A quiet place

 

Weer een kaart volgens een video van Tracy Evans. Dit keer met stempel TE13 Persicaria. 
Eerst 2x de stempel met Versamark en witte embossingpoeder en daarna de achtergrond in vrolijke kleuren distress oxide inkten.
Achtergrond bestempelen met Backgrounds Elements (TE11).
Dan de persicaria in zwart stempelen en uitknippen.
Verhoogd opplakken. De regel met maanden stempelen, uitknippen en bovenop het blad plaatsen.
De tekst 'A Quiet Place' komt van de Persicaria stempel.

Achteraf zijn we niet naar het theaterstuk geweest. Ik had laatst geschreven dat ik niet goed in mijn vel stak en 1 van de redenen is dat ik last heb van mijn knie/been en daardoor minder mobiel ben. Ik zag het niet zitten om daar 1,5 uur stil te zitten en dan dat moeizame opstaan en lopen.....
Sinds vanmorgen gaat het een stuk beter, dus proberen langzaamaan het (normaal) lopen weer op te pakken.
Fijne dag verder!
xxx Margreet

Reacties

prachtig Margreet gaaf gedaan.....gr karin
Wauw wat een mooie achtergrond en de tekst top! Hopelijke gaat het nu gestaagd beter Margreet xx
Sarah zei…
Wauw!!! Prachtig! Die kleuren en eigenlijk het geheel vind ik zo mooi! Hopelijk gaat het nu weer elke dag wat beter, rustig aan op jouw tempo. Fijn weekend!
Elle-Jeanne zei…
Prachtige kaart Margreet.
Knap gedaan
Groetjes Elle-Jeanne
Ans Gilbert zei…
Prachtige kaart in hele mooie kleuren, lastig dat je last hebt van je knie/been, ik tob daar ook al maanden net als met mijn rug. Helemaal stijf als je weer in beweging moet komen, ik hoop dat het snel beter zal gaan,
Groetjes,
Ansx
Eri zei…
Wow, een prachtige kaart , en schitterend van kleur! Ik hoop dat je snel weer beter in je vel zit, en minder last hebt van je knie. Fijn weekend!
Groetjes, Eri
GerJanne zei…
Heel mooi Margreet! Warme kleuren heb je gecombineerd met elkaar. Jammer dat je je niet zo lekker in je vel voelt zitten. Nu hopelijk elke dag wat beter...
Nicolette zei…
Een prachtige kaart Margreet. En jammer van je been, blijven bewegen is het beste zeggen ze....Maar ik lees dat je dat al doet.
Groetjes Nicolette

Populaire posts van deze blog

Folky presents