Christmas Couple

Dit is mijn 2e bijdrage voor oktober voor de Facebookgroep Kerst/Christmas waar het thema AG is met als optie Schat het is koud buiten/Baby it's cold outside.
We kregen deze schattige digi Christmas Couple van onze sponsor AllDressedup.



Ik heb de kleinere stans van mijn favoriete Creative Craftlab stans uit felgroen gestanst en geëmbost met een oudere designfolder van Marianne Design (lijkt op breiwerk, vind ik).
Daarop de leuke digi, die met copics is ingekleurd.
Wat sneeuwsterren en een banner met tekst.

Zondag was de familiedag in het huis van mijn moeder erg gezellig. Een praatje van de zorgcoördinators (minder interessant voor de bewoners) en daarna per tafel taart versieren. De verpleging had kwarktaarten gebakken en allerlei lekkers in bakjes op tafels gezet. Na het versieren werd er met smaak van gegeten. Daarna kwam de borrel/fris met borrelplank. En ook dat had gretig aftrek. Al met al weer veel gezelligheid. Op naar het volgende feest: Oktoberfest voor het hele huis in het theater.
Sorry dat ik niet zo actief ben momenteel, maar ben sinds dinsdag grieperig. Iedere dag weer een beetje opknappen. Ben blij dat ik mijn DT kaartjes altijd ver van te voren maak!
Fijne dag!
xxx Margreet





Reacties

Populaire posts van deze blog

Hoera Herfst