A Merry Christmas

Voor dit DT kaartje voor Kreatrends heb ik de grootste maat van de Dutch Shape Art Morocco van kraft papier nagetekend en uitgeknipt.
Ik heb een wit vel papier met Barn Door distress ink rood gemaakt. Daarna heb ik het Dutch Mask Art Geometric Blocks er op gelegd en ben met Cracked Pistachio erover heen gegaan. Toen de 2e maat van de Dutch Shape Art Morocco nagetekend en uitgeknipt.
Alle randen bewerkt met Gesso.
Rudolph uitgestanst van kraft en toen hij nog in de stans zat de gekleurde accenten aangebracht.
Op een restje papier wat Cracked Pistachio en Lucky Clover gezet en daarvan de snijmal Laurel with Heart uitgestanst.
Op een restje daarvan weer wat Barn Door gezet en de banner uitgestanst en er 'a merry christmas' op gestempeld.
Bovenaan 2 gaatjes gemaakt en er een stukje baker's twine in gestrikt met 2 kerstbelletjes er aan.
Ik hoop dat ik alles duidelijk uitgelegd heb.
Als er vragen zijn, hoor ik het graag!

Gebruikte producten uit de webwinkel van Kreatrends:
LR0489 Creatables Tiny's Deer headCR1371 Craftables snijmallen Laurel with heart  COL1398 Collectables snijmallen banners XLKJ1719 Stamps and Dies Christmas Song Karin JoanDistress ink pad Cracked PistachioDistress ink pad lucky cloverDistress inktpad Barn DoorNellie-Snellen-Ink-Applicator  470.715.114 Dutch Mask Art Geometric Blocks470.713.155  DDBD Shape Art Morocco   870.002.010 Gesso wit Dutch Doobadoo.jpg
Vanmiddag kom ik nog even terug met de wekelijkse freebie van Bugaboo. Kom je nog even kijken?
xxx Margreet
Challenges:

Reacties

Lisa Lynn zei…
Margreet, love the shape of your beautiful card. You have been busy. Have a wonderful holiday.
Joanne kramer zei…
Hele mooie kaart! Groetjes Joanne
Rosina zei…
Heel mooi dit kerstkaartje Margreet ... een super leuke van vorm en heel mooi 'aangekleed'

Alvast hele fijne Kerstdagen
groetjes
Rosina
Fikreta zei…
its wonderful card!
Merry Christmas !🎄🎅⛄

hugs , Fiki
leuk kaartje
bedankt voor het meedoen aan onze challenge
groetjes jolanda bongers
dt challengeblog creatieve sketchygirls
Tina zei…
So cute!
thank you for joining us at Craftaholics R Us
Tina, Craftaholics R Us DT
Cards By MI zei…
Super sweet looking card with lovely desing and image. Thanks for joining us over at TMCC.
Love n hugs
Marie
Ellen zei…
Heel gaaf kaartje... en ik snap de uitleg hoor :)

xxx Ellen

Populaire posts van deze blog

Only my cat understands me