Picnic in the Park


Ik kwam een oude mal tegen die ik eigenlijk nog steeds mooi vind en daarom besloot ik om er een kaartje mee te maken.
Ik heb hem uit 2 verschillende designpapiertjes uitgestanst en daarna op DP van ScrapBoys geplakt.
Het bosje tulpen met de takjes horen bij de stans.
Het plaatje van Picnic in the Park van MD paste er precies in.
Het vlindertje is van Precious Marieke.
Ik kwam ook nog een mooi randje tegen en dat heb ik aan beide zijkanten gebruikt.

Deze producten komen bij Kreatrends vandaan:

https://kreatrends.com/product/scrappapier-scrapboys-best-friends-305-x-305-cm-dz-befr-04/

Bij 2 Sisters on the blog ben ik random winner geworden en mag binnenkort GD zijn
 
Fijne dag!
xxx Margreet




Reacties

wat een mooi kaartje met het schattige plaatje leuke mal en leuk de tulpjes erbij
gefeliciteerd met je topper en leuk dat je gastdesigner mag zijn
groetjes ellen
aussie aNNie zei…
Beautiful card and excellent colors love this and a great design xx
Ach wat een lief plaatje en het wordt mooi omlijst door de schitterende snijmal. xx
Gefeliciteerd met je topper. x
Trijntje zei…
Leuk om de mal uit dp te stansen . Mooie rand heb je zo om het mooie plaatje. De kaart is erg leuk. Groeten Trijntje
carla zei…
Een prachtig kaartje met dit muzikaal plaatje.
Knap gemaakt Margreet.
Groetjes,
Carla
wat een hele mooie kaart Margreet en gefeliciteerd met je toppertje......gr karin
Angélique zei…
Dat moet wel een heel geslaagde picnic zijn met muziek erbij. Mooie papiertjes en mallen heb je gebruikt.
Gefeliciteerd met je topper, leuk!
Chrissy zei…
Beautiful dies,image and card design Margreet gorgeous, congrats on your wins..

Luv CHRISSYxx
GerJanne zei…
Wat een enig plaatje is het! En erg leuk met de randjes aan de zijkanten.
Van harte met je topper!
Marjan zei…
Ja, nog steeds mooi en dat schattige plaatje past er prachtig in, mooi kaartje! En weer een topper, leuk!!
LOU zei…
Gorgeous card Margreet. Always great to use from your stash!
Thanks so much for joining us for our Lil Patch of Crafty Friends Challenge #237 sponsored by SheepSki Designs.
We hope to see you again soon,
Lou DT xo
JemLou Productions

Populaire posts van deze blog

Folky presents