Nicolette 50 jaar

Dit kaartje heb ik gemaakt voor de 50e verjaardag van Nicolette.
Ik heb getracht een vintage kaartje te maken, omdat zij daar van houdt.
Inmiddels is haar verjaardag achter de rug (en zzl zij hem wel ontvangen hebben) en kan ik het kaartje laten zien.

Gisteren weer lekker gegeten in Scheveningen. Mijn moeders vriendin gaat normaal gepsroken op zaterdag naar de kapper, maar zij wilde zo graag met ons mee dat zij haar afspraak een dag verzet had.
Ik heb 87 kerstkaarten geschreven en verstuurd. En ik heb er nog genoeg liggen, dus ik kan voor volgend jaar ook vast gaan schrijven☺☺
Wij gaan straks met Femke en Paul naar de kerstmarkt in Drunen en daarna gaan we bij hen thuis kaasfonduen. Leuke traditie!
Fijne zondag allemaal!
xxx Margreet
Challenges:
Fab 'n Funky: Anything but Christmas
Hobbywinkel De Egel: geen vierkant of rechthoekig
Inspiration Destination: AG
The Corrosive Challenge: AG
Crafting with Friends: AG
Creative Fingers: AG
Emerald City Crafts: AG


Reacties

aussie aNNie zei…
Fabulous creation. Love the lace look too.xx[aNNie]🎄⛄
Valerija zei…
I love this card, I am a fan of vintage.
Valerija xx
Je@net zei…
Erg mooie kaart heb je voor Nicolette gemaakt, Margreet.
En een fijne zondag gewenst!
Caroline zei…
Ik heb de kaart ook al in het echt gezien en hij ks prachtig Margreet!
Veel plezier op de kerstmarkt en leuk hoor die traditites!
Groetjes Caroline
Dora zei…
Prachtig! en mooi gedecoreerd.
Marja zei…
Je hebt een prachtige kaart voor Nicolette gemaakt!
Die valt vast wel in de smaak.
Hier zijn de kerstkaarten bijna op ...heb gisteren een bestelling gekregen voor volgend jaar dus ik moet er dit jaar wel wat meer gaan maken. Maar dat is niet erg vind het leuk om te doen. Veel plezier vandaag zo te lezen krijg je een leuke dag.
Groetjes Marja.
Wat een mooie vintage kaart voor Nicolette heb je gemaakt Margreet. Wat een berg kerstkaarten heb je gemaakt zeg, knap. Heel veel plezier vandaag.
Lieve groetjes Miranda
Monique zei…
Wat een prachtige kaart voor Nicolette. Heel anders dan van jou gewend!
Veel plezier in Drunen. Het weer werkt in ieder geval mee.
Lieve groetjes, Monique
wat een prachtige kaart Margreet
Gr Karin
Eri zei…
Wat een toffe vintage kaart heb je gemaakt voor Nicolette, die zal zeker in de smaak zijn gevallen. Veel plezier op de kerstmarkt en met het fonduen vanavond!
Groetjes, Eri
Wendy zei…
Absolutely gorgeous!
Wendy xx
Ans Gilbert zei…
Je hebt een prachtige kaart voor Nicolette gemaakt, en wat een berg kerstkaarten heb je gemaakt.. Geniet van de kerstmarkt en de kaasfondue,
groetjes
Ans
Nicolette zei…
Ik vind je kaart super mooi. Leuk dat je hem in "mijn "stijl hebt gemaakt!
Groetjes Nicolette
Lisa Lynn zei…
WOW- this is stunning. Great dies and a beautiful image.
Larissa zei…
Super leuke kaart Margreet.
Ik ben vandaag ook druk geweest met schrijven, kerstkaarten en onze save the date kaarten.
Diny zei…
Ik heb tot nu toe 65 kerstkaartjes verstuurd Margreet en heb er nog 8 over. Jij hebt voor Nicolette ook een prachtige kaart gemaakt!
Jouw dag vandaag was ook vast heel erg leuk....wij hadden een vejaardag bij mijn broer.....ook heel gezellig!
Groetjes Diny
GerJanne zei…
Heel mooi kaartje voor Nicolette! Ik heb er ook aan gedacht om voor haar en vintage kaart te maken, omdat ze daar van houdt, maar ik heb er toch wat anders van gemaakt.
En wat heb je veel kerstkaarten geschreven. Heel goed! Ik ben er een groot voorstander van!
Maar je schrijft dat je nog over hebt!! Dan heb je er wel heel veel gemaakt!
Groetjes,
GerJanne
Fikreta zei…
Lovely card!
Happy Holidays! 🎄🎅⛄
hugs
Ellen zei…
Prachtige kaart! Wow, 87 kaarten: da's echt veel. Wel heerlijk om ze op voorraad te hebben. En wat een heerlijke zondag heb je gehad. Ik ben met man- en dochterlief gaan kerstshoppen in Den Haag: ook leuk!

xxx Ellen

xxx Ellen

Populaire posts van deze blog

Only my cat understands me