Folky presents


Dit is mijn bijdrage voor september voor de Facebookgroep Kerst/Christmas waar het thema AG is met als optie de kleur Blauw.
Ik mocht een digi uitzoeken bij LOTV en ik heb gekozen voor Folky Presents.
Ik heb de mooie mal van Creative Craftlab weer gebruikt en de digi is ingekleurd met copics.

 Onze sponsors deze maand zijn LOTV en Knipvellenoutlet.
Doen jullie weer mee?

Vanavond moeten Joop en ik naar het tehuis van mijn moeder om daar te kijken naar een theaterstuk over de ontwikkeling van de zorg. 
Fijne dag!
xxx Margreet




Reacties

oh, wat een lieverd! mooi en leuk kaartje
grtjs,martina
Trudy zei…
Ach wat een super schattig kerstkaartje! Leuk model!
Hopelijk is het een informatief en leuk theaterstuk waar jullie naar gaan kijken!
Groetjes Trudy
Angélique zei…
Een heel leuke kaart Margreet. Je hebt de digi heel mooi ingekleurd en het papier past er mooi bij.
Hopelijk is het een mooie voorstelling.
Ik mag in november naar zo'n soortgelijke, of misschien wel dezelfde, voorstelling in de schouwburg van mijn werkgever.
Kaartenkraam zei…
Schattige konijnen kerstkaart in mijn favoriete kleur blauw!

groetjes van Ank
Trijntje zei…
Je hebt een prachtige blauwe kerstkaart gemaakt Margreet. De digi is enig. Mooi gekleurd. Leuk model. Groeten Trijntje
Anoniem zei…
Een mooi kaartj en wat een mooie vorm heb je gebruikt. Leuke digi en mooi ingekleurd. Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke
Eri zei…
Wat heb je die digi leuk ingekleurd, hij komt zo mooi uit op het streepjespapier. Veel kijk plezier vanavond.
Groetjes, Eri
wat een mooi kaartje met het leuke patroon en wat een schattig stempeltje
groetjes ellen
marian zei…
Een super leuke kerstkaart heb je gemaakt met die mooie mal en die leuke digi erg mooi ingekleurd.
Groetjes van Marian.
Elle-Jeanne zei…
Prachtige kerstkaart Margreet
Leuke digi
Groetjes Elle-Jeanne
Wat een schattige digi en heel mooi ingekleurd Margreet. In combinatie met die mooie stans en het leuke dessin-papier is het een plaatje van een kerstkaart vind ik.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC
!neke zei…
Hele gave creatie !!!!
groeten Ineke DT52WTC
Ik vind hem top je kaart en een mooie digi, Margreet en veel plezier vanavond.
!neke zei…
Mooie combi heb je gemaakt !!!!
groeten Ineke
Wat een super mooie kaart met leuke digi.
Groetjes, Caroline
Darlene zei…
Just fabulous Margreet ... love the shape! Thanks so much for joining in the fun at our Peace On Earth challenge! Good Luck and we hope you’ll come back often.

Darlene
DAR’S CRAFTY CREATIONS
Co-Owner … Can You Handle the Pressure, Double D, Four Seasons, Peace On Earth, Stencil Fun, Simply Clean & Simple, Two Old Bats, Triple B, Word Power, Love Those Pretty Papers
Marjan zei…
Wat een droppie is dit konijn en wat een gaaf kaartje, Margreet. Erg leuke kleuren, ik hou van blauw! Mooi papier erbij!
GerJanne zei…
Wat een mooie kaart! En dat papier herken ik, van Bo Bunny. Ik heb nog wat restjes van dat papier! Zo mooi!
joke zei…
Wat een lief kaartje met de leuke digi, mooi gekleurd.
Groetjes Joke
een mooie kaart Margreet, dank je wel.........gr karin
Nicolette zei…
Heel leuk gemaakt. En het zal vast een interessante avond zijn.
Groetjes Nicolette
Ans Gilbert zei…
Echt een superleuke kerstkaart met deze leuke digi, ook heel mooi papier gebruikt,
Groetjes,
Ansx
Chrissy zei…
Fabulous and fun card Margreet, I love the image and colouring and great shape..

Luv CHRISSYxx
Wies zei…
Een heel leuk kaartje met deze leuke digi . Ook een leuk kaartmodel. Hoe was het theaterstuk?
carla zei…
Ach zo lief. Dit is een hele mooie kerstkaart geworden Margreet.
Mooie kleuren ook.
Groetjes,
Carla
aussie aNNie zei…
GORGEOUS card Margreet x
A lovely Christmas card. Thank you for sharing with us at Passion for Markers. Marlene
Aunty Sue zei…
This is such a cute and so pleased you share with us at Passion for markers
A very cute card Margreet and I love the card shape. The LOTV image is adorable and your colouring is perfect. Thanks for sharing with us at Passion for Markers challenge. Hugs, Denise x