National Scrapbooking Day

Wat een heerlijk weer vandaag zeg. Wij hebben mijn moeder meegenomen en hebben lekker gewandeld en geluncht in Scheveningen. De lucht was strakblauw, terwijl weer terug in het binnenland er toch wel wat wolken zijn. Maar mij hoor je niet klagen hoor!
Ter gelegenheid van National Scrapbook Day is er 25% korting op 5 en 6 mei bij Nicecrane Design. Dus als je wat van die leuke vintage plaatjes wilt, moet je nu je slag slaan. Volgende week ga ik weer een DT kaartje met een Nicecrane afbeelding plaatsen.
Geniet nog van de komende mooie dagen (ik moet helaas 2 dagen werken) en als je morgen weer even langs komt kun je mijn DT bijdrage voor Digi Sketch Challenge zien.

xxx Margreet

Reacties

Hanny zei…
Hoi Margreet
Jammer, geen mooie creatie van jou..maar.wel een leuke tip met korting, ook fijn.
Het weer was geweldig vandaag, wat heb ik genoten en jullie ook lees ik. Morgen weer werken, ik ook, maar ik kan tussendoor lekker naar buiten als ik wil, lekker toch?
Fijne avond, liefs Hanny♥

Populaire posts van deze blog

Fractured card