaat lukken.

xxx Ellen
Carole zei…
Super card, thanks for playing along with our Christmas challenge @ Dream Valley this week. Good Luck 
Happy Crafting
Carole xXx

Populaire posts van deze blog

Fractured card