Periwinkle


 
Hier kun je video van Thrinchie 71 en van deze kaart vinden volgens Tracy Evans' video's.
Zij heeft gebruik gemaakt van de nieuwe Neon Alcohol Inks van Ranger. Ik heb daar alleen wat flesjes met gewone kleuren van, vandaar dat ik een poging heb gedaan met wat felle kleurtjes refills van mijn Copics.
 De bloem is ingekleurd met Copics (eerst gestempeld en daarna uitgeknipt).
Door het Garden Text stencil met Texture Paste Opaque Matte van Ranger her en der tekst aangebracht.

Gebruikt: 
periwinkle: TE53 Flora and Fauna
stencils: SS31 Snippet Stencil Distressed Background
ST8 Stencil Garden Text
Alles van Tracy Evans

Vanmiddag lekker weer Formule 1 kijken. Ben benieuwd wat Max kan klaarspelen in Monaco.
Veel plezier met wat je gaat doen!
Warme groet van Margreet.
Challenges:


Reacties

prachtigggggggggggg Margreet........gr karin
Trijntje zei…
Wat heb je een prachtige kaart gemaakt. Wij hadden inderdaad gelezen dat er formule in Monaco is… wij wij willen later in de week die kant op… en we hebben al een aantal keren meegemaakt dat er activiteiten in de buurt van de plaats zijn waar we naar toe willen… en dan is het vol… maar we zitten nu nog in Italië.
Jullie maar een fijne kijk middag. Groeten Trijntje
Eri zei…
Je kaart ziet er super uit in deze felle kleurtjes Margreet! Fijne zondag!
Groetjes, Eri
wat een mooi kaartje met de leuke felle kleurtjes en leuke details
veel plezier met de formule1
groetjes Ellen
Wauw wat een gave kaart, veel plezier met kijken naar formule 1.
brenda zei…
Lovely colours and details and so nice to see you at Allsorts new challenge, could you add stamp/stencil details to be eligible.

B x
Ans Gilbert zei…
Wat een mooie kaart met deze prachtige achtergrond en een hele mooie bloem. Wij zijn géén liefhebbers van racen, maar jullie veel kijk plezier,
groetjes,
Ansx
GerJanne zei…
Sjeeeeee Margreet wat is dit gaaf!! Heel mooi en het ziet er ook kunstig uit.
Ah ha, weer bieden hier in Italië ook al mensen praten over de Formula uno....
Ik kijk nooit, maar begrijp van mijn kinderen dat het weer perfect is om binnen tv te kijken....
Bernadet zei…
Wat ziet dit er geweldig uit Margreet.
Angélique zei…
Prachtig Margreet, de kleuren spatten van het scherm en je hebt de kaart heel mooi opgebouwd met inkt, structuurpasta en stempels.
Lynne zei…
A beautiful bright card. Thank you for joining in at Allsorts.
Gail L zei…
I really like the colors you have used.
Thank you for joining us at Allsorts!