You're lovely

Eerst even Dora welkom heten op mijn blog. Zoals je wel gezien zult hebben, ben ik bij jou ook volger geworden.
Echte voornemens voor het nieuwe jaar heb ik niet genomen. Ik heb echter wel 2 DT-schappen opgezegd, waardoor ik wat tijd krijg om 'zomaar' eens een kaart te maken.
Ik zag bij Lift Challenge een leuke techniek voorbij komen, die ik uitgeprobeerd heb. Was best grappig om te doen.
Ik had nog een Angry bird gekleurd klaar liggen, dus die kon er meteen op. De 'happen' uit de vier hoeken heb ik met een pons gemaakt. Ik vond het wel passen bij het patroon van het stencil.
Hier nog een close-upje van de tekststempel.
Ik wens jullie een heel fijn weekend. 
Zaterdag wat boodschapjes voor mijn moeder doen en zondag gaan we met haar in Scheveningen lunchen (ons 'wekelijkse' uitje) en ik hoop de rest van de tijd veel te kunnen knutselen.
xxx Margreet


Challenges:
Brown Sugar: Anything goes
Creative Fingers: Anything goes
Jo's Scrap Shack: Anything goes
Polka Doodles: Anything goes
Quick Quotes Challenge: Use a stencil and ink
As You Like It: Anything goes
Lift Challenge: Techniek: door stencil stempelen en omlijnen

Reacties

Margo zei…
Inderdaad een erg leuke techniek van de Liftkaart ! Je hebt er een prachtig kaartje mee gemaakt ! De Crazy Birds blijven een favorietje van me ! Ik kan me best voorstellen dat het soms wel aardig wat druk op legt verschillende DTschappen ! Geniet maar van het zomaar een kaartje maken !
Groetjes
Margo
Mariken zei…
Die stempel van de vogel is zo gaaf, echt een tof kaartje!
Fijn weekend!
Wat een gave lift van de techniek Margreet. Het levert een hele vrolijke, leuke kaart op. Ik vond het best moeilijk die techniek jij niet? Ik heb wel 5 probeersels weggejopt..grr, maar daardoor wel een echte uitdaging.
Fijn weekend vast..
Lieve groetjes Miranda
*Vicki* zei…
Super fun and colorful design Margreet! :) HUGS
Gorgeous Margreet, I love the bird and the background
Kevin xx
cass zei…
Great card. Thanks for joining us at Brown Sugar this week for our "Anything Goes" challenge.
carla zei…
Een mooie kaart, met een gave stempel, die zo geweldig is, in deze prachtige kleurencombinatie.
Tof gedaan Margreet.
Groetjes,
Carla
Joke de Wit zei…
Mooi gemaakt Margreet.Gr.Joke
GerJanne zei…
Hoi Margreet, wat een gave achtergrond heb je gemaakt met dat stencil. Zo leuk en vrolijk! De crazy bird is ook superleuk. Ik heb 4 stencils, waarvan er maar 1 echt geschikt is, dus geenidee of het me lukt.
Fijn weekend gewenst, klinkt gezellig , in elk geval.
GerJanne
Misseke zei…
Dat ziet er super uit Margreet - leuk gedaan die achtergrond en het vogeltje past er heel mooi bij - ik vind hem super!

Groetjes,
Misseke
Amanda zei…
The bird ont this card is so cute. Love the colors. Thank you for joining us for the anything goes challenge for Funday Friday.

Amanda(DT)
corryskaart zei…
wat leuk en reuze vrolijk met die grappige vogel
groetjes corry
coldwaters2 zei…
Hi Margreet I love that image so much the more I have seen them the more I fall in love with them, a superb card
hugs
Lorraine x
Dora zei…
Wat knap gedaan met die achtergrond. Dat was zeker priegelwerk?
Leuke kaart!
Dora zei…
Hoi Margreet,
Nog een keer met mij, Ik was even te snel.
Dank je wel dat je volger bij mij bent geworden.
tot blogs!
Connie Mercer zei…
Super cute card! Thanks for joining us at Quick Quotes!
helemaal leuk geworden zo ! mooie kleurencombo !
blijkbaar was ik nog geen volger van je ... gek ? bij deze dus, dus ik kom zeker nog een keertje terug
grtjs,martina
x
Ellen zei…
Geweldige kaart! En wat een gave techniek is dit. Je hebt het echt super toegepast.

Liefs, Ellen
aussie aNNie zei…
Delightful and beautiful crazy bird creation. Colours and combination are gorgeous.xxx {aNNie}
Bev zei…
Stunning creation I love those birds!! Thank you for joining in with Anything Goes! at Polkadoodles
Cornelie zei…
Lekker vrolijke lift is het geworden. Leuk stencil, en die Angry Birds blijven leuk. Dank je wel voor het meedoen!
Lou Sims zei…
Fabulous card and love all the details you have added. Many thanks for joining in with the "Anything Goes" challenge at Polka Doodles (DT)
I just love these birds! you did a great job! thanks for joining us at Quick Quotes this month!

Alicia
Adorable creation! I love your sweet bird here too! Thank you so much for joining us in the fun at Quick Quotes this month for our challenge.
Fikreta zei…
this bird is so cute!
Bad Kitty's Craftroom
>^.^<
Fiki

Populaire posts van deze blog

Only my cat understands me