Friday Freebie Best Friends

'Best Friends' is deze week de vrijdagse Freebie bij Bugaboo en je kunt hem hier vinden.
Weer eens even wat anders dan een kerstkaartje.
Het is tevens mijn laatste kaartje voor dit jaar. 
Ik heb er dan 339 gemaakt. Dat zijn er 104 meer dan vorig jaar.
Ik ben benieuwd of jullie het ook bijhouden.
Ik wens jullie een goed uiteinde en alle goeds voor 2018 en ik hoop dat we 'Best Friends' blijven.

This week 'Best Friends' is the Friday Freebie at Bugaboo and you can find it here.
This will be my last card for this year.
I made 339 cards, which is 104 more than last year.
Do you know how many cards you have made?
Wishing you a Happy New Year and hope we will stay 'Best Friends' in 2018!
xxx Margreet
Challenges:
Sweet Stampers: AG
Craftaholics R Us; Birthday
Papercraft Challenges: Happy Birthday
Crafty Gals Corner: AG
CRAFT: AG
Creative Knockouts: AG

Reacties

Hoi Margreet, wat een lieve fleurige kaart. Inderdaad iets héél anders maar daar ben ik langzaamaan wel aan toe ;p
Dat is een hele grote stapel kaarten die je gemaakt hebt, zoveel heb ik er niet gemaakt.
Ik wens je ook alvast een goed begin van 2018, fijne oudejaarsavond en we blijven bloggen :)
Lieve groetjes Miranda
Creatiels zei…
Ik kon niet vroeger komen kijken, we waren een paar dagjes weg (Efteling en gaan kijken naar Soldaat van Oranje).

mooi kaartje heb je gemaakt voor et KKT.
fijne eindejaarsfeesten en een inspiratievol en creatief 2018 gewenst.
groetjes
Els
Mooi kaartje Margreet.
339 kaarten dat zijn er heel veel, ben benieuwd wat je er mee hebt gedaan, neem aan dat je ze niet allemaal zelf hebt verstuurd.
Gelukkig Nieuwjaar en heel veel inspiratie voor 2018.
Gr, Elly
carla zei…
Dit is weer een leuke digi van Bugaboo.
Daar zijn we weer blij mee.
Een mooie voorbeeldkaart heb je ermee gemaakt.
Leuke kleurtjes.
339, mmmm zo net ééntje te weinig, vindt je ook niet?
Het zijn er heel wat Margreet, een vruchtbaar jaar achter de rug.
Een goed uiteinde en het allerbeste voor 2018 toegewenst.

Groetjes,
Carla
Mrs A. zei…
Such a happy looking card andI love the bright colours and papers used. Wishing you a Happy and Crafty New Year. hugs Mrs A.
!neke zei…
Wat een vrolijke kaart !
Lekker fleurig !
Fijne jaarwisseling !

groeten Ineke
Eri zei…
Ook deze 339ste kaart is erg leuk geworden met die vrolijke vriendinnetjes! Je hebt dit leuke stel gekleurd in vrolijke kleuren! Ik heb mijn kaarten nog niet geteld, maar het zijn er lang niet zoveel als jij!
Groetjes, Eri
Janis Lewis zei…
Cute! Thanks for sharing at Craftaholics R Us.
Janis, Owner & Design Team Member
Kuni zei…
A lovely card.
Thank you for joining us at the Sweet Stampers and i hope to see you again.
Hugs
Kuni
Je@net zei…
Erg leuke kaart met deze schattige digi, Margreet.
Heb 'm meteen maar gedownload!
Ans Gilbert zei…
Mooie en vrolijke kaart met een leuke digi, dat aantal haal ik bij lange na niet ik denk zo rond de 100,
Fijne jaarwisseling,
Groetjes Ans
MiamiKel zei…
Oh Margreet, this is a joy to see! What a sweet card with the best friends - and I just love your coloring and your paper choice!

And congratulations on your upcoming new Ally's Angels! I can't wait to see what it is!
Nicolette zei…
Wat een hoop kaarten heb je gemaakt zeg. Deze is ook weer zo leuk.
Fijne jaarwisseling.
Groetjes Nicolette
Hazel (Didos) zei…
Ah what a sweet card, I love this freebie and have popped over to get it. WOW you have made a lot of cards!!! I dont know how many I have done. Thanks for sharing with us on The Papercraft Challenges this fortnight, Love Hazel (Didos) xx
GerJanne zei…
Hoi Margreet,
wat een lief kaartje is dit! Ik houd het ook bij, alleen ben ik nu de tel kwijt geraakt door mijn nieuwjaarskaartjes...ik ga proberen het te achterhalen, maar het zijn er meer dan 366, dus gemiddeld elke dag zeker 1...
Groetjes,
GerJanne
Fikreta zei…
this is so very nice card!
Happy NEw Year!
Michelle zei…
Wat een erg leuke kaart. Mooi felle kleuren nit zo somber.
Thanks for joining us at Papercraft Challenges.
Good luck!! Michelle (DT)
Lisa Lynn zei…
Margreet this is so adorable. Love your coloring and those paper. Great job and that is LOTS of cards!!!
Diny zei…
Prachtig Margreet!
Ook voor jou en je familie een mooi....gezond en creatief 2018.
Bedankt voor je lieve blogberichtjes van het afgelopen jaar!
Groetjes Diny
Ellen zei…
Schattig en heerlijk vrolijk kaartje! Jemig wat veel kaartjes heb je gemaakt. Daar kom ik bij lange na niet aan hoor.
Tot volgend jaar en natuurlijk blijven ook wij vriendjes, haha!

xxx Ellen
super leuke kaart Margreet
Have a great 2018
Gr Karin
Mariken zei…
Wat een toffe digi en een heel leuk kaartje! Gezellige avond, en als ik je niet meer “meet”, een hele leuke jaarwisseling en een goed en gelukkig 2018!
Nota Bene zei…
Alweer zo'n leuke kaart van jou! En wat een groot aantal kaarten heb jij gemaakt... Indrukwekkend. Een fijn eindejaar en het allerbeste voor 2018 gewenst!
Groetjes, Nele
@d_e_crafts zei…
Cute card! Thank you for joining the CRAFT challenge this week.
Helen zei…
wat een leukerdje xx
Jana Forrest zei…
What an adorable card. Thank you for joining us over at Crafty Gals Corner Challenge. Best of luck this week and hope to see you again soon.

DT~Jana Forrest for Crafty Gals Corner Challenge
my blog http://rhapsodyonpaper.blogspot.com/

Have your best day ever. Bright blessings, Jana
Aunty Sue zei…
Great project thanks for sharing at Craft this week good luck and hope to see you very soon.

Populaire posts van deze blog

Only my cat understands me