Woensdag = weggeefdag / Wednesday = giveaway day

Kijk eens wat er gisteren op de mat viel:
Look what the postman brought me yesterday:
de prijs die ik onlangs bij Marianne Design heb gewonnen met onderstaande kaart
I recently won this prize with the underneath card
Heel gaaf en ik ben er ontzettend blij mee!
Nu zal de oplettende kijker zien dat ik de stans van de palmbomen dus al heb.
Daarom lijkt het me leuk om hem onder mijn volgers te verloten.
Geef in een reactie aan als je voor de palmbomen in aanmerking wilt komen en volgende week woensdag maak ik dan bekend wie de gelukkige winnares is.

I love it very much and I am very pleased with it!
But, if you take a better look, then you will see that I already own the die cut of the palm
trees.
That's why I make it a giveaway for my followers.
So, tell me if you should like to have these palm trees and next Wednesday I'll announce the happy winner.

Gezellige woensdag!
Happy Wednesday!
xxx Margreet

Reacties

carla zei…
Margreet dat is een mooie prijs die je ontvangen hebt.
Je kaartje was dan ook wel prachtig gemaakt.
Ik ben wel geïnteresseerd in de palmboompjes en doe graag mee met de verloting.
Lief dat je hiervoor aan je volgertjes denkt.
Bedankt.
Groetjes,
Carla
Sarah zei…
Super kadootje. Ik heb de palmboom zelf ook al! X
Joanne kramer zei…
Gefeliciteerd met je prijs! Je kaart is ook wel suuuuuper mooi, dus helemaal terecht. Jammer dat je de palmbomen al hebt, maar leuk voor ons. Ik kom graag voor de palmbomen in aanmerking! Groetjes Joanne
Nelleke zei…
Gefeliciteerd met je winnende kaart, hij is ook geweldig zeker de vorm is ook zo mooi. Een prijs waarvan je kunt dromen en als je hem dan ook wint... Maar het allermooiste is natuurlijk dat jou kaart gekozen is als mooiste. Je gaat de palmbomen verloten wat een lief gebaar, ik doe dan ook graag mee want ik heb hem nog niet. Groetjes Nelleke
Giny zei…
Gave prijs Margreet, maar je kaart is dan ook erg mooi geworden!
Lief dat je de palmboom verloot.
Ik doe niet mee... hihihi ...ik heb hem ook al.

Lieve groet Giny
Irene zei…
Oh wow Margreet dat is wel héél leuke post die op je matje plofte en alsnog dikke proficiat dat je énige kaart zó in de prijzen is gevallen! Van de zomer bij mijn strandkaartjes heb ik een palmboomstempeltje gebruikt én ingekleurd maar deze stans is wel héél erg tof en ik zou hem dan ook dolgraag winnen, alvast bedankt voor de kans!

XxIrene
Je@net zei…
Super leuke kaart had je ook weer gemaakt, dus de prijs is dik verdiend, Margreet. Heb onlangs stansen van zonnetje, wolken en ook een van gras gekocht, dus de palmboom zou daarbij natuurlijk goed van pas komen ;o)
Ik doe dan ook graag mee!
Wies zei…
Wat een mooie prijs heb je gewonnen Margreet. Je kaartje met leeuwen is ook erg leuk. Je ziet ze gewoon op de savanne staan met die bomen en palmen op de achtergrond. Lief dat je de stans van de palmbomen wil verloten. Ik doe graag mee.
Gretjes, Wies
Gina zei…
Wat een mooie prijs heb je gewonnen! Enne ja hoor! Ik ben zeker geïnteresseerd in de palmboompjes! Zie me er al exotische kaartjes mee maken ! hihi ! Lief van je en bedankt voor de kans ! Groetjes, Gina
*Vicki* zei…
Oh wow that is some very happy mail indeed! Congrats on your fabulous win and so well deserved too! I remember and just fell in love with your darling creation!! HUGS
Trijntje zei…
Wat een schitterende materialen heb je gekregen. Gefeliciteerd Margreet. Groeten Trijntje
ach wat een schatje super mooie kaart Margreet.
had al gezien dat je gewonnen had, helemaal super voor je en gefeliciteerd.

ik zou graag mee willen loten voor de palmbomen die heb ik nog niet.

Gr Karin
Nicolette zei…
Een mooie prijs heb je gewonnen. En lief dat je de palmboom weggeeft. Maar ik laat hem aan me voorbij gaan.
Groetjes Nicolette
Ellen zei…
Wat een bofbips ben jij met deze leuke prijs op je deurmat: maar hartstikke verdiend!! En dat wij dan het geluk hebben dat je de palmbomen al hebt...
Wie weet ben ik de gelukkige...

xxx Ellen
Diny zei…
Wat een schitterende prijs heb je gewonnen Margreet.....gefeliciteerd!
Het kaartje is dan ook prachtig.....welverdiend dus.
Wat gaaf dat je de palmbomen gaat verloten.....heel erg leuk....ik doe graag mee.
Groetjes en bedankt dat je dit doet,
Diny
GerJanne zei…
Ha Margreet,
je kaart was ook een topper!! Heel mooi en sfeervol. Wat een gave prijs heb je gewonnen en wat leuk voor ons dat je de palmbomen al had en dat je ze wil verloten! Ik heb ze niet en ze staan op mijn verlanglijstje. Spannend!!
Veerle zei…
Hele leuke kaart Margreet.
Groetjes, Veerle
Fikreta zei…
nice prize and card is so nice!
Valerija zei…
Congratulations on this wonderful prize. Your card with lions is amazing.
Thanks for the chance to win palm trees die. I have my fingers crossed.
Valerija xx

Populaire posts van deze blog

Nog 2 condoleancekaarten