Aapje

Deze week is deze lieve Monkey de vrijdag Freebie bij Bugaboo en je kunt hem hier vinden.
Je hebt de hele week de tijd om hem te downloaden.

Ik had een privacyverklaring in mijn sidebar staan en die is sinds vanmorgen verdwenen (en ik heb hem echt niet zelf weggehaald). Ik vraag me af of dit bij meer bloggers is gebeurd? En wat nu te doen?

Fijne vrijdag!

Dit kaartje is gekozen als nummer 1 van de Top 3 van CRAFT en mag ik op 5-7 hun GDT zijn.
 
xxx Margreet
Challenges:
Penny's Challenge: AG
Creative Knockouts: Furry friends
4 Crafty Chicks: Masculine birthday
LMMS: AG
Seize the Birthday: Patterned paper
Polka Doodles 21: AG
Sweet Stampers: Birthday
Creative Friday: Congratulations
Die Sketch-Tanten: Sketch 44

Reacties

Je@net zei…
Erg leuke kaart met dit geinige aapje, Margreet!
Veerle zei…
Koddig met dat aapje Margreet.
Gr Veerle
lief en mooi en gefeliciteerd net je top kaartje Margreet
Gr Karin
Irene zei…
Dat leuke aapje en jouw kaart zag ik net, wat een enige freebie dus morgen maar weer snel meenemen Margreet!
Geen idee wat er met je privacyverklaring is gebeurd maar je moet hem maar snel weer even ophalen en plaatsen!!
Ik merk allerlei vreemds als ik nu blog (moet aanvinken en er poppen berichtjes op) en de reacties komen niet meer in mailbox terecht en daar baal ik behoorlijk van!

xx Irene
Ans Gilbert zei…
Hoi Margreet,
dat is vreemd, ik heb even gekeken, bij mij staat hij er nog, kun je de verklaring niet opnieuw er op zetten?
Je maakte een superleuke kaart met het grappige aapje,
Ansx
Joanne kramer zei…
Wat een leukerd! groetjes Joanne
Dreja zei…
Eine ganz süße Karte.
Danke für deine Teilnahme bei den Sketch-Tanten und den Sweet Stampers.
LG Dreja
Leuke kaart met grappig aapje!
Fijn weekend en groetjes, Caroline
Nicolette zei…
Leuk kaart Margreet en vreemd dat de verklaring ineens verdwenen was.
Ik had er geen last van.
Groetjes Nicolette
Ellen zei…
Wat een schattig aapje! Je kaartje is hartstikke leuk!

xxx Ellen
Sarah zei…
Wat een leuk kaartje. Bij mij staat hij er nog op.
Eri zei…
Leuke kaart met dat geinige aapje. Ik zie dat je privacyverklaring er weer op staat.
Fijn weekend!
Groetjes, Eri
Marja zei…
Grappige kaart met het leuke aapje Margreet!
Groetjes Marja.
GerJanne zei…
Heel leuk aapje is het. Je kaart is er erg leuk mee!
Sylvia zei…
Mooie kaart , Margreet.Wat een lief aapje.Gefeliciteerd met je winnende kaart.Leuk dat je GDT mag zijn.Een fijn weekend.

Groetjes,Sylvia.
Kuni zei…
A super cute card.
Thank you for joining us at the Sweet Stampers Challenge and the Sketch-Tanten Challenge and i hope to see you agian.
Hugs
Kuni
SylS creaties zei…
Leuk kaartje! Schattig dat aapje.
groetjes,
Syl
Beautiful Card , Thank you for joining us at Little Miss Muffet this time xx
Leanne zei…
I like this stamp and the pattern paper you used as well the coloring is great, thanks for sharing with us.

Leanne DT/4CC
Becca Sadler zei…
Terrific card! I like the mix of designer patterned papers! Thanks for linking to PPCC's #381 challenge! Becca/DT
Gina zei…
Ik zag de reactie van Irene... dus daarom zie ik geen reacties meer in mijn mailbox. Wat een gedoe met die nieuwe wet! Ik heb mijn privacy verklaring als nieuwe pagina er op gezet, ipv in de zijbalk. Ze staat er toch nog :) maar ze trekt op niets qua layout. Kreeg het niet beter. Heel leuk kaartje met dat aapje! Groetjes, Gina
Vicki Dutcher zei…
Cute card. He is so cute with his red balloon. Thanks for joining in at STB.
Jessica K zei…
Too cute! Your little monkey is adorable. Thanks for joining us at Creative Knockouts! :)

Jess - DT
www.freshbyjess.blogspot.ca
Ann-Marie zei…
A very cute card, love the colour scheme. Thank you for sharing with us over at Polkadoodles Challenge. Take care Ann-Marie DT
Fikreta zei…
adorable card!
hugs
Stempelomi zei…
lovely card! Thanks for joining us at creative friday. Hugs,Beate
Besenwesen zei…
Das ist eine klasse Karte geworden und Du hast den Sketch ganz bezaubernd umgesetzt. Hab ganz lieben Dank für Deine Teilnahme bei den Sketchtanten
Liebe Grüße
Deine Vanessa
Deine Karte ist ganz bezaubernd. Vielen Dank für die Teilnahme bei den Sweet Stampers. LG Karina

Populaire posts van deze blog

Only my cat understands me