Stippen

Vorige week zaterdag zijn Femke en ik naar een workshop 'stippen' geweest.
Je kon kiezen om stenen, hout of kerstballen te bestippen.
We begonnen eerst op een proefblaadje. Daarna heb ik het op een steen geprobeerd.
Leermomentje: niet te dicht op elkaar stippen. 
Daarna heb ik nog 2 kerstballen bestippeld.
Natuurlijk meteen verf gekocht en thuis al aan de gang gegaan.
Een tagje en een boekenlegger in kerstkleuren. Die neem ik mee als wij zondag naar Zwitserland gaan, want mijn vriendin verzamelt boekenleggers en deze is natuurlijk uniek!
Al met al hebben Femke en ik een leuke workshop gehad.
Daarna zijn we nog lekker samen ergens wezen lunchen en was het weer een leuk moeder/dochter uitje.
Voor nu nog een fijne avond allemaal!
xxx Margreet


Reacties

Mooi werk Margreet!
Nancy
Joanne kramer zei…
Wat een mooie resultaten! Heel uniek en mooi. groetjes Joanne
Wat gezellig zo samen Margreet en wat heb je leuke creaties gemaakt. Dat is vast verslávend leuk om te doen. Inderdaad heb je zo meteen hele leuke originele cadeautjes, tof.
Lieve groetjes Miranda
Mariken zei…
Ha, leuk, jij ook aan de stip! Heerlijk om te doen hè? Waar en bij wie heb je de workshop gevolgd?
Supergave dingen heb je gemaakt, en dat voor de eerste keer! Die kerstballen, gaan die in de oven? Of is dat andere verf?
Fijne avond!
Ans Gilbert zei…
Lijkt me een leuke workshop met hele mooie resultaten, je moet denk ik wel een vaste hand hebben, ik vind de kerstballen echt super,
Ansx
*Vicki* zei…
Wow Margreet these are such gorgeous designs!! The black background really makes the colors stand out beautifully and I love the various projects made with the same technique too! Beautifully done!! HUGS
Je@net zei…
Wauw...wat mooi gedaan, Margreet!
Caroline zei…
Weer een nieuwe techniek voor je Margreet! Heel leuk gedaan.
Groetjes Caroline
Nicolette zei…
Dat ziet er leuk uit. Ik vind je kerstballen zo mooi en de boekenlegger zal vast in de smaak vallen.
Groetjes Nicolette
Wies zei…
Wat een leuke verschillende creaties heb je met het stipwerk gemaakt. Gezellig zo'n dagje uit met je dochter. Alvast een goed reis naar en fijne tijd in Zwitserland.
Groetjes, Wies
Diny zei…
Hoi Margreet,
Een nieuwe hobby?
Wat ontzettend leuk zeg....de kerstballen en de boekenlegger en tagje zijn super goed gelukt.....heel mooi!
Groetjes Diny
Eri zei…
Wat ziet dat er leuk uit al die stippen.
Groetjes, Eri
aussie aNNie zei…
wow THESE ARE GORGEOUS.XX
GerJanne zei…
Heel mooi stipwerk! Het lijkt me gewoon verslavend...
Lisa Lynn zei…
Margreet those are gorgeous. Glad that you had a nice get away.
Crealientje zei…
Super!!!
Kerstballen gaaf, en inderdaad een erg leuk uniek kadootje voor je vriendin.
Toppie gedaan!
Goede reis en veel plezier in Zwitserland(mooi land).
Liefs Isolina.
Gina zei…
Knap gedaan en leuk om zo een workshop te kunnen volgen ! Groetjes, Gina
Ellen zei…
Leuke nieuwe uitdaging! En natuurlijk heel gezellig om dit met je dochter te doen. Goede reis alvast!

xxx Ellen
Nota Bene zei…
Die stippen begin ik meer en meer te zien. Het resultaat is dan ook erg leuk! Fijn om zo'n toffe workshop samen met je dochter te kunnen doen.
Groetjes, Nele

Populaire posts van deze blog

Nog 2 condoleancekaarten