Gezellige Kerstdagen / Holly jolly Christmas

 Ik wil jullie met deze Kerstfoto, gemaakt tijdens onze heerlijke vakantie in Seaworld in Orlando, heel gezellige Kerstdagen wensen.
Ik hoop morgen terug te zijn met de winnaars van mijn candy. Ik had nooit zo'n grote belangstelling verwacht: ik moet nog 15 extraatjes toevoegen én de lootjes gaan uitschrijven.

I want to wish you all a Holly Jolly Christmas with this Christmasphoto from Seaworld, Orlando.
Tomorrow I hope to be back with my candy winners. I never expected such a huge number of visitors: so I must add another 15 extras ánd make the tickets for drawing lots.
Mijn nieuwe profielfoto, gemaakt in de tuinen van Edison and Ford in Fort Myers, Florida.
My new profilephoto, taken in the gardens at Edison and Ford at Fort Myers, Florida.

Reacties

Anneke zei…
Een hele leuke foto Margreet, en hele fijne feestdagen!! Groetjes Anneke
Suzi Mac zei…
Fabulous photo's Margreet, Wishing you and your family a wonderful Christmas.
Merry Christmas
Suzi x
het is weer eens wat anders, kerst in je korte broek hihi, denk dat je nog wel eens aan Florida terug zal denken met dit koude weer hihi!

Fijne kerstdagen hé!
Hetty zei…
Wat en mooie foto's en ik wens jou ook hele fijne
feestdagen

gr hetty
corryskaart zei…
hoi margreet
een erg leuke en mooie foto!
en van deze kant wens ik jou en je dierbare alle goeds van de wereld toe in goede gezondheid!
fijne dagen en groetjes van corry
Leuke foto Margreet. Ook namens mij hele fijne feestdagen voor jou en je familie.
Liefs van Sjakkie
Leuk je nieuwe profielfoto Margreet! Geniet van deze dagen en heel veel liefde, geluk en vooral gezondheid voor 2012!
Liefs Marianne
Tinie zei…
Hele fijne dagen toegewenst en vooral een gezond 2012!!!

Groetjes Tinie
Unknown zei…
Awww lovely photos Margreet... wish I was there he he :) Hope you had a wonderful Christmas and wishing you all the best for the New Year. Hugs xxx

Populaire posts van deze blog

Only my cat understands me