hé margreet :O:O:O ik heb je gevonden hahaha je blog is in het engels ik dag dat ik bij de verkeerde zat steeds hahaha maar we hebben je hoor en gaan je volgen :P:P:P:P leuke kaartjes heb je gemaakt zeg :D! ik kom gauw weer kieken hoor groetjesssssssssssssssssssss
De uitdaging bij het KleurenKaartenTeam is deze keer zilver met donkerblauw. Een tijdje terug had ik een mooie candy bij Crealientje gewonnen en daar zat dit lieve stempeltje van Lilly Luna en de stans van MD bij. De grote stans met stippen en sterren komt bij Ali vandaan. Lilly Luna heb ik met copics gekleurd en de ster, die zij vasthoudt, gemaakt met een zilverkleurige Pearl Pen. Ik weet eigenlijk niet goed of dit kaartje wel of niet onder de kerstkaartjes valt. Wat vinden jullie? Ik ben benieuwd naar de creaties van de andere deelneemsters. Straks met mijn moeder naar de tandarts, vanmiddag workshop bij 't Scraphuis en vanavond hachee eten bij moeders. Ik weet niet of ik het vandaag red om bij iedereen langs te komen, maar anders maak ik het morgen beslist goed! xxx Margreet Challenges: Crafting from the Heart : Always AG Digi Choosday : AG A Gem of a Challenge : Cool in Blue The Cutie Pie : January blues The Paper Shelter : Shades of blue
Reacties
zo'n leuke digi stamps
gr hetty
xoxo
sarabeth
Groetjes van José
je blog is in het engels ik dag dat ik bij de verkeerde zat steeds hahaha maar we hebben je hoor en gaan je volgen :P:P:P:P
leuke kaartjes heb je gemaakt zeg :D!
ik kom gauw weer kieken hoor
groetjesssssssssssssssssssss
Mina xxx
En je papier is zo apart, heel mooi.
groetjes Ilonka