Proficiat Peter

Een kaartje voor mijn jarige broer. Hij houdt van auto's, motoren en poezen.
Dit jaar koos ik ervoor deze schattige poes van Lavinia Stamps te gebruiken.
Met distress oxide tattered rose en Lavinia stencil Pebble een achtergrondje gemaakt.
Linksonder de stempel Stone texture gebruikt, naar rechts uit laten lopen met wat blaadjes en takjes.
Ik probeer van lieverlee mijn stansjes te ordenen op magneetvellen en toen kwam ik dit tekstje van Nellie Snellen tegen. Nu is het in ieder geval alvast 1x gebruikt.
Fijne dag!
xxx Margreet

Top 3 plekkie:

 


Reacties

een leuke kaart heb je gemaakt
grtjs,martina
Daphne zei…
Mooi, héél mooi
Irene zei…
Te gek leuk voor een poezenvriend dit 'harige' exemplaar 😉. Proficiat met je schattige toppertje!
XxIrene
Angélique zei…
Gefeliciteerd met je broer, je hebt een mooie kaart voor hem gemaakt, mooi in zwart-wit-rood. Mooi opgebouwd ook met het stencil en de stempels.
wat een mooi kaartje met de schattige poes, leuke stempels heb je gebruikt
gefeliciteerd met je topper
groetjes ellen
Eri zei…
Een mooi passende kaart voor je jarige broer. De tekst past er leuk bij. Fijne dag!
Groetjes, Eri
Trijntje zei…
Hele mooie kaart met deze grappige harige poes. Succes met opruimen.ik ben ook weer even bezig. Groeten Trijntje
Trijntje zei…
Ps gefeliciteerd met je supermooi topper.
brenda zei…
A very pretty card using Lavinia stamps Margreet, many thanks for joining us at Allsorts and We Love Stamping challenges.

B x
brenda zei…
Or even Stamping Sensations challenge!

B x
Ellibelle zei…
So beautiful and cute too! Love the stenciling on the background. Thank you so much for joining us at Allsorts challenge!
GerJanne zei…
Heel leuke kaart voor je broer Peter! Grappig, dat heel veel Peters tussen de 55 en 75 zijn....was toen echt zo'n mode naam. Toen ik in 2009 een Peter in de klas kreeg, vind ik dat heel bijzonder...
Elle-Jeanne zei…
Prachtige verjaardagskaart voor je broer Margreet.
Gefeliciteerd met je topper.
Groetjes Elle-Jeanne
Gail L zei…
Great card!
I really like the cat silhouette!
Thank you for joining us at Allsorts!
Wat een snoezig (of poezig!) kaartje voor je broer Margreet, superleuk! Ik ben mijn tekststansjes uit aan het stanzen en in een map aan het plakken.. een hele klus maar hopelijk krijg ik daardoor wel meer overzicht over wat ik nog heb liggen!
een mooie kaart en gefeliciteerd met je toppertje Margreet....gr karin
Wat een leuke kaart voor je jarige broer, gave stempels Margreet en toffe kleurencombinatie.
Gefeliciteerd met je toppertje, leuk!
Lieve groetjes Miranda
Ans Gilbert zei…
Wat heb je een superleuke kaart voor je broer Peter gemaakt, leuke kat en de tekst past er prima bij,
Groetjes,
Ansx
Wat een leuke stempel van deze poes heel mooi, een leuke kaart voor je jarige broer, gefeliciteerd met je toppers xx
Een mooie kaart voor je broer. Gefeliciteerd met je topper!
Groetjes, Caroline
Linby zei…
Great use of your stamps for this lovely design. Thank you for joining us at Stamping Sensations.
Marjan zei…
Wat een gaaf kaartje voor je broer, nog gefeliciteerd! Ik heb mijn stansen ook gereorganiseerd een poos geleden. Zitten op thema in Art bins op magneetvellen, ben er erg tevreden over. Succes ermee!
Pat K zei…
Beatuiful card Margreet. Thanks for joining us at Fab'n'Funky.Pat K
Nicolette zei…
Een leuke kaart voor je broer. En zo kom je nog eens wat tegen, hihi.
Groetjes Nicolette

Populaire posts van deze blog

Folky presents