Papaverbol + update oog

Ik had nog wat in de voorraad liggen om jullie te laten zien. Bovenstaand kaartje heb ik een keer gemaakt bij een workshop van 't Scraphuis. En thuis heb ik hem nog een keer nagemaakt met eigen spullen.
Daarnet werd ik blij verrast door de postbode:
Gewonnen (random) bij Crafty Hazelnut's Christmas Challenge.
En de verjaardagscandy die ik gewonnen had bij Jeanet.
Nou, ik hoef me voorlopig niet te vervelen.

En dan nog even een update van het bezoek aan de oogarts. Dit fenomeen gaat normaal gesproken met een paar dagen over, maar bij sommigen duurt het een paar weken. Als het over 2 weken niet weg is, moet ik weer aan de bel trekken.
Maar voor nu ben ik weer gerustgesteld.
Straks hachee eten bij moeders en morgen even met haar voor de halfjaarlijkse controle naar de tandarts. Jaja, 90 jaar en dan onder je eigen gebit nog hebben☺
En 's middags een afspraak bij een keukenzaak. De huidige keuken is 25 jaar oud, ....zal onze laatste keuken in dit huis worden.
Fijne woensdag allemaal!
xxx Margreet
Challenges:

Reacties

Sylvia zei…
Prachtige kaarten,Margreet.Wat ben je verwend met je prijsjes.Gelukkig dat je gerustgesteld ben bij de oogarts.Fijne avond.

Groetjes,Sylvia.
Monique zei…
Wat een leuke kaartjes Margreet. Die stempels zijn ook zo gaaf. Kun je me vertellen van welk merk ze zijn. Daar zou ik mijn voorraadje wel mee willen spekken.
Gelukkig valt het mee met je ogen. Ik hoop voor je dat het ook echt niet langer dan 2 weken gaat duren.
Liefs Monique
Nicolette zei…
Heel mooi Margreet en wat een mooie prijzen heb je gewonnen.
Sterkte met je oog.
Groetjes Nicolette
Crealientje zei…
Wat een mooi kaartje.
Leuke stempel.
Zo,je bent goed verwend. Geniet ervan.
Dan nog van harte beterschap met je oog. Wat vervelend.Hoop dat het spoedig beter gaat.
Groetjes Crealientje.
Ans Gilbert zei…
Mooie kaart en ook je -thuis - kaart is heel mooi geworden, leuke stempel heb je gewonnen en ook de candy van Jeanet is top!
Toch nog goed nieuws voor je oog, succes met het uitzoeken van de nieuwe keuken,
gr.Ans
wat een prachtige kaarten Margreet, nou wat gaaf je moeder nog haar eigen tanden super.
nou ben benieuwd met je oog nou maar hopen dat het weggaat.
en ja de keuken ik heb een huurhuis dus ik heb deze al 34 jaar lol

Gr Karin
Ellen zei…
Erg leuke kaart! Gelukkig geen gekke dingen aan je ogen, gaat vast goed komen. En wat ben je toch een bofbips met al je prijzen, leuk! Succes met het uitzoeken van een nieuwe keuken.

xxx Ellen
Joanne kramer zei…
Wat een mooie kaart! Fijn dat de oogarts je gerust kon stellen, hopen dat het snel hersteld. groetjes Joanne
Wies zei…
Twee mooie kaarten Margreet. En wat leuk om zo in de prijzen te vallen, voelt net of je jarig bent. Sterkte met je oog. Hoop dat het snel beter wordt.
Groetjes, Wies
Je@net zei…
Wat een leuke kaarten, Margreet.
Veel plezier met je nieuwe spulletjes en beterschap met je oog!
Veerle zei…
Hele mooie kaarten Margreet. Gelukkig goed nieuws wat je ogen betreft maar toch maar goed in het oog (ha ha ha gekke woordspeling hier hé ?!) dus goed in het oog houden. Geweldig van je moeder ze is dus nog heel kranig ook.
Ikzelf heb gister te horen gekregen dat ik op 6juli geopereerd moet worden en ik had al een operatie in het najaar op de planning staan dit is dus mijn jaar wel.
Groetjes Veerle
Joke de Wit zei…
Prachtig Margreet,mooie prijsjes heb je gewonnen,leuk hoor.Gr.Joke
Eri zei…
Wat zijn je kaarten mooi geworden Margreet! En wat ben je deze week verwend met prijsjes. Leuk hoor! Strrkte met je ogen.
Groetjes, Eri
aussie aNNie zei…
Lovely card and lovely gift for you. Hope you have a lovely kitchen and you will have to show some pics of before and after.xx
[aNNie]
Mooie kaarten en je hebt een leuke prijs gewonnen!
groetjes, Caroline
Marja zei…
Mooie kaarten Margreet!
Leuke prijsjes heb je gewonnen...dat is nog is leuke post.
Gelukkig ben je gerust gesteld met je oog.
Groetjes Marja.
Diny zei…
Wat heb je gave kaartjes gemaakt Margreet!
En nog leuke prijzen gewonnen ook....jij hoeft je niet te vervelen!
Heel veel sterkte met je oog.
Diny
Renate zei…
Je bent echt een bofbips, met deze mooie spulletjes. Gefeliciteerd met je prijsjes.
Je kaartjes zien er beide super leuk uit, de kleuren geven een lekker zomers gevoel.
Heel veel beterschap met je oog.

-xies- Renate.
Fikreta zei…
so nice card!
congrats on your prize!
Wat een mooie kaart Margreet, heel rustig maar juist daardoor opvallend.
Dank je voor je deelname aan de challenge bij Addicted To Stamps Challengeblog. Fijn dat de oogarts je gerust kon stellen maar hou het goed in de gaten, je hebt maar één paar...
Lieve groetjes Miranda (dt-ATSC)

Populaire posts van deze blog

Only my cat understands me