Ruud 40 jaar

 

Ruud is de zoon van mijn wandelvriendin Janie en hij wordt vandaag 40 jaar.
Hij is heel handig en heeft zelf een busje omgebouwd tot kampeerbus.
Maar ze wilde graag een motor op de kaart, omdat hij geld wil hebben voor een motorpak.
U vraagt en wij draaien. 
Een opzetje naar haar opgestuurd en na goedkeuring nog wat verfraaid en dit is dan het resultaat.
Het moest een stoere kaart worden. Missie geslaagd (vind ik).
De basis is kraft en het DP is van Studio Light.
De grote letters zijn van MD en HIER te koop bij Kreatrends. De motor is van Amy Design en ook te koop (hier) bij Kreatrends. Zowel de letters als de motor heb ik driedubbel op elkaar geplakt.

Om 10.30 uur moeten we naar de begrafenis van de vader van mijn oud-collegaatje (met wie ik 2x per jaar ga winkelen). De goede man is 89 jaar geworden, dus een respectabele leeftijd. Maar zoals mijn oud-collegaatje zei: het gemis blijft. En missen gaat ze hem zeker, want de laatste tijd ging ze iedere dag naar hem toe.

Fijne dag!



Reacties

Populaire posts van deze blog

Little Gardener