Christmas magic
Ik vond het wel leuk om de log cabin mal weer eens onder de aandacht te brengen.
Het effect is zó gaaf.
Als achtergrond heb ik een knipvel Achtergrond Cosy Christmas xl van Marianne Design gebruikt.
Hierop staan voldoende huisjes, die ze deze maand zo graag willen zien bij 52WTC.
Het hert, sneeuwster en tak zijn van Studiolight (StencilWJ229).
De tekst komt van de Mr. Frostie stempel van Tim Holtz.
Afbeelding:
Warme groet van Margreet
Challenges:

Reacties