Snippet 86

 

Snippet 86, die HIER te vinden is.
De cirkels 'geverfd' met distress oxide Hickory smoke. 
In elke cirkel de kleine abutilon gebruikt en ingekleurd met Derwent Chromaflow (altijd best moeilijk om kleuren te vinden die goed passen bij de vorige Snippet). Tracy gebruikt altijd 2 verschillende kleurmediums en ik heb andere potloden dan zij heeft.
Het muisje linksonder was een noodoplossing. Er zat daar een vieze plek.....
En hieronder zijn ze weer allebei.


Morgen zal ik jullie niet vervelen met een Snippet. Dan laat ik jullie mijn reminder voor Cheerful Sketches zien.
Vanavond weer Formule 1 kijken. Max heeft gisteren de sprintrace gewonnen en vandaag start hij als 2e. Spannend!!!
Gisteren veel te veel gedaan met mijn knie (althans dat neem ik aan), want vannacht wist ik af en toe niet hoe ik moest gaan liggen. Vandaag maar rustiger aan doen (veel lezen en knutselen....oh wat erg).
Weer goede adviezen van ervaringsdeskundigen gekregen, waarvoor mijn dank.
Fijne zondag!
xxx Margreet

Reacties

wat een mooi kaartje met weer een ander snippet tafereeltje
mooie kleuren
groetjes ellen
Je@net zei…
Allebei super leuk geworden en een vlekje is keurig weggewerkt zo!
Marjan zei…
Vervelen?? Nee hoor, ik vind je snippets altijd heel mooi, ga zo die andere twee bekijken, je bent goed bezig geweest! Deze is super , en mooi is dat vogeltje ook... ik heb al zoveel ;)

Populaire posts van deze blog

Warm winter wishes