Monochrome

Ik heb (IMG 747 van Sherri Baldy Art) gekozen om te gebruiken op mijn reminderkaartje voor Scrapbook Stamp Society.
En dit is het kaartje dat ik er mee heb gemaakt.
De ondergrond is een Dutch Doobadoo mal en de stempel is uitgestanst met een Basic Shapes Craftables van Marianne Design en verkrijgbaar bij Kreatrends. De zonnebloemen zijn van Joy!crafts en heb ik even aangedrukt in Vintage Photo distress inkt. Ook alle randjes zijn met deze inkt bewerkt.
Je kunt nog een week meedoen met onze Alles Mag challenge (optie: Monochrome).

Met dit kaartje ben ik de random winnaar geworden bij Knutsels en Kadootjes. Ik hoef er niet trots op te zijn, maar vind het wel enorm leuk!
Winnaarsbadge
En hier ben ik dan wel trots op, want voor deze kaart kreeg ik een eervolle vermelding bij de FB groep Kerst/Christmas
Geen automatische alt-tekst beschikbaar.Afbeelding kan het volgende bevatten: tekst
En nog eentje om trots op te zijn. De 2e plaats bij het 4-Season-Challenge blog
Top 3 badge
En ik ga nog even door, want bij A Perfect Time To Craft ben ik 3e geworden met mijn Rolodex kaartje
  
Fijne maandag.
xxx Margreet
Challenges:
AnMaCreatief FB: Alles Mag (3e)
Dutch Card Lovers: Alles Mag
Sweet Stampin': Keep it neutral
Die Cut Divas: Yellow
Lil Patch of Crafty Friends: AG
Digistamps4Joy: AG option: Flower Frenzy

Reacties

Lisa Lynn zei…
Margreet, that card is adorable. Love the image and the gold paper on the wonderfully shaped card. Congrats on all your recent wins!!!
Je@net zei…
Erg lief kaartje is het zo geworden, Margreet.
En gefeliciteerd met al je toppertjes. Hoe leuk is dat!
Crealientje zei…
Hallo Margreet,
Prachtig monochroom kaartje!
Super leuke Besties erop en mooi ingekleurd.
Ook de vorm van de kaart is erg leuk, de mallen van DDBD blijven handig.
Gefeliciteerd met al je toppertjes!
Mooie kaartjes.
Fijne dag en liefs Crealientje.
aussie aNNie zei…
Delightful card coloured so sweetly.x
Irene zei…
Een heel leuke kaart Margreet en wow wat ben jij (terecht!!) in de prijzen gevallen, dikke proficiat!!

xx Irene
Joanne kramer zei…
Wat een prachtige kaart! je kaarten worden goed gewaardeerd, gefeliciteerd! groetjes Joanne
Eri zei…
Leuke kaart heb je gemaakt met deze toffe digi. Leuk met die zonnebloemen erbij.
Gefeliciteerd met al je toppertjes.
Groetjes, Eri
lenywim35 zei…
Wat heb je je best weer gedaan. En wat gaaf dat ikzo'ntoppertje van je hier op de vensterbank heb staan.We laten ze staan, omdat het stuk voor stuk prijsjes voormij zijn.
Wanneer ik me weer eens zo goed zou voelen, dat er iets uit mijn handen gaat komen, of ik echt weer ga bloggen????
Ik hoop het, maar er zit teveel verdriet in mij.
En ons kringetje is zo klein geworden.
Wil er best wel overpraten. Maar wie kan of wil dat aan horen.
Nog bedankt voor je reactie op mijn blog Margreet.
Liefs leny
!neke zei…
Leuk , al je succesjes !!!!!
Je kaart is weer gaaf !

groeten Ineke
Wat een mooie kaart heb je gemaakt met Bestie in de hoofdrol Margreet. Heel mooi zoals je alles gecombineerd hebt.
Wat gaaf dat je zoveel topplaatsjes hebt behaald, lekker van genieten hoor en trots zijn mag altijd ;P
Lieve groetjes Miranda
Nicolette zei…
Zo zeg, jou kaarten vallen wel in de smaak. Gefeliciteerd met deze vermeldingen.
Ook deze kaart is weer zo leuk!
Groetjes Nicolette
prachtige kaart en gefeliciteerd met je toppertjes Margreet
Gr Karin
Ans Gilbert zei…
Mooie kaart in deze kleurtjes, gefeliciteerd met al je top plekjes,
Ansx
GerJanne zei…
Hoi Margreet,
wat een mooie kaart is dit weer! Leuk dat die stans in de vorm zo mooi past.
En wat en toppers heb je (en prijzen).
Gefeliciteerd!
Gina zei…
Mooie monochrome kaart ! En dikke proficiat met al je winnende kaartjes ! Groetjes, Gina
*Vicki* zei…
I left a comment, but not sure it went through!
Love your gorgeous creation here Margreet! That image is so sweet and I just love all of your stunning details with it! Fabulous monochrome color and design! congrats on all of your wins too! That is awesome! HUGS
Ellen zei…
Wat een leuk kaartje zeg, erg mooi in deze tinten! Wow, en wat een prijzenfestival, hartstikke leuk toch!
Je vroeg of ik een andere blog layout heb, nou, niet dat ik weet, haha!
En de tekst 'Leef een creatief leven, is een stempel. Ooit eens van Anne-Marije gekregen.
Je tip voor de Catch the Bug challenge heb ik genoteerd, ga ik doen!

xxx Ellen
Fikreta zei…
Super nice cards!

Populaire posts van deze blog

Nog 2 condoleancekaarten